Ik heb ook een HTK-tje en ook altijd HTK-tjes gehad. Ben wel redelijk thuis in de merken, omdat we thuis dus merkkatten hadden. En ik heb zelf inmiddels ook wel een merkkatje (zij het nogal een misluktequote:Op donderdag 1 maart 2007 11:13 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik ken verder niet echt 'merken'Tot nu toe altijd huis, tuin en keukenkatten gehad
En ik maar kijken hoe dat ook weer moest ..tssssssssssssssssssquote:Op donderdag 1 maart 2007 11:24 schreef Yoni het volgende:
De vorige was hier: [FOT SC #16] zoeken de showcases en die werd volgegooid door PDJ die maar geen nieuwe opent....
[..]
Vijf minuten zonder SC is een eeuwigheid!quote:Op donderdag 1 maart 2007 11:26 schreef CocaColaLight het volgende:
LOL Yoni, niet een klein beetje ongeduldig
En wanneer heb je dat gesprekquote:Op donderdag 1 maart 2007 11:32 schreef Mauro het volgende:
veranderingen.
huis staat te koop en op funda.
eerste sollicitatiegesprek in het zuiden is ook een feit!
Nog zo'n foute opmerkingquote:
fluffy is niet erg...lekker kroelbaarquote:Op donderdag 1 maart 2007 11:24 schreef Yoni het volgende:
De vorige was hier: [FOT SC #16] zoeken de showcases en die werd volgegooid door PDJ die maar geen nieuwe opent....
[..]
Ik heb ook een HTK-tje en ook altijd HTK-tjes gehad. Ben wel redelijk thuis in de merken, omdat we thuis dus merkkatten hadden. En ik heb zelf inmiddels ook wel een merkkatje (zij het nogal een mislukte)
Dit is mijn (schijn) Heilige Birmaan, normaal hebben ze alleen meer kraag. Mijne is een beetje erg fluffy
[afbeelding]
Voor mij maak je toch wel een leuk vriendenprijsje?quote:Op donderdag 1 maart 2007 11:32 schreef Mauro het volgende:
veranderingen.
succes mauroquote:Op donderdag 1 maart 2007 11:32 schreef Mauro het volgende:
veranderingen.
^ WZZ ^quote:
Succes Mauroquote:Op donderdag 1 maart 2007 11:32 schreef Mauro het volgende:
veranderingen.
S6 Mauro !!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 1 maart 2007 11:32 schreef Mauro het volgende:
veranderingen.
nog een reden om niet te kunnen wachten..foto'squote:Op donderdag 1 maart 2007 11:42 schreef Yoni het volgende:
HB-tjes zijn leuk he KDHoewel ik haar regelmatig achter héél veel lagen behang wil plakken
![]()
Die van jullie is ook mooi trouwensEn zo te zien een beter fotomodel dan die van mij. Mijne loopt ALTIJD naar me toe als ik haar wil fotograferen. En haar mamma (die dus bij mijn mamma woont) ook. Alleen oma is redelijk fotografeerbaar
![]()
Ja,ze is erg knuffelig maar soms ook iets te, en ze wil altijd iedereen wassen , daar wordt je wel eens maf van, niet zomaar wassen nee, 2 poten op he hoofd en dan met lange halen je haar wassen, zodat ze dus de helft eruitrekt, dat zijn wel eens de mindere momenten.quote:Op donderdag 1 maart 2007 11:42 schreef Yoni het volgende:
HB-tjes zijn leuk he KDHoewel ik haar regelmatig achter héél veel lagen behang wil plakken
![]()
Die van jullie is ook mooi trouwensEn zo te zien een beter fotomodel dan die van mij. Mijne loopt ALTIJD naar me toe als ik haar wil fotograferen. En haar mamma (die dus bij mijn mamma woont) ook. Alleen oma is redelijk fotografeerbaar
![]()
Poesjes zijnquote:Op donderdag 1 maart 2007 11:37 schreef An24 het volgende:
[..]
fluffy is niet erg...lekker kroelbaar
Dit is het nestje waar ik in ieder geval een optie op heb
[afbeelding]
het gaat om deze twee:
[afbeelding]
[afbeelding]
beide noorse dus
copyright:annacat cattery
Beetje lijm doet wonderenquote:Op donderdag 1 maart 2007 11:42 schreef Yoni het volgende:
![]()
![]()
zeker weten..wat leuk, zo'n verslag!quote:Op donderdag 1 maart 2007 11:48 schreef CrazyCharlie het volgende:
[..]
Poesjes zijn![]()
Heb "destijds" een fotoverslagwebsiteblogding gemaakt van de zwangerschap-geboorte van die van "'ons"...
www.piepjespoesjes.tk leuk om vanuit je ziekbed te bekijken misschien..
doet ut niet bij mijquote:Op donderdag 1 maart 2007 11:48 schreef CrazyCharlie het volgende:
[..]
Poesjes zijn![]()
Heb "destijds" een fotoverslagwebsiteblogding gemaakt van de zwangerschap-geboorte van die van "'ons"...
www.piepjespoesjes.tk leuk om vanuit je ziekbed te bekijken misschien..
quote:
van koorts ga ik wanen, is mijn goed rechtquote:Op donderdag 1 maart 2007 12:13 schreef Shark.Bait het volgende:
@An24: An, de rest durft het niet te zeggen, maar ik vind het niet kunnen
Je man houdt van stevige poezen?quote:Op donderdag 1 maart 2007 12:12 schreef KD-fotografie het volgende:
Ocicat is mooi jah.
mijn man wil deze, de pixiebob.![]()
http://www.kattenplaza.nl/page/raspixie.php
wanen?quote:Op donderdag 1 maart 2007 12:14 schreef An24 het volgende:
van koorts ga ik wanen, is mijn goed recht![]()
Garfield in het kwadraat!! wat een mooie!quote:Op donderdag 1 maart 2007 12:12 schreef KD-fotografie het volgende:
Ocicat is mooi jah.
mijn man wil deze, de pixiebob.![]()
http://www.kattenplaza.nl/page/raspixie.php
Da klinkt idd ranzigquote:Op donderdag 1 maart 2007 12:15 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Je man houdt van stevige poezen?
dat klinkt zooo ranzig![]()
waar ergens? en vanwaar je verhuizing eigenlijk? ik heb niet elke SC gevolgdquote:Op donderdag 1 maart 2007 13:05 schreef Mauro het volgende:
vacature: projectleider bodem en milieu.
wanneer: 7 en 16 maart gesprekken.
en ik heb inmiddels woonruimte gevonden in het zuiden des lands en gelukkig niet bij mijn ouders.![]()
Feliquote:Op donderdag 1 maart 2007 13:05 schreef Mauro het volgende:
en ik heb inmiddels woonruimte gevonden in het zuiden des lands en gelukkig niet bij mijn ouders.![]()
Overigens had ik het over je ondertitel en je foto, die passen total niet bij elkaarquote:Op donderdag 1 maart 2007 12:14 schreef An24 het volgende:
van koorts ga ik wanen, is mijn goed recht![]()
Kzal maar niet zeggen dat het heel normaal is dat een vrouw zichzelf tegenspreektquote:Op donderdag 1 maart 2007 13:38 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Overigens had ik het over je ondertitel en je foto, die passen total niet bij elkaar
Aha, je komt deze kant uitquote:Op donderdag 1 maart 2007 13:05 schreef Mauro het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
Vind je? Ik vind cruise control echt zo eng!quote:Op donderdag 1 maart 2007 15:15 schreef freud het volgende:
Damn, ben even een paar uur weg, lullen ze een SC vol! Mazda 3 is niks voor mij, maar cruizzzzze control is best prettig!
C-Control is erg prettig rijden.. Je moet alleen iets meer plannen wanneer je gaat inhalen, omdat ze je anders gewoon klem rijden. Maar het is zooooooo relaxed rijden..quote:Op donderdag 1 maart 2007 15:18 schreef Yoni het volgende:
[..]
Vind je? Ik vind cruise control echt zo eng!
Tegenwoordig is cruise control wat betrouwbaarder dan in de Marco Bakker tijdquote:Op donderdag 1 maart 2007 15:18 schreef Yoni het volgende:
[..]
Dat zeg je ook niet als je 800 kilometer op de Autobahn rijdt.quote:Op donderdag 1 maart 2007 15:27 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Tegenwoordig is cruise control wat betrouwbaarder dan in de Marco Bakker tijd
ik gebruik het wel eens, maar vind autorijden veel te leuk om het aan te zetten
Ik ben altijd bang dat ik te laat ben met remmen. Omdat je je voet toch weghaalt bij de pedalen. Daarnaast vind ik het ook gewoon raar, zo'n zelfrijdende auto waar je alleen nog maar in hoeft te sturenquote:Op donderdag 1 maart 2007 15:27 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
C-Control is erg prettig rijden.. Je moet alleen iets meer plannen wanneer je gaat inhalen, omdat ze je anders gewoon klem rijden. Maar het is zooooooo relaxed rijden..![]()
je bent dan ook niet voor niks blauw, iets met control freak enzoquote:Op donderdag 1 maart 2007 15:43 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ik ben altijd bang dat ik te laat ben met remmen. Omdat je je voet toch weghaalt bij de pedalen. Daarnaast vind ik het ook gewoon raar, zo'n zelfrijdende auto waar je alleen nog maar in hoeft te sturen![]()
Ik gebruikte het in mijn Polo alleen af en toe op tricky 70km of 80km wegen.
ik heb ze op mijn richtingaanwijzer. best een handige plekquote:Op donderdag 1 maart 2007 15:47 schreef freud het volgende:
Mja, het was even wennen. Het gasgeven via je stuur ging soepel, maar het zachter rijden reageerde niet echt. Met inhalen etc iets anders inschatten, en met remmen is het wat lastiger inderdaad. Daarom alleen op lange stukken met normaal verkeer gedaan, en neit met volle weg met debielen.
Maar goed, achteraf inbouwen is ook niet echt een optie, want ik wil de controls in mijn stuur hebben.
Bij mijn VW Vento heb ik het wel achteraf laten inbouwen.... ik kreeg alleen een nieuwe richtingaanwijzer/grootlicht-stok aan het stuurkolom... die had nu extra functies.. meer niet.. En ik wil helemaal geen knoppen in het stuur verweven.. Dat is iritant..quote:Op donderdag 1 maart 2007 15:47 schreef freud het volgende:
Mja, het was even wennen. Het gasgeven via je stuur ging soepel, maar het zachter rijden reageerde niet echt. Met inhalen etc iets anders inschatten, en met remmen is het wat lastiger inderdaad. Daarom alleen op lange stukken met normaal verkeer gedaan, en neit met volle weg met debielen.
Maar goed, achteraf inbouwen is ook niet echt een optie, want ik wil de controls in mijn stuur hebben.
Zelfde als mij dus..quote:Op donderdag 1 maart 2007 15:52 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ik heb ze op mijn richtingaanwijzer. best een handige plek
Kunnen de Poezen dan ---> US/S&Gquote:Op donderdag 1 maart 2007 16:36 schreef Shark.Bait het volgende:
-->PTA
Je hebt helemaal gelijkquote:Op donderdag 1 maart 2007 16:52 schreef HMaster-II het volgende:
Kunnen de Poezen dan ---> US/S&G
En de katten ---> F&F ???
![]()
quote:Op donderdag 1 maart 2007 14:46 schreef Shark.Bait het volgende:
Xila!!!!!!! Ik weet niet of je het al gelezen had.....
Nikon roddelsWe houden het in de gaten!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wel vreemd!waarom 1,1x?
!
Xilantof Flickrt
foto-nerd
Anders zou het wel verdacht veel op professionele apparatuur gaan lijkenquote:Op donderdag 1 maart 2007 17:45 schreef Xilantof het volgende:
[..]
We houden het in de gaten!![]()
Wel vreemd!waarom 1,1x?
!
ssssssttt straks gaan ze huilen...quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:35 schreef freud het volgende:
[..]
Anders zou het wel verdacht veel op professionele apparatuur gaan lijken.
Ik voel me altijd net de KnightRider met de cruise control aan...quote:Op donderdag 1 maart 2007 15:18 schreef Yoni het volgende:
[..]
Maakt niet uit, Dankzij jullie bijdrage zal Nikon nooit ten onder gaanquote:Op donderdag 1 maart 2007 19:35 schreef freud het volgende:
Uit onderzoek is naar voren gekomen dat mensen (voornamelijk mannen) uit onvrede over hun eigen foute aankopen het merk van de concurrentie afkraken om zo hun eigen fout(en) onder tafel te schuiven.quote:
heb me net even in zitten lezen en er zit ,uiteraard, een briljant en slim verhaal achter!quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:35 schreef freud het volgende:
[..]
doet me denken aan het boek : meisje met de parel..quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:33 schreef ableton het volgende:
Al een maand cameraloos, morgen komt ie eindelijk.
Voorlopig maar aan school op andere manieren.
Meningen gewenst!
[afbeelding]
Nee!quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:27 schreef prupke het volgende:
Xilantof heb je het boek al ergens gedumpt?
was ook de opdrachtquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:45 schreef prupke het volgende:
[..]
doet me denken aan het boek : meisje met de parel..
ah ok danquote:Op donderdag 1 maart 2007 23:07 schreef ableton het volgende:
[..]
was ook de opdracht.
oud beeld, nieuwe omgeving, nieuwe techniek.
In dit geval, meisje met de parel, polieite/arrestatie, stencil en spuitbus.
Ja, die kan je bekijken in het Mauritshuis.quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:11 schreef prupke het volgende:
ah ok dan
voor degenen die niet weten wie het meisje met de parel is :
[afbeelding]
van johannes vermeer dus
a geweldig weer een lekker bakkie koffiequote:Op vrijdag 2 maart 2007 07:11 schreef Mauro het volgende:
De dagploeg is er weer.
* Koffie neerzet voor iedereen *
Dan heb je Freud en mij toch ietsiepietsie verkeerd begrepen Sharkie...quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:13 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Maakt niet uit, Dankzij jullie bijdrage zal Nikon nooit ten onder gaan
hihi
http://tweakers.net/nieuw(...)van-lithografie.html
[..]
Uit onderzoek is naar voren gekomen dat mensen (voornamelijk mannen) uit onvrede over hun eigen foute aankopen het merk van de concurrentie afkraken om zo hun eigen fout(en) onder tafel te schuiven.
Jij en Freud zijn toch wel erg daarmee bezig daarom
Schaam je niet, geef het toe, laat het eruit
Ik vind het wel een leuk idee, meettopic? Ben tot vanavond offline, ben benieuwdquote:Op vrijdag 2 maart 2007 08:31 schreef Ynske het volgende:
Misschien nog mensen die hier zin in hebben :
A.s. zaterdag, 3 maart, is in Rotterdam de museumnacht
http://www.rotterdamsemuseumnacht.nl/index.html
tis een beetje teletubbieigquote:Op vrijdag 2 maart 2007 08:47 schreef ..zapper het volgende:
Goeiemorgen.
Heb de afgelopen drie dagen twee websites moeten bouwen.
Enfin, een stukje vind ik wel heel erg tof geworden, het regenboogdiagram http://hebjelief.nl/regenboog.html (F5).
Fijne dag.
[..]
euhm tiss morgen al, dus denk niet echt dat je er nog een meet van kunt bakkenquote:Ik vind het wel een leuk idee, meettopic? Ben tot vanavond offline, ben benieuwd.
Dan zal ik het zondag rustig aan doen.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 08:51 schreef PdeHoog het volgende:
GoeiemorgenVanmiddag het begin van een druk fotografisch weekend
vanmiddag begint er niks, heb deze dag cursus en het weekend druk in Amsterdam.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 08:51 schreef PdeHoog het volgende:
GoeiemorgenVanmiddag het begin van een druk fotografisch weekend
Hoeft niet hoorquote:Op vrijdag 2 maart 2007 08:59 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Dan zal ik het zondag rustig aan doen.
Kun je een beetje bij komen.
Koffie met een brownie wat heeft een mens nog meer nodig
Niks mis met ubervrolijk teletubbieig toch?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 08:51 schreef Ynske het volgende:
[..]
tis een beetje teletubbieig
[..]
euhm tiss morgen al, dus denk niet echt dat je er nog een meet van kunt bakken
kwam er net zelf pas achter door een stukkie in de krant
Damn!! gelukkig heb je er de conditie voor, ik zou na 5 minuten al piepen en een sigaretje opstekenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:38 schreef ultra_ivo het volgende:
Balen vanochtend met het terugkomen. Ik moest voor vannacht met de trein, een collega ziek, een ander verlof, een derde wat anders voor de baas en de collega's uit Geleen hadden de auto al vol. Op zich geen probleem, treintaxi genomen naar het industrieterrein waar het sorteercentrum is. Kom ik vannacht om 6 uur het pand uit na een nachtje werken, blijkt de treintaxi nog niet wakker te zijn. Uur moeten lopen naar het station en daar net op 5 minuten de trein gemist. Kwam ik pas op het eind van het spitsuur thuis aan, amper geslapen
Breezah-whisky dusquote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:42 schreef pirke het volgende:
Ben net thuis, ik heb iets te veel gedronken volgens mij.... kzit nu aan een 16 jaar oude single malt whisky genaamd lagavulin
waar staat dan dat ik er ontevreden over ben?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 08:47 schreef HMaster-II het volgende:
Dan heb je Freud en mij toch ietsiepietsie verkeerd begrepen Sharkie...
Je geeft zelf in je spoiler aan dat het niet eens een full-frame camera is. Dat jij dan ontervreden bent over dat gebeuren, geeft Freud en mij de kans je te melden dat Nikon weer eens achter de feiten aan hobbelt en nog steeds niet op pro-nivo wil me doen.![]()
Hoezo arm? Zolang jij intel CPU's koopt zal Nikon nooit ten onder gaanquote:Okee ik geef toe, ik had niet deze >>><<< maar deze >>>
![]()
<<< met de opmerking 'Arme Nikonians' moeten toevoegen..
Zeik niet man. Jij, Freud, nog ik kunnen het ding aanschaffen, en het is een f*cking mooie cam, met een heerlijk mitralleur (schrijf ik dat zo goed? Mijn spellingchecker slaapt nog) geluid. Eentje die als hij aan ons gegeven zou worden wij niet zouden kunnen weerstaan. Dat is pas echt een camera, en niet die rommel die jij en ik hebben.quote:
Maar net als dat jij niet zo blij overkomt over de D3x zijn Freud en ik niet zo te spreken over de configuratie van de 1DmIII van Canon.. Okee wel een snellere camera, maar niet veel pixeltjes.. Aan de andere kant is het wel weer een sportfoto-camera en die moet het van de snelheid hebben en niet van de vele portret-megapixels..![]()
Tuurlijk. Als ik echte camera had gewild en er het geld voor had kocht ik een Hassie.quote:Maar het zal wel weer een rete dure camera worden..
Loze belofte. Maar ik verwacht ook niet anders van iemand die Sigma heeft.quote:En nu staak ik maar eens met stoken..![]()
![]()
Dat was dus de reden waarom ik een AMD erin heb zittenquote:[b]Op vrijdag 2 maart 2007 10:19 schreef
Hoezo arm? Zolang jij intel CPU's koopt zal Nikon nooit ten onder gaan
Een Hasselblad is mij ook ietsie te duurquote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:19 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Breezah-whisky dus
[..]
waar staat dan dat ik er ontevreden over ben?
Laat ik het zelf zeggen: Nergens
[..]
Hoezo arm? Zolang jij intel CPU's koopt zal Nikon nooit ten onder gaan
[..]
Zeik niet man. Jij, Freud, nog ik kunnen het ding aanschaffen, en het is een f*cking mooie cam, met een heerlijk mitralleur (schrijf ik dat zo goed? Mijn spellingchecker slaapt nog) geluid. Eentje die als hij aan ons gegeven zou worden wij niet zouden kunnen weerstaan. Dat is pas echt een camera, en niet die rommel die jij en ik hebben.
[..]
Tuurlijk. Als ik echte camera had gewild en er het geld voor had kocht ik een Hassie.
[..]
Loze belofte. Maar ik verwacht ook niet anders van iemand die Sigma heeft.
* PdeHoog verslikt zich in de koffiequote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:19 schreef Shark.Bait het volgende:
Loze belofte. Maar ik verwacht ook niet anders van iemand die Sigma heeft.
Jong ??? nee... Wel kindsquote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:45 schreef Ynske het volgende:
Hier een discussie aan de gang, of je na je 30ste je nog jong mag/kan voelen
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:45 schreef Ynske het volgende:
Natuurlijk wel, dan begint de aftakeling al weer dus ga je vanzelf terug richting luiers etcquote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:45 schreef Ynske het volgende:
Onzin natuurlijkquote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:54 schreef Ynske het volgende:
dat dan weer niet
maar ze beweren hier dat je na je 30e je een stuk volwassener moet gedragen, en dus niet in een gekke bui rare dingen doen...
* vliegtuigjes gooien
* huppelend naar huis gaan
* vals meezingen met een liedje op de radio
* je haren in twee vlechtjes doen als vrouw
etc
whoops...en moet je dan ook ineens het geduld op kunnen brengen om niet aan de kadootjes onder de kerstboom te gaan voelen om te raden wat erin zit?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:54 schreef Ynske het volgende:
dat dan weer niet
maar ze beweren hier dat je na je 30e je een stuk volwassener moet gedragen, en dus niet in een gekke bui rare dingen doen...
* vliegtuigjes gooien
* huppelend naar huis gaan
* vals meezingen met een liedje op de radio
* je haren in twee vlechtjes doen als vrouw
etc
Gezien de weersverwacthingen voor het noorden ..... Géénquote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:27 schreef prupke het volgende:
Verduistering kleurt maan zaterdag oranjerood
ben benieuwd hoeveel fotos daar van gaan komen
dat ga je niet echt redden neequote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:40 schreef PdeHoog het volgende:
Mijn f****king tijdsplanning gaat eraanIk zit nog op kantoor
En ik moet over een half uur in Delft zijn
Foto's makenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:41 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat ga je niet echt redden nee
wat ga je in delft doen?
Ik heb een feestje morgen, ik zal niet in de gelegenheid zijnquote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:27 schreef prupke het volgende:
Verduistering kleurt maan zaterdag oranjerood
ben benieuwd hoeveel fotos daar van gaan komen
Ik was met de auto gisterquote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:41 schreef HMaster-II het volgende:
Ik mis WurM .....
Hij zou proberen eens niet te gaan zuipen gisteravond...
Volgens mij was de drank weer sterker dan hem![]()
BoBjequote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:22 schreef WurM het volgende:
[..]
Ik was met de auto gisterDus alleen maar cola gedronken
Wel lief dat je aan me denkt
Ja, met de auto hoeft natuurlijk niks te zeggen.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:22 schreef WurM het volgende:
[..]
Ik was met de auto gisterDus alleen maar cola gedronken
Wel lief dat je aan me denkt
Er zijn 2 momenten waarop ik in en uit principe niet drink: Voor het musiceren en voor het autorijdenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:51 schreef Mauro het volgende:
[..]
Ja, met de auto hoeft natuurlijk niks te zeggen.
Je kunt namelijk ook de BERT uithangen ipv de BOB.
niet echt neequote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:12 schreef CocaColaLight het volgende:
Net als met carnavel zou het dan voor jou niet raadzaam zijn om een camera vast to houden in verband met de consumptie van een alcoholische versnapering?![]()
Ja mevrouwquote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:35 schreef LekkerApart het volgende:
Heej bob, voeg me es toe op msn..
Mee eens is.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:22 schreef Yoni het volgende:
ik heb geen ziiiiiiin meer! Er is ook echt niks te doen hier vandaag. Verveel me
Die staat al een week of 2 op FTD in de lijstquote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:34 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Mee eens is.
Moet niet gekker worden... Komt een kerel hier binnen gelopen onder het motto of hij de autocad 2007 cd's even mocht lenen. Dus ik kijk hem al vreemd aan onder het motto van wat moet je ermee want je kan het toch niet installeren.
Blijkbaar wou het voor thuis hebben![]()
Zo van download zelf maar en zorg voor je eigen key of betaal bedrag X aan mij.
Goh dat is zo ongeveer bij iedere versie van AutoCADquote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:42 schreef Yoni het volgende:
Alsof je Autocad 2007 uberhaupt wíl hebben... Mijnheeft het sinds een paar weken op zijn werk en wordt er gek van
![]()
yup, daar zijn andere mensen voor die dat leuk vinden om te doen. Dat moet je zelf willen doenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:46 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Goh dat is zo ongeveer bij iedere versie van AutoCAD![]()
Ik voel me al jaren na m'n 30e nog altijd jong, kan me nog altijd als een jonge hond gedragen. En ik ben niet van plan om te veranderen als ik 40 wordt.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:45 schreef Ynske het volgende:
die eerste regelquote:0501119 15:08:37 02-03-07 Peter en Linda, gefeliciteerd met jullie huwelijk !! test test BRW Drenthe
0502999 13:39:57 02-03-07 PRIO 2 Buitenbrand WEERDINGERWEG VALTHE BRW Drenthe
0502649 13:39:57 02-03-07 PRIO 2 Buitenbrand WEERDINGERWEG VALTHE BRW Drenthe
0500450 13:39:57 02-03-07 PRIO 2 Buitenbrand WEERDINGERWEG VALTHE BRW Drenthe
0502999 12:30:38 02-03-07 U kunt binnen blijven, oorzaak werkzaamheden. WOONZORGCOMPLEX 'T MAANDHOES HOOGTE DER HEIDE 31 GASSELTE BRW Drenthe
0500151 12:30:38 02-03-07 U kunt binnen blijven, oorzaa
Makkelijkquote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:55 schreef LekkerApart het volgende:
Ahh arme An..
2 uur @ Delft nog gered P?
was tofquote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
MakkelijkMoest uit Rotterdam komen
Ik zat om 12:55 in de auto en 13:20 reed ik het parkeerterrein op
Shark was er nog niet eens
Wat een onzin.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:45 schreef Ynske het volgende:
volgens mij wel....quote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:58 schreef Xilantof het volgende:
Ligt MSN plat?
Nikon maakt ook steppers voor IBMquote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:29 schreef CocaColaLight het volgende:
Dat was dus de reden waarom ik een AMD erin heb zitten
quote:
Yup hier wel...gelukkig heb ik nog ICQ.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:58 schreef Xilantof het volgende:
Ligt MSN plat?
och als het belangrijk is bellen ze wel weer, scheelt jou belkostenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:45 schreef Xilantof het volgende:
Zo vervelend! Zie ik net dat ik een oproep gemist heb omdat ik even mijn telefoon niet bij de hand had... Met een "onzichtbaar nummer gebeld". Weet ik niet wie het was.
Zo vervelend!
Maarja. Als het belangrijk was bellen ze nog wel eens...
MSN doet het hier weer trouwens.
mja toch maar eens aan het downloaden gegaan ja....maar weet echt niet meer hoe het nog maar werkte, hoe je mensen kan toevoegen enzoquote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:40 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Nikon maakt ook steppers voor IBM
En IBM maakt chips voor AMD.
Klein wereldje hoor.
[..]![]()
Breezah *wijst*
[..]
Yup hier wel...gelukkig heb ik nog ICQ.
Maar dat hebben jullie weer niet
RTFMquote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:50 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
mja toch maar eens aan het downloaden gegaan ja....maar weet echt niet meer hoe het nog maar werkte, hoe je mensen kan toevoegen enzo
Da's toch dat ding waar die duitse chicks vandaan kwamenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:40 schreef Shark.Bait het volgende:
Yup hier wel...gelukkig heb ik nog ICQ.
Ja, idd...en ik maar denken dat Roman en dinnekes weer bezig waren...blijkt het Puckzzz te zijnquote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:18 schreef PdeHoog het volgende:
Da's toch dat ding waar die duitse chicks vandaan kwamen![]()
gewoon camera mee en als de foto bewogen is dan zeg je gewoon : gemaakt met lenszoomingquote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:06 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik heb een feestje morgen, ik zal niet in de gelegenheid zijn
wat te denken van 6.45?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 07:38 schreef Ynske het volgende:
Kun je eens lekker uitslapen, ben je om half acht wakker
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 09:57 schreef Ymke het volgende:
Wordt het nog droog vandaag? Ik heb vrij , geen man geen kind niksIk wil erop uit ( maar wel alleen als het droog is
Goeiemoregenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 10:39 schreef PdeHoog het volgende:
MogguhLekker langer uitgeslapen dan mijn bedoeling, maar wel
Ja, maar vroeg op is ook tofquote:Op zaterdag 3 maart 2007 10:39 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Goeiemoregen
Morgen moet je vroeg op dus dat compenseert weer...
Mag ik dan ook niet slaapwandelen?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 10:39 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Goeiemoregen
Morgen moet je vroeg op dus dat compenseert weer...
Volgende keer gewoon ophangenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 10:41 schreef robbedoeseos300d het volgende:
Het moet niet gekker worden.
Wordt ik net gebeld door zo'n telefoonknakker van energiedirect.
op zaterdag morgen..........
Dan tref je het niet als telefonisch verkoper.
Gaat ie vragen of ik internet heb enz enz en of mijn energie leverancier ,,, is.
Ik zeg dat gaat je niets aan en ik betaal graag te veel.
Dus is ie meteen aan het eind van zijn vragen lijstje![]()
En moet ie verder met wat hij zelf kan verzinnnen. Nou dat was niet veul![]()
Neuh...quote:Op zaterdag 3 maart 2007 10:44 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Mag ik dan ook niet slaapwandelen?
Ik heb nog geen mail van jequote:Op zaterdag 3 maart 2007 10:43 schreef LekkerApart het volgende:ook weer wakker
Ik btw al een poosje, moet er met een kwartier weer vandoor..
Een badquote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:39 schreef robbedoeseos300d het volgende:
Zo 2 uur liggen weken in bad. Heerlijk.
Meteen even een uiltje geknapt. Daar knapt een mens van op
Hij heeft een kitten-brommer gekochtquote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:47 schreef pirke het volgende:
Over poesjes gesproken: ik ben sinds vandaag de trotse eigenaar van een Yamaha YZF 600R Thundercat, oftewel, een donderpoes
Ik denk persoonlijk, dat als je het model gaat bakken, dat je dan niet echt gewaardeerd wordt...quote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:14 schreef PdeHoog het volgende:
Goeieavond![]()
Er komt zo gezellig een collega model spelen. Eens kijken wat we ervan kunnen bakken
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:16 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik denk persoonlijk, dat als je het model gaat bakken, dat je dan niet echt gewaardeerd wordt...
![]()
Uhuquote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:08 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Hij heeft een kitten-brommer gekochttof man
![]()
Stuk of tweequote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:20 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Teveel bijdehandjes op vandaag zeker he
vind zelf de eerste generatie R1 en R6 toch een stuk mooier..quote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:24 schreef pirke het volgende:
[..]
UhuIk rij graag op een poes
En deze heeft 101pk![]()
Waarom niet?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:43 schreef An24 het volgende:
[..]
Een bad![]()
Ik moet me altijd bij anderen melden als ik wil badderen...hoewel dat nu misschien niet zo verstandig is![]()
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:31 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Waarom niet?
Ik heb net mijn bad gepoetst, net als de rest van het huis. Je bent welkom voor een schuimcase![]()
.
Het wordt tijd dat je zelf zo'n ding aan laat leggenquote:
Zit letterlijk beetje vol. Gisteren had ik bol koppie door de troep in de voorholten. Lekker snotteren dusquote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:43 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat je zelf zo'n ding aan laat leggen![]()
al een beetje aan de betere hand
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:45 schreef An24 het volgende:
[..]
Zit letterlijk beetje vol. Gisteren had ik bol koppie door de troep in de voorholten. Lekker snotteren dus![]()
Tuurlijk welquote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:47 schreef An24 het volgende:
[..]
Dacht van niet. ben namelijk niet goed in ziek zijn![]()
Doemaar niet dan, daar ben ik net van afquote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:45 schreef An24 het volgende:
[..]
Zit letterlijk beetje vol. Gisteren had ik bol koppie door de troep in de voorholten. Lekker snotteren dus![]()
Viel wel mee hoorquote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:45 schreef An24 het volgende:
En hier mee wordt de stelling weer bekrachtigd dat vrouwen niet ziek kunnen zijn.....quote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:47 schreef An24 het volgende:
[..]
Dacht van niet. ben namelijk niet goed in ziek zijn![]()
Op mijn betere dagen werkt dat als een trein, gelukkig heb ik er daar meer vanquote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:01 schreef freud het volgende:
[..]
Viel wel mee hoor. Gelukkig helpt het om de hele dag tegenover een spiegel te zitten
.
* An24 onthoud zich van enig commentaarquote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:25 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
En hier mee wordt de stelling weer bekrachtigd dat vrouwen niet ziek kunnen zijn.....
Of heb ik het niet helemaal goed begrepen![]()
Je gaat me vertellen dat vrouwen echt alles fakenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:25 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
En hier mee wordt de stelling weer bekrachtigd dat vrouwen niet ziek kunnen zijn.....
Of heb ik het niet helemaal goed begrepen![]()
Nee net andersomquote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:50 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Je gaat me vertellen dat vrouwen echt alles faken![]()
Zelfs een griepje![]()
hmzzzzzzquote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:54 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Nee net andersom
Mannen zijn bij ziekte altijd zielig en liggen in bed terwijl de vrouwen meestal gewoon doorgaan.
Ik weet niet wat nu verstandiger is.
klopt...quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:05 schreef ..zapper het volgende:
Dit is typisch zo'n onderwerp waar je eigenlijk alleen maar verkeerde dingen over kunt zeggen..
Wist ik nog maar waar die handleiding stond...quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:10 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
klopt...
Als je de volledige handleiding zou doorlezen van Vrouw 1.0, dan ben je een jaar bezig.. en snap je het nog niet..![]()
Hoe kleiner, hoe duurderquote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:16 schreef robbedoeseos300d het volgende:
Heeft iemand zich wel eens afgevraagd waarom CF kaartjes zo belachelijk duur zijn?
Ik ben aan het kijken voor een externe harddisk van 250 gb en die kost nog geen ¤ 100 terwijl een 4gb cf kaartje al ¤ 50 doet.
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:10 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
klopt...
Als je de volledige handleiding zou doorlezen van Vrouw 1.0, dan ben je een jaar bezig.. en snap je het nog niet..![]()
En ik denken dat C++ in het Russisch moeilijk is..quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:32 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Dat komt omdat die handleiding met vrouwenlogica is geschreven. Dat snappen alleen vrouwen
Da's makkelijk manquote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:33 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
En ik denken dat C++ in het Russisch moeilijk is..![]()
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Da's makkelijk manVooral ten opzichte van vrouwenlogica
![]()
Ik meen mij te herinneren dat ik die handleiding echt wel eens gezien heb, maar ik weet niet meer waarquote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:32 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Dat komt omdat die handleiding met vrouwenlogica is geschreven. Dat snappen alleen vrouwen
Ja ik denk dat je die 1000 pagina's ergens op zolder hebt gemiktquote:Op zaterdag 3 maart 2007 22:01 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Ik meen mij te herinneren dat ik die handleiding echt wel eens gezien heb, maar ik weet niet meer waar
Wat dacht je van het grofvuilquote:Op zaterdag 3 maart 2007 22:03 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ja ik denk dat je die 1000 pagina's ergens op zolder hebt gemikt
Zit al op schaal 8.3quote:Op zondag 4 maart 2007 11:11 schreef pirke het volgende:
Credit Card 2.3 is ook een goed hulpmiddel, zorg dan wel dat je Inkomen 8.1 ook hebt!
Het Vrouw 1.0 pakket heeft je software verkloot en van jou Slaaf 0.8rev2 beta gemaakt.quote:Op zondag 4 maart 2007 09:07 schreef robbedoeseos300d het volgende:
Toch valt er met vrouw 1.0 goed te leven mits de volgende hulpprogjes goed zijn geinstalleerd.
Bosje bloemen 3.4 en complimenten 2.8.
Cadeautje 8.4 wil ook nog wel eens helpen.
Neequote:
quote:Op zondag 4 maart 2007 11:25 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Nee![]()
want daar zit ook een add-on Eigenwijs 2.1 bij![]()
En wat is daar dan het probleem van?quote:Op zondag 4 maart 2007 11:42 schreef LekkerApart het volgende:morgen.. Man 1.0 kan trouwens ook best onpraktisch zijn hoor..
Wel heel lief dingen in de douche reparen, maar vervolgens wel al het gereedschap en de overige onderdelen laten slingeren..
Als Vrouw 1.0 dan 's ochtends wil douchen moet zij eerst een half uur opruimen..
Jammer dat er niet meer van z'n kop scherp is.quote:Op zondag 4 maart 2007 12:00 schreef Ymke het volgende:
Wat is en blijft macro toch moeilijk maar wel enorm leuk om te doen
[afbeelding]
Ik ben nog hard aan het oefenenquote:Op zondag 4 maart 2007 14:01 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Jammer dat er niet meer van z'n kop scherp is.
Nu volgens mij maar 1 oog.
Hij is tofquote:Op zondag 4 maart 2007 12:00 schreef Ymke het volgende:
Wat is en blijft macro toch moeilijk maar wel enorm leuk om te doen
[afbeelding]
Eensch is, de laatste is mooiquote:Op zondag 4 maart 2007 14:33 schreef Ymke het volgende:
Stelletje natuurbarbaren
Zeker als je ze moet etenquote:
Veel beterquote:Op zondag 4 maart 2007 14:13 schreef Ymke het volgende:
[..]
Ik ben nog hard aan het oefenen
Deze beter?
[afbeelding]
Dan zal je wel te veel brownies gesnoept hebbenquote:
Een echte buitenlandse minimeetquote:Op zondag 4 maart 2007 16:45 schreef WurM het volgende:
[..]
* WurM aait FB
Je voelt je veel beter nu
Ik heb vanmiddag HM2-meneer gezienen LekkerApart
Jij hebt t anders ook snel gedaan, met jouw vervoersmiddelquote:Op zondag 4 maart 2007 16:49 schreef LekkerApart het volgende:
Heeej joh, ook alweer thuis..
Dat is snel
En ik heb dus HM en Wurm aanschouwt..
Volgens mij zijn er nog wel jongere exemplaren te vinden (helaas)quote:Op zondag 4 maart 2007 17:09 schreef WurM het volgende:
Hebben jullie deze trouwens gezien?
[afbeelding]
En ik maar denken dat ik nog jong ben, met mijn 20 jaar
Je bent al een oude man WurM ..quote:Op zondag 4 maart 2007 17:09 schreef WurM het volgende:
Hebben jullie deze trouwens gezien?
[afbeelding]
En ik maar denken dat ik nog jong ben, met mijn 20 jaar
Ja, klopt, zelfs een ongeboren kind (met moeder). Maar daar stond niet bij dat hij/zij is overleden in den ouderdom van [random jonge leeftijd]quote:Op zondag 4 maart 2007 17:12 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er nog wel jongere exemplaren te vinden (helaas)
Ik had even de Ouderdom over het hoofd gezienquote:Op zondag 4 maart 2007 17:13 schreef WurM het volgende:
[..]
Ja, klopt, zelfs een ongeboren kind (met moeder). Maar daar stond niet bij dat hij/zij is overleden in den ouderdom van [random jonge leeftijd]
dacht ik al, geeft nietquote:Op zondag 4 maart 2007 17:17 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Ik had even de Ouderdom over het hoofd gezien
Vertelquote:Op zondag 4 maart 2007 17:02 schreef HMaster-II het volgende:
Als je één graf hebt van een 'Voor het vaderland gevallen' soldaat, dan mag je een bordje op het hek hangen.. "Nederandse Oorlogsgraven"![]()
Geaanvuldquote:Op zondag 4 maart 2007 18:40 schreef LekkerApart het volgende:
Eerste zijn er al, ik heb die van mij in een testcase gezet..
[Testcase] Begraafplaats Winschoten
OMGquote:Op zondag 4 maart 2007 21:25 schreef An24 het volgende:
Update: want hier mag het nog, gezien de OP![]()
mijn waarschijnlijke kattenkinders
[afbeelding]
[afbeelding]
Foto's van annakat cattery
De oogjes gaan open![]()
Normaal is het ongeveer 8 weken wachten, maar raskatten mogen pas met 13 weken mee met nieuw baasje. Ze zijn nu twee weken, dus moet nog flink geduld hebbenquote:Op zondag 4 maart 2007 21:28 schreef PdeHoog het volgende:Feli
Hoe lang mag je waarschijnlijk nog wachten
Lievvvv...quote:Op zondag 4 maart 2007 21:25 schreef An24 het volgende:
Update: want hier mag het nog, gezien de OP![]()
mijn waarschijnlijke kattenkinders
[afbeelding]
[afbeelding]
Foto's van annakat cattery
De oogjes gaan open![]()
Ja, ik twijfelde eerst, omdat ik niet zo gek ben van rooie, maar noorse rooien worden idd erg tof!quote:Op zondag 4 maart 2007 21:30 schreef HMaster-II het volgende:
Feli An![]()
die rooie gaat erg tof worden...
Whehehehehehe. Nog maar 11 wekenquote:Op zondag 4 maart 2007 21:33 schreef An24 het volgende:
[..]
Normaal is het ongeveer 8 weken wachten, maar raskatten mogen pas met 13 weken mee met nieuw baasje. Ze zijn nu twee weken, dus moet nog flink geduld hebben![]()
Ik weet het wel zeker... als er dan zo'n tof rood vloerkleed op je tafel ligt.... Ja gaat echt smelten dan ...quote:Op zondag 4 maart 2007 21:33 schreef An24 het volgende:
[..]
Ja, ik twijfelde eerst, omdat ik niet zo gek ben van rooie, maar noorse rooien worden idd erg tof!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |