Psies!quote:Op donderdag 8 maart 2007 00:11 schreef LadyBlack het volgende:
De ub in Groningen! Zeker als je bedenkt dat ze er de Broerkerk voor naar beneden hebben gehaald!!
Waarom is die imitatie van een kartonnen doos en een prop papier die er naast ligt, niet ontzettend lelijk?quote:
Ziet er bekend uit... Nieuw-Vennep?quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:39 schreef Dennis121 het volgende:
Ook een goede kandidaat:
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:39 schreef Dennis121 het volgende:
Ook een goede kandidaat:
[afbeelding]
[afbeelding]
godsgruwelijk. Dáár moet gewoon de fik in!quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:39 schreef Dennis121 het volgende:
Ook een goede kandidaat:
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat idee kreeg ik nou ook.quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:52 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
godsgruwelijk. Dáár moet gewoon de fik in!
Ik vind dat juist weer prachtige jaren 50-wederopbouw, het Dijkzigt.quote:Op woensdag 7 maart 2007 23:55 schreef soylent het volgende:
[..]
Ik vind de hoogbouw erg mooiHet lagere oude ziekenhuisgebouw, dat is pas een gedrocht. Klein en totaal niet meer van deze tijd... M'n ma heeft er gelegen, en ik ben er zelf soms ook poliklinisch te vinden, donkere krappe catacomben, 't doet oosteuropees aan..
Mensen uit Brabant hebben sowieso geen recht van sprekenquote:Op donderdag 8 maart 2007 20:53 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Ah, Haarlemmermeer! Ik kan het niet vaak genoeg zeggen: teruggeven aan de natuur, dan heb we een luchthaven in het water nog ook..
Mee eens! En zeker uit Tilburg!quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:19 schreef Dennis121 het volgende:
[..]
Mensen uit Brabant hebben sowieso geen recht van spreken![]()
quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:22 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Mee eens! En zeker uit Tilburg!Ben dan ook import-Brabander
![]()
Ik geloof dat dit gebouw (HvA) officieel is uitgeroepen tot lelijkste gebouw van of Nederland of alleen Amsterdam.quote:Op donderdag 1 maart 2007 09:33 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dit is een beetje wat ik bedoel (Wibautstraat A'dam)![]()
Ik snap idd niet dat die oostblok gebouwen er nog staanquote:Op donderdag 1 maart 2007 10:41 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Je moet met het creeeren van hoogbouw natuurlijk wel ergens beginnen hé.
Ik vind in Eindhoven idd. de Bunker afgrijselijk, maar ook die torens aan de binnenring bij het station waar inkasso unie oid. inzit.
Dat ding met dat rode dak. Dat gebouw met die rare ramen ervoor hoort bij hetzelfde complex geloof ik.
Leg me dan eens uit waarom architecten helemaalquote:Op zondag 11 maart 2007 15:56 schreef tudoros het volgende:
Belangrijk is wel de redenatie:
Ik ben net toevallig in Brandevoort (neo klassieke woningbouw anno 1999 - Helmond) geweest en moet zeggen dat zulks een bijzondere ervaring was. Die 'gezelligheid' van vroeger - inclusief retro jaren 30 bouw - vinden architecten vaak alleen maar burgelijk, truttig en inhoudsloos.quote:Op zondag 11 maart 2007 16:06 schreef gronk het volgende:
[..]
Leg me dan eens uit waarom architecten helemaalop retro-jaren 30 bouw
(nog even afgezien van 't feit dat zo'n uitsteeksel als 'LEON', iets verderop, gewoon ontzettend pauperig is.)
rabo gebouw utrechtquote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:44 schreef thettes het volgende:
[afbeelding]
UvA Roeterseilandcomplex
[afbeelding]
Rabobank bij Utrecht CS (geheel links)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |