Doe' ns normaal, je kent hem echt niet hè. Beter wees je verstandig hoor want hij breekt elke oppositie eigenhandig en weet je altijd te vinden. Probs voor Beunhaas.quote:
Het was niet als grap bedoelt meer als disquote:Op donderdag 1 maart 2007 02:22 schreef DrDentz het volgende:
Maar niet dat dat niet geniaal zou zijn, zo'n loting. Gewoon witte balletjes en dan "Ajax" erop schrijven. Misschien iets voor Jiskefet
Ik bedoel dat je OM de balletjes die bij de loting gebruikt werden een wit kokertje doet die je dan open maakt nadat er is gedrukt en je het balletje dus hebt. Op die manier kun dus niet 'zien' wat er op het échte balletjes staan, want er zit een kokertje omheenquote:Op donderdag 1 maart 2007 02:22 schreef DrDentz het volgende:
Maar niet dat dat niet geniaal zou zijn, zo'n loting. Gewoon witte balletjes en dan "Ajax" erop schrijven. Misschien iets voor Jiskefet
KEREL JIJ BENT GENIAALquote:Op donderdag 1 maart 2007 02:26 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik bedoel dat je OM de balletjes die bij de loting gebruikt werden een wit kokertje doet die je dan open maakt nadat er is gedrukt en je het balletje dus hebt. Op die manier kun dus niet 'zien' wat er op het échte balletjes staan, want er zit een kokertje omheen![]()
Maar...ik heb een hekel aan Talpaquote:Op donderdag 1 maart 2007 02:28 schreef Beunhaas. het volgende:
[..]
KEREL JIJ BENT GENIAAL![]()
![]()
ik heb ff gemaild naar talpa jonge jij gaat cariere maken geloof mij!!!!![]()
Je kan toch moeilijk verwachten dat Utrecht aan west coast mafia de beste plaatsen geeft. Zicht op het veld, vrije adem plus stromend water, wat wil je nog meerquote:Op donderdag 1 maart 2007 01:16 schreef Beunhaas. het volgende:
wat een kutstadion trouwens van utrecht, was als az-supporter heen, maa rdat dak kunnnen ze er wel afgooien, je wordt toch zeiknat:s ennehm die tochgaten mogen ze ook wel eens dichten!
Verder mooie wedstrijd gezien, goed zicht op het veld dat wel en hopelijk na een lange tijd weer eens een prijs te pakken!
Boukhari is gewoon een irritant mannetje.quote:Op donderdag 1 maart 2007 09:51 schreef fuckbuddy het volgende:
@Beunhaas,
WTF gozer, waarom flikker je in godsnaam je hele persoonlijke shit op tafel kerel?
Uitkering dit en dat, ziekte bla bla....
Utrecht zijn slechte verliezers, komend weekend zullen we het eens dunnetjes overdoen...
En ik bid dat Boukhari scoort....![]()
Ja maar zij zijn de beste jeweettochquote:Op donderdag 1 maart 2007 09:58 schreef dVTB het volgende:
dus een overwinning tegen RKC is geen vaststaand feit.
Ligt eraan van welke club je een fan bent...quote:Op donderdag 1 maart 2007 11:13 schreef Asics het volgende:
Eerlijk of niet, het is geen fijne loting.
Een Kuip vol Joden dusquote:Op donderdag 1 maart 2007 11:51 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Finale AZ-AJax mooier kan niet.....
Het wordt zeker wel heldhaftig gevonden door de Bunnikside om een enkele speler met z'n allen -met een grachter ertussen- samen uit te schelden.quote:Op donderdag 1 maart 2007 00:16 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Wat een gore lafbek ben je om mij met een gracht ertussen zo uit te dagen. Ik durf te wedden dat je in het dagelijks leven zo'n laffe hond ben dat je je hoofd in je jas begraaft en snel je auto zoekt. Dat was al duidelijk na de wedstrijd. Je hakkelde met woorden, wist niet hoe je dit moest uitleggen.
Sorry hoor kon vanuit het uitvka niet zien/horen wat er aan de hand was maar wat deed boukhari waardoor jullie spreekkoren begonnen en wat zongen jullie?quote:Op donderdag 1 maart 2007 12:44 schreef Doc het volgende:
[..]
Het wordt zeker wel heldhaftig gevonden door de Bunnikside om een enkele speler met z'n allen -met een grachter ertussen- samen uit te schelden.
Wat Nourdin deed was het enige wat zo'n speler terug kan doen. Als je daar niet tegen kan, moet je een speler ook niet uit gaan schelden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |