Doe' ns normaal, je kent hem echt niet hè. Beter wees je verstandig hoor want hij breekt elke oppositie eigenhandig en weet je altijd te vinden. Probs voor Beunhaas.quote:
Het was niet als grap bedoelt meer als disquote:Op donderdag 1 maart 2007 02:22 schreef DrDentz het volgende:
Maar niet dat dat niet geniaal zou zijn, zo'n loting. Gewoon witte balletjes en dan "Ajax" erop schrijven. Misschien iets voor Jiskefet
Ik bedoel dat je OM de balletjes die bij de loting gebruikt werden een wit kokertje doet die je dan open maakt nadat er is gedrukt en je het balletje dus hebt. Op die manier kun dus niet 'zien' wat er op het échte balletjes staan, want er zit een kokertje omheenquote:Op donderdag 1 maart 2007 02:22 schreef DrDentz het volgende:
Maar niet dat dat niet geniaal zou zijn, zo'n loting. Gewoon witte balletjes en dan "Ajax" erop schrijven. Misschien iets voor Jiskefet
KEREL JIJ BENT GENIAALquote:Op donderdag 1 maart 2007 02:26 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik bedoel dat je OM de balletjes die bij de loting gebruikt werden een wit kokertje doet die je dan open maakt nadat er is gedrukt en je het balletje dus hebt. Op die manier kun dus niet 'zien' wat er op het échte balletjes staan, want er zit een kokertje omheen![]()
Maar...ik heb een hekel aan Talpaquote:Op donderdag 1 maart 2007 02:28 schreef Beunhaas. het volgende:
[..]
KEREL JIJ BENT GENIAAL![]()
![]()
ik heb ff gemaild naar talpa jonge jij gaat cariere maken geloof mij!!!!![]()
Je kan toch moeilijk verwachten dat Utrecht aan west coast mafia de beste plaatsen geeft. Zicht op het veld, vrije adem plus stromend water, wat wil je nog meerquote:Op donderdag 1 maart 2007 01:16 schreef Beunhaas. het volgende:
wat een kutstadion trouwens van utrecht, was als az-supporter heen, maa rdat dak kunnnen ze er wel afgooien, je wordt toch zeiknat:s ennehm die tochgaten mogen ze ook wel eens dichten!
Verder mooie wedstrijd gezien, goed zicht op het veld dat wel en hopelijk na een lange tijd weer eens een prijs te pakken!
Boukhari is gewoon een irritant mannetje.quote:Op donderdag 1 maart 2007 09:51 schreef fuckbuddy het volgende:
@Beunhaas,
WTF gozer, waarom flikker je in godsnaam je hele persoonlijke shit op tafel kerel?
Uitkering dit en dat, ziekte bla bla....
Utrecht zijn slechte verliezers, komend weekend zullen we het eens dunnetjes overdoen...
En ik bid dat Boukhari scoort....![]()
Ja maar zij zijn de beste jeweettochquote:Op donderdag 1 maart 2007 09:58 schreef dVTB het volgende:
dus een overwinning tegen RKC is geen vaststaand feit.
Ligt eraan van welke club je een fan bent...quote:Op donderdag 1 maart 2007 11:13 schreef Asics het volgende:
Eerlijk of niet, het is geen fijne loting.
Een Kuip vol Joden dusquote:Op donderdag 1 maart 2007 11:51 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Finale AZ-AJax mooier kan niet.....
Het wordt zeker wel heldhaftig gevonden door de Bunnikside om een enkele speler met z'n allen -met een grachter ertussen- samen uit te schelden.quote:Op donderdag 1 maart 2007 00:16 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Wat een gore lafbek ben je om mij met een gracht ertussen zo uit te dagen. Ik durf te wedden dat je in het dagelijks leven zo'n laffe hond ben dat je je hoofd in je jas begraaft en snel je auto zoekt. Dat was al duidelijk na de wedstrijd. Je hakkelde met woorden, wist niet hoe je dit moest uitleggen.
Sorry hoor kon vanuit het uitvka niet zien/horen wat er aan de hand was maar wat deed boukhari waardoor jullie spreekkoren begonnen en wat zongen jullie?quote:Op donderdag 1 maart 2007 12:44 schreef Doc het volgende:
[..]
Het wordt zeker wel heldhaftig gevonden door de Bunnikside om een enkele speler met z'n allen -met een grachter ertussen- samen uit te schelden.
Wat Nourdin deed was het enige wat zo'n speler terug kan doen. Als je daar niet tegen kan, moet je een speler ook niet uit gaan schelden.
Ajax gaat gewoon winnenquote:Op donderdag 1 maart 2007 09:58 schreef dVTB het volgende:
Gek dat sommigen *nu pas* over de loting beginnen, nu PSV en Feyenoord eruit liggen. Ook vind ik het nogal voorbarig om te veronderstellen dat AZ-Ajax de finale wordt. Ajax is ook al in staat geweest om gelijk te spelen tegen Excelsior, dus een overwinning tegen RKC is geen vaststaand feit. NAC is uitstekend in vorm en zoals Van Gaal al terecht opmerkte: als je van PSV kunt winnen, kun je ook van AZ winnen.
volgens mij kun je dat apparaat ook best wel manipuleren............zou niet weten hoe maar dat ding is niet voor niets door john de mol uit amerika gehaald. Waarschijnlijk gekocht van een illusionistquote:Op donderdag 1 maart 2007 16:32 schreef DrDentz het volgende:
Wie zegt eigenlijk dat de loting live was. Misschien hebben ze het wel 6 keer over gedaan
Die uitschakeling van gisteren doet pijn he, RKC, RKC man...... en geen enkele kans gecreeerd of gekregen....quote:
Hij heeft toch gelijk, dat az publiek, daar was vroeger meer dan de helft van voor ajax, voorheen kregen ze de alkmaarder hout niet eens vol en nu wel het dsb stadionquote:Op donderdag 1 maart 2007 17:18 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Die uitschakeling van gisteren doet pijn he, RKC, RKC man...... en geen enkele kans gecreerd of gekregen....
Hoezo? Het is niet meer dan normaal dan wanneer de prestaties beter worden er meer publiek komt.quote:Op donderdag 1 maart 2007 17:20 schreef denthemen het volgende:
[..]
Hij heeft toch gelijk, dat az publiek, daar was vroeger meer dan de helft van voor ajax, voorheen kregen ze de alkmaarder hout niet eens vol en nu wel het dsb stadion
Daarom het zo'n tyfus club![]()
Wat zeg je nou man, het gaat om Ajax en AZ publiek, en jij zegt dat ie gelijk heeft met AFCA boven zijn avatar. Of je kan niet lezen of je hebt een bord voor je kop.quote:Op donderdag 1 maart 2007 17:20 schreef denthemen het volgende:
[..]
Hij heeft toch gelijk, dat az publiek, daar was vroeger meer dan de helft van voor ajax, voorheen kregen ze de alkmaarder hout niet eens vol en nu wel het dsb stadion
Daarom het zo'n tyfus club![]()
Voor jou wel ja. Jij gaat naar een iets betere periode van Ajax ook meteen naar de arenaquote:Op donderdag 1 maart 2007 17:21 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Hoezo? Het is niet meer dan normaal dan wanneer de prestaties beter worden er meer publiek komt.
Het voetbal van dit AZ is toch ook stukken leuker om naar te kijken naar van een aantal jaar geleden. Logisch toch dat er dan meer mensen komen?
Dat had niets met voetbal te maken, dus weet niet wat je lult.quote:Op donderdag 1 maart 2007 17:33 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
Robinho de internethoolie?
Dappere dodo..
Die loting is zo rot als de kut van de moeder van Dirk Kuyt, trouwens. Maar dat terzijde..
ja, precies dezelfde situatie, naja, in grote lijen. toen Ajax van De Meer naar de Arena ging, had Ajax 2 jaar achter elkaar de finale van de europa cup 1 gehaald. in De Meer konden er maar 18.000 terwijl er toen nog eens 25.000 man op de wachtlijst stond voor een seizoenskaart. daarbij kwam ook nog dat het een oude zooi was en het Olympisch niet een juiste optie zou zijn omdat de infrastructuur niet goed is.quote:Op donderdag 1 maart 2007 17:24 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Wat zeg je nou man, het gaat om Ajax en AZ publiek, en jij zegt dat ie gelijk heeft met AFCA boven zijn avatar. Of je kan niet lezen of je hebt een bord voor je kop.
Waarom zit het DSB stadion vol denk je?...
Ajax heeft toch precies hetzelfde gehad toen ze van het Olympisch Stadion naar de Arena gingen?
Meer volk? Of refereer jij nu aan het feit dat een club die 8 jaar geleden een middenmotor was, en beter speelt daardoor meer exposure=meer publiek/sponsoren krijgt?
Ja dat kan je op je vinger natellen natuurlijk..
Wat ik zeg is dat Darkshine gelijk heeft, als het ajax-az word dan zit het toch 85% vol met joden? 50% bij ajax en 35% bij AZ, ik kom uit de buurt van Alkmaar, ik ken héél veel mensen die 4 jaar geleden bij ajax een seizoenkaart hadden en nu in dat DSB stadion zitten met een seizoenkaart.quote:Op donderdag 1 maart 2007 17:24 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Wat zeg je nou man, het gaat om Ajax en AZ publiek, en jij zegt dat ie gelijk heeft met AFCA boven zijn avatar. Of je kan niet lezen of je hebt een bord voor je kop.
Waarom zit het DSB stadion vol denk je?...
Ajax heeft toch precies hetzelfde gehad toen ze van het Olympisch Stadion naar de Arena gingen?
Meer volk? Of refereer jij nu aan het feit dat een club die 8 jaar geleden een middenmotor was, en beter speelt daardoor meer exposure=meer publiek/sponsoren krijgt?
Ja dat kan je op je vinger natellen natuurlijk..
quote:Op donderdag 1 maart 2007 17:24 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Voor jou wel ja. Jij gaat naar een iets betere periode van Ajax ook meteen naar de arena![]()
Er is toch niks mis met mensen die alleen een keer thuis een wedstrijd willen bezoeken? Niet iedereen wil zn hele leven in dienst stellen van zijn of haar club. Maar dat wil niet zeggen dat het gelijk losers zijn.quote:Op donderdag 1 maart 2007 17:54 schreef denthemen het volgende:
[..]
Wat ik zeg is dat Darkshine gelijk heeft, als het ajax-az word dan zit het toch 85% vol met joden? 50% bij ajax en 35% bij AZ, ik kom uit de buurt van Alkmaar, ik ken héél veel mensen die 4 jaar geleden bij ajax een seizoenkaart hadden en nu in dat DSB stadion zitten met een seizoenkaart.
Ajax heeft niet precies hetzelfde gehad, het olympisch stadion, daar konden circa 45000 mensen is, was bijna altijd uitverkocht als er gespeeld werd. Het seizoen erna in de arena kwamen er ongeveer 48000 mensen, 3000 meer dan anders als je echt wilt gaan mierenneuken. Daar gaat het om Ajax, een club die landelijk gewoon samen met Feyenoord het bekendst is, niet om AZ dat opeens een naam krijgt en opeens supporters heeft. Het feit dat AZ bijna nooit, zeg maar gewoon nooit, een uitvak vol krijgt, vaak niet eens de helft, zegt genoeg over de supporters, thuis zijn ze er wel maar als het om echte supporters gaat zijn ze er niet.
Ik refereer inderdaad aan het feit dat de club die 8 jaar geleden middenmotor was nu opeens een vol stadion heeft terwijl het destijds de hout niet eens vol kreeg. Tuurlijk weet ik dat dit logisch is, maar dan stoor ik me er nog wel aan
En dat Darkshine met joden ook ajax supporters bedoelt snap ik ja, dat jij niet snapt dat hij ook AZ supporters bedoelt, tja, daar kan ik dan weinig aan doen![]()
maar dat je ze alleen ziet is als de club goed gaat is wel kwalijk te noemen, of dat ze zo weer naar een andere club gaan als het bij fc dsb Alkmaar minder gaat is ook kwalijk te noemenquote:Op donderdag 1 maart 2007 17:56 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Er is toch niks mis met mensen die alleen een keer thuis een wedstrijd willen bezoeken? Niet iedereen wil zn hele leven in dienst stellen van zijn of haar club. Maar dat wil niet zeggen dat het gelijk losers zijn.
Gelukkig had az het veel moeilijker iddquote:Op donderdag 1 maart 2007 16:58 schreef djstoffel het volgende:
jong rkc
haarlem
ado
willem 2
rkc
..........dit rijtje zegt genoeg
Bij ajax was het hetzelfde. Die speelden in de jaren '60, '70 en '80 ook zelden voor meer dan 10.000 toeschouwers in De Meer. Uitzonderingen waren de wedstrijden tegen Feyenoord en (in mindere mate) PSV in het Olympisch Stadion.quote:Op donderdag 1 maart 2007 17:54 schreef denthemen het volgende:
[..]
Wat ik zeg is dat Darkshine gelijk heeft, als het ajax-az word dan zit het toch 85% vol met joden? 50% bij ajax en 35% bij AZ, ik kom uit de buurt van Alkmaar, ik ken héél veel mensen die 4 jaar geleden bij ajax een seizoenkaart hadden en nu in dat DSB stadion zitten met een seizoenkaart.
Ajax heeft niet precies hetzelfde gehad, het olympisch stadion, daar konden circa 45000 mensen is, was bijna altijd uitverkocht als er gespeeld werd. Het seizoen erna in de arena kwamen er ongeveer 48000 mensen, 3000 meer dan anders als je echt wilt gaan mierenneuken. Daar gaat het om Ajax, een club die landelijk gewoon samen met Feyenoord het bekendst is, niet om AZ dat opeens een naam krijgt en opeens supporters heeft. Het feit dat AZ bijna nooit, zeg maar gewoon nooit, een uitvak vol krijgt, vaak niet eens de helft, zegt genoeg over de supporters, thuis zijn ze er wel maar als het om echte supporters gaat zijn ze er niet.
Ik refereer inderdaad aan het feit dat de club die 8 jaar geleden middenmotor was nu opeens een vol stadion heeft terwijl het destijds de hout niet eens vol kreeg. Tuurlijk weet ik dat dit logisch is, maar dan stoor ik me er nog wel aan
En dat Darkshine met joden ook ajax supporters bedoelt snap ik ja, dat jij niet snapt dat hij ook AZ supporters bedoelt, tja, daar kan ik dan weinig aan doen![]()
Kwalijk vind ik niet. Er zijn ook gewoon mensen in die regio die van voetbal houden. Gewoon oudere mensen die niet zoiets kennen als clubvoorkeurmaar gewoon neutraal zijn.quote:Op donderdag 1 maart 2007 17:58 schreef denthemen het volgende:
[..]
maar dat je ze alleen ziet is als de club goed gaat is wel kwalijk te noemen, of dat ze zo weer naar een andere club gaan als het bij fc dsb Alkmaar minder gaat is ook kwalijk te noemen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |