Altijd eerlijk zijn.quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:18 schreef mcDavid het volgende:
Dan ga ik nu eens even liggend nadenken over de vraag of ik morgen een goed woordje ga doen voor INHolland, op de informatieavond waar ik moet werken, of dat ik gewoon eerlijk ben en ze keihard afkraak...
*Bier geeftquote:
*Wijn geeftquote:Op woensdag 28 februari 2007 23:21 schreef Misstique het volgende:
Blupblup.
Ik nu wel. Naja, onder de dekens dan.quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:51 schreef Q. het volgende:
Gingen we maar slapend ten onder.
Zet die eens heel gauw hier neer dan.quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:58 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik heb net de frituurpan weg gezet![]()
Iddquote:Op donderdag 1 maart 2007 00:03 schreef Janetje het volgende:
[..]
Zet die eens heel gauw hier neer dan.
Ik poog het.quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:56 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik nu wel. Naja, onder de dekens dan.
...quote:
vquote:Op donderdag 1 maart 2007 09:45 schreef Misstique het volgende:
Wat is dat met die ...?
Ocherme.quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:50 schreef SiemeN het volgende:
Ik heb een biergriepje.
Pleur dan wel de helft in de vuilnisbak en stuur ook daar een foto van.quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:56 schreef cerror het volgende:
Ik heb honger.
Honger ja, geen trek.
Ik ga een bapao halen, er een foto van maken en die foto versturen naar een kind in Angola.
Hij blijft kjoet.quote:
Ik haal er dus 2.quote:Op donderdag 1 maart 2007 14:00 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Pleur dan wel de helft in de vuilnisbak en stuur ook daar een foto van.
Doorlopend nu.quote:
Sta je met je vingers in een pot vet en je hoofd in de romp van een zweefvliegtuig, belt je opa "me internet doet het niet!"quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |