Gast check de PIquote:Op zondag 4 maart 2007 13:03 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Gast, ik heb in m'n hele Fok!-leven maar twee kloons gehad...
bio wapens zuigen.. doe mij maar gewone explosievenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 22:49 schreef Bravebart het volgende:
Wij hebben met BT geleerd hoe je een redelijk krachtig biologisch wapen kan maken met simpele huis tuin en keuken spullenKost ongeveer 500 euro en daarmee kan je een paar vierkante kilometer compleet besmetten
Wel lachen, die gozer ging helemaal uitleggen hoeveel je van alles nodig hebtAlleen het proces om het te maken kunnen we nog niet, maar een beetje slimme terrorist kan dat makkelijk
Scary
Ach, de effecten doen het een stuk beter bij funnist home video's, maar voor de rest ben ik meer van de biologische wapensquote:Op zondag 4 maart 2007 14:15 schreef nixxx het volgende:
[..]
bio wapens zuigen.. doe mij maar gewone explosieven
Ik weet waar je huis woontquote:Op zondag 4 maart 2007 17:08 schreef Originele_Naam het volgende:
ga weg kleine terroristen
Care.quote:Op zondag 4 maart 2007 17:36 schreef mcDavid het volgende:
ZOAB
catalysis and reactor engineeringquote:
Conventional Area Rulingquote:
Ja, paar maanden geledenquote:
35 euro bij de Kijkshopquote:Op maandag 5 maart 2007 01:28 schreef warrel het volgende:
Ex-huisgenooterds die gasfornhuis meenemenPotverdorie!!! Heeft iemand nog een oud lief fornuisje?
![]()
Tisser Maartenquote:
Pffft heb hele berg administratie gedaan vanochtend...vind het wel weer genoeg voor vandaagquote:Op maandag 5 maart 2007 14:33 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Tsjah, er moet ook nog gewerkt worden he![]()
Hm, het is nu vooral ook een principekwestiequote:Op maandag 5 maart 2007 01:29 schreef Bravebart het volgende:
[..]
35 euro bij de Kijkshop
Hebben wij nu ook
quote:Op maandag 5 maart 2007 15:03 schreef Ienepien het volgende:
heej dat was mijn bijdrage voor vandaag!
Nou goed dan, nog een tje in de catageorie 'Schaamteloos':
Ik ga naar Take That!!![]()
![]()
![]()
![]()
Wat is rationeel het voordeel daarvan? Krijg je er geld voor?quote:Op maandag 5 maart 2007 15:05 schreef warrel het volgende:Gaaaaf
Ik ga vandaag iets goeds doen voor de mensheid. Behalve dat ik er voor ga zorgen dat dat arme gasfornuisje weer naar huis mag, ga ik bloed geven
(Hopelijk kookt 't niet meer zo als vanmorgen..)
Gaaf. Ik ga nu. Komen vanavond wat mensen eten en dat kondigen ze uiteraard aan als ik net boodschappen heb gedaanquote:Op maandag 5 maart 2007 15:07 schreef SeaOfLove het volgende:
Ik ben al een uur bezig om eindelijk eens ff boodschappen te doen![]()
Je zit nog dichterbij de Plus dan ikquote:Op maandag 5 maart 2007 15:07 schreef SeaOfLove het volgende:
Ik ben al een uur bezig om eindelijk eens ff boodschappen te doen![]()
Oeiii ik luister eik alleen radio als ik in de auto zit. En aangezien ik momenteel 0 vriendjes heb zit ik ook niet meer in de auto en luister ik dus ook geen radio meerquote:Op maandag 5 maart 2007 15:05 schreef Ienepien het volgende:
JAHAAAAAAAAA En als je Q-music opzet hoor je elk uur hun single. De tweede is ook alweer uit!
Koop er eentje.quote:Op maandag 5 maart 2007 15:09 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Oeiii ik luister eik alleen radio als ik in de auto zit. En aangezien ik momenteel 0 vriendjes heb zit ik ook niet meer in de auto en luister ik dus ook geen radio meer![]()
Haal voor mij ook gelijk ff wat boodschappen dan als je toch bezig bentquote:Op maandag 5 maart 2007 15:08 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Gaaf. Ik ga nu. Komen vanavond wat mensen eten en dat kondigen ze uiteraard aan als ik net boodschappen heb gedaan![]()
Feliquote:Op maandag 5 maart 2007 15:10 schreef Ienepien het volgende:
We hebben vrijdag trouwens met 7-2 gewonnen van Metaal!
WTF. Hoe ga ik dat ooit daar krijgen. Er moet ook nog een beetje gestudeerd worden enzo. Helaasquote:Op maandag 5 maart 2007 15:10 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Haal voor mij ook gelijk ff wat boodschappen dan als je toch bezig bent![]()
![]()
Bedenk me net dat ik wel af en toe radio luister, in de bus via mijn foon, maar dan luister ik eik altijd naar radio west ofzoquote:Op maandag 5 maart 2007 15:10 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Koop er eentje.
AR doet niet aan radio's, zowel auto als motor hebben er geen![]()
Wie het eerste terug is?quote:Op maandag 5 maart 2007 15:12 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Bedenk me net dat ik wel af en toe radio luistewr, in de bus via mijn foon, maar dan luister ik eik altijd naar radio west ofzo.
Ik heb mijn jas al aan![]()
Dank je wel!quote:
No Smoking is ook een stomme kroeg. Café 28 daarentegen is helemaalquote:Op maandag 5 maart 2007 15:13 schreef Ienepien het volgende:
[..]
Dank je wel!
En nu willen ze ook in S&B komen gooien want ze vinden ons liev en No Smoking stom![]()
Zit in Voorburgquote:Op maandag 5 maart 2007 15:15 schreef Ienepien het volgende:
terineind fietsen? Toch alleen de straat oversteken?
Wie niet de afgelopen wekenquote:Op maandag 5 maart 2007 15:16 schreef Ienepien het volgende:
ahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa oh maar dan post je hier illegaal
Ben er ook weerquote:Op maandag 5 maart 2007 15:31 schreef Autoreply het volgende:
![]()
Al weer terug. Het heeft zo z'n voordelen buiten het centrum te wonen.![]()
http://maps.google.com/?ie=UTF8&z=19&ll=51.988083,4.344433&spn=0.001062,0.00294&t=h&om=1quote:Op maandag 5 maart 2007 15:52 schreef Sandertjee het volgende:
[..]
waars dat dan? komt me bekend voor
Misschien, maar dat mail ik dan wel ff privé weet je nogquote:Op maandag 5 maart 2007 15:52 schreef Autoreply het volgende:
[..]
![]()
Ga je de TT trouwens nog eer aan doen?
quote:Op maandag 5 maart 2007 15:53 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Misschien, maar dat mail ik dan wel ff privé weet je nog![]()
bij die BP en C1000 enz dusquote:Op maandag 5 maart 2007 15:53 schreef Autoreply het volgende:
[..]
http://maps.google.com/?ie=UTF8&z=19&ll=51.988083,4.344433&spn=0.001062,0.00294&t=h&om=1
Daar![]()
Die smileyquote:
quote:
O, god.quote:
Herinneringen?quote:
Ik weet niet, vertel ?quote:
Niet onlinequote:
Ja nee, daar ligt het aanquote:Op maandag 5 maart 2007 16:13 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Ik zit op het TU-netwerk wat rechtstreeks aan surfnet hangt. Anders. En vooral véél sneller![]()
Jij speelt valsquote:Op maandag 5 maart 2007 16:13 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Ik zit op het TU-netwerk wat rechtstreeks aan surfnet hangt. Anders. En vooral véél sneller![]()
Kan je gelijk weer eens een KLB topic openenquote:
Jazeker. Het TU-netwerk staat los van internet. We hangen rechtstreeks aan de backbone van dat ding in Amsterdam... met een 100 gbit verbindingquote:
Oeiii das alweer ff geleden idd....de laatste was die van de bouwlampen geloof ik, die ik vorige week nog ff heb gekickedquote:Op maandag 5 maart 2007 16:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Kan je gelijk weer eens een KLB topic openen
Dan nog. Het is een error in de msn servers/databases, dat staat compleet los van waar je aan hangtquote:Op maandag 5 maart 2007 16:14 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Jazeker. Het TU-netwerk staat los van internet. We hangen rechtstreeks aan de backbone van dat ding in Amsterdam... met een 100 gbit verbinding![]()
quote:Op maandag 5 maart 2007 16:15 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Oeiii das alweer ff geleden idd....de laatste was die van de bouwlampen geloof ik, die ik vorige week nog ff heb gekicked![]()
Ik neem aan dat die per isp plat gaat?quote:Op maandag 5 maart 2007 16:16 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dan nog. Het is een error in de msn servers/databases, dat staat compleet los van waar je aan hangt
quote:Op maandag 5 maart 2007 16:15 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon beter geregeld. Net als met die supermarkt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |