abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 1 maart 2007 @ 00:02:02 #51
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_46793315
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 23:57 schreef Super7fighter het volgende:

[..]

Nee, die "bedreigingen" kunnen makkelijk vermeden worden. Ze wordt ook niet bedreigd om wat ze schrijft, maar omdat zich sterk prolifeert als Moslim/Marokkaanse. En dat strookt niet met de realiteit. Ik begrijp best dat mensen daar zich over druk maken. Hoeveel Marokkanen hebben immers Xaviera Hollander al bedreigd? Geen één. Zij schrijft ook verdorven boeken, maar geen Marokkaan die deze ouwe zeurbok bedreigt. Zie je de nuance?
Ik zie je nuance, maar vind het geen juiste. Waarom vind jij dat ze zich niet als Marokkaanse mag profileren? En waarom vind je dat jij dat moet bepalen? Schaam je je als een Moslima een dergelijk boek schrijft?
  donderdag 1 maart 2007 @ 00:03:22 #52
126836 Super7fighter
Obedience brings victory.
pi_46793350
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 23:56 schreef Jerruh het volgende:

[..]

ow, super7fighter is ook vreselijk hoor, en ik vind het ook verschrikkelijk
maar daarbij vond ik die wilders-mannetjes hier ook verschrikkelijk
ik vind het allemaal 1 pot nat.
Wat vreselijk? Jij denkt gewoon niet na.
Ik sta voor een vreedzame samenleving. Jij vindt het kennelijk oké dat mensen als Magan hier een burgeroorlog willen veroorzaken. Daar zeg ik nee tegen.
We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.
pi_46793368
quote:

[..]

Nee, die "bedreigingen" kunnen makkelijk vermeden worden. Ze wordt ook niet bedreigd om wat ze schrijft, maar omdat zich sterk prolifeert als Moslim/Marokkaanse. En dat strookt niet met de realiteit. Ik begrijp best dat mensen daar zich over druk maken. Hoeveel Marokkanen hebben immers Xaviera Hollander al bedreigd? Geen één. Zij schrijft ook verdorven boeken, maar geen Marokkaan die deze ouwe zeurbok bedreigt. Zie je de nuance?
Wow, - de rest is weg -

Dus omdat zij zich moslim voelt, en zichzelf ook zo profileert, dan vindt jij het okay dat ze bedreigingen naar hoofd geslingerd krijgt? Puh, jij past precies in het hokje van de man die ik in mijn openingspost beschreef. Mannen zoals jij vormen een groot deel van het probleem die ik in mijn OP beschrijf.

[ Bericht 4% gewijzigd door Drugshond op 01-03-2007 00:05:18 ]
  donderdag 1 maart 2007 @ 00:04:21 #54
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_46793381
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 00:03 schreef Super7fighter het volgende:

[..]

Ik sta voor een vreedzame samenleving. Jij vindt het kennelijk oké dat mensen als Magan hier een burgeroorlog willen veroorzaken. Daar zeg ik nee tegen.
In een vreedzame samenleving passen geen bedreigingen
  donderdag 1 maart 2007 @ 00:04:29 #55
161521 MrVVD
Ich bin ein Toerk.
pi_46793386
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 23:10 schreef Super7fighter het volgende:
Mevrouw lokt het wel zelf uit. Je moet jezelf ook geen moslima noemen en beweren dat je voor de moslims opkomt, terwijl je zulke vulgaire boeken schrijft. Kies voor het ene, en probeer niet van 2 walletjes te eten om jezelf te verrijken.
Magan noemde zizhzelf ook moslima en probeerde zichzelf over de ruggen van 1 miljoen Moslims te verrijken. Gelukkig wist Ali Eddaoudi haar te ontmaskeren als niet-moslim.
maar je zou haar wel willen neuken ?
pi_46793432
quote:

[..]

Klopt, wat Hirshi Ali deed was niet verstandig, het is niet constructief, het wekt alleen maar meer aversie op. Maar omdat kan jij het rechtvaardigen dat zij het verdient heeft om bedreigd te worden?
  donderdag 1 maart 2007 @ 00:06:13 #57
161521 MrVVD
Ich bin ein Toerk.
pi_46793438
dit soort apen hebben al een religieuze moord gepleegd. ik snap godverdomme niet dat zelf een kleine incident in die richting al niet voldoende is om deze flikkers het land uit te trappen.
  donderdag 1 maart 2007 @ 00:06:22 #58
126836 Super7fighter
pi_46793443
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 00:02 schreef ScienceFriction het volgende:

[..]

Ik zie je nuance, maar vind het geen juiste. Waarom vind jij dat ze zich niet als Marokkaanse mag profileren? En waarom vind je dat jij dat moet bepalen? Schaam je je als een Moslima een dergelijk boek schrijft?
Ik heb persoonlijk geen problemen met haar. Ik zeg alleen dat sommige mensen niet de geduld kunnen opbrengen als mij. Daar kan wel in komen. Als je bijv. op tv de Hell Angels of de Joegoslavische maffia gaat uitdagen, dan weet je ook dat er een grote risico bestaat dat een van hen je een kopje kleiner kan maken. Achteraf moet je dan niet zo miepen.
We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.
  donderdag 1 maart 2007 @ 00:06:44 #59
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_46793448
quote:

[..]

ik vind het niet ok dat jij als een of andere randdebiel goedpraat als mensen worden bedreigd.
put
your
clothes
on!
  donderdag 1 maart 2007 @ 00:09:15 #60
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_46793523
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 00:06 schreef Super7fighter het volgende:

[..]

Ik heb persoonlijk geen problemen met haar. Ik zeg alleen dat sommige mensen niet de geduld kunnen opbrengen als mij. Daar kan wel in komen. Als je bijv. op tv de Hell Angels of de Joegoslavische maffia gaat uitdagen, dan weet je ook dat er een grote risico bestaat dat een van hen je een kopje kleiner kan maken. Achteraf moet je dan niet zo miepen.
Nu vergelijk je een paar Moslims met criminele organisaties...
  donderdag 1 maart 2007 @ 00:12:51 #61
126836 Super7fighter
pi_46793644
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 00:06 schreef Jerruh het volgende:

[..]

ik vind het niet ok dat jij als een of andere randdebiel goedpraat als mensen worden bedreigd.
'Ik roep alle diehards op, wie die bitch tegen komt, bespuug haar, stenig haar, laten we haar wegjagen uit NL, omdat ze hier ons Marokkanen belachelijk maakt.'

Nee, zelf zou ik zo'n bedreiging ook niet maken. Wel wil ik een tip geven aan potientele bedreigers om het subtieler uit te drukken.
Dus iets in de trant van:

"Laten we met zijn allen hopen dat er een extremist haar tegenkomt en haar schade toe brengt, dan houdt ze misschien haar kop".

No way, dat deze persoon hiermee een veroordeling voor kan krijgen. Dan valt het gelukkig onder de vrijheid van meningsuiting, die ik zo hoog heb staan. En de desbetreffende persoon heeft ook zo zijn stoom afgeblazen.
  donderdag 1 maart 2007 @ 00:13:29 #62
161521 MrVVD
Ich bin ein Toerk.
pi_46793663
quote:
wat een achterlijke beredenering, maar wat verwacht je anders.

Van Gogh was ook geen moslim. cliteur ook niet en zo zijn er een hoop die geen moslim zijn en bedreigd worden.

hoe geloofwaardiger iemand is hoe harder hij of zij bedreigd word.

je probeert je hatelijke cultuur mooi op te poetsen.
  donderdag 1 maart 2007 @ 00:14:29 #63
126836 Super7fighter
pi_46793696
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 00:09 schreef ScienceFriction het volgende:

[..]

Nu vergelijk je een paar Moslims met criminele organisaties...
Nee, ik vergelijk mensen met mensen die dezelfde gevoelens hebben moet verduren. Mensen die zich beledigd danwel gekwetst voelen.
pi_46793708
Marokkanen zouden uit protest massaal dat boek moeten kopen, ondanks de inhoud.

Laat dan verdomme eens merken dat je het niet eens bent met bedreigingen om een mening, nee, men gaat het lopen vergoeilijken met "ja, ze lokt het ook wel uit, hè, je moet ook niet in eigen nest pissen"

Waarom gaan ze in Turkije nu wel massaal de straat op als een schrijver uiteindelijk vermoord wordt om zijn kritische noot, door een geloofsgenoot die meent een daad te stellen voor het geloof en blijft men hier oorverdovend stil, iedere keer weer als er namens jullie geloof weer zo'n zot begint te dreigen en gebruikt men zo'n nieuwsbericht om hun ziejwelziejeweldatkrijgjeernuvan kracht bij te zetten?

ongelofelijk.

en nee, die super7fighter staat niet alleen in zijn mening, een heleboel broeders van hem denken zo, nestpissers, dat zijn ze.

kijk eens hoe men reageert op een Bouazza, "HA, die neem je toch niet serieus, die afvallige", iedere keer weer dat soort reacties , zodra je het geloof de rug toekeert, of té kritisch benaderd krijg je als (ex) moslim problemen, dat zie je hier, dat zie je overal, schrijvers, journalisten, kunstenaars met een Islamitische achtergrond worden weggezet als nestbevuilers, afvalligen die je niet serieus moet nemen , want ze zijn geen moslim en dus hebben ze geen recht kritiek te uiten.

bah.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_46793712
ik snap de ophef niet....

een vrouw schrijft een boek met wat hitsige fragmenten, ze zegt dat ze Marokkaans is en dan zou ze gestenigd moeten worden?

Godsallemachtig, hebben jullie dan zulke kleine pikkies dat jullie daardoor geïntimideerd voelen ofzo? Wat kan het jou als Marokkaan of moslim of Turk of whatever schelen wat een landgenoot/geloofsgenoot schrijft? Gelijk schreeuwen dat zij de eer van Marokkanen beschadigt terwijl de schreeuwlelijkerts zichzelf voor schut zetten.

Die onverdraagzaamheid van sommige mensen....zucht...
  donderdag 1 maart 2007 @ 00:16:06 #66
126836 Super7fighter
pi_46793730
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 00:13 schreef MrVVD het volgende:

[..]

wat een achterlijke beredenering, maar wat verwacht je anders.

Van Gogh was ook geen moslim. cliteur ook niet en zo zijn er een hoop die geen moslim zijn en bedreigd worden.

hoe geloofwaardiger iemand is hoe harder hij of zij bedreigd word.

je probeert je hatelijke cultuur mooi op te poetsen.
Van Gogh was ook een haatzaaier. Het justitiele apparaat in Nederland faalde hier misselijk. Een lichtgeraakte jongen nam echter het recht in eigen handen.
  donderdag 1 maart 2007 @ 00:16:12 #67
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_46793736
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 00:12 schreef Super7fighter het volgende:

"Laten we met zijn allen hopen dat er een extremist haar tegenkomt en haar schade toe brengt, dan houdt ze misschien haar kop".
Dus als een neo nazi een imam in elkaar slaat schade toebrengt kun je er ook begrip voor opbrengen?
pi_46793803
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 00:15 schreef milagro het volgende:
Marokkanen zouden uit protest massaal dat boek moeten kopen, ondanks de inhoud.

Laat dan verdomme eens merken dat je het niet eens bent met bedreigingen om een mening, nee, men gaat het lopen vergoeilijken met "ja, ze lokt het ook wel uit, hè, je moet ook niet in eigen nest pissen"

Waarom gaan ze in Turkije nu wel massaal de straat op als een schrijver uiteindelijk vermoord wordt om zijn kritische noot, door een geloofsgenoot die meent een daad te stellen voor het geloof en blijft men hier oorverdovend stil, iedere keer weer als er namens jullie geloof weer zo'n zot begint te dreigen en gebruikt men zo'n nieuwsbericht om hun ziejwelziejeweldatkrijgjeernuvan kracht bij te zetten?

ongelofelijk.

en nee, die super7fighter staat niet alleen in zijn mening, een heleboel broeders van hem denken zo, nestpissers, dat zijn ze.

kijk eens hoe men reageert op een Bouazza, "HA, die neem je toch niet serieus, die afvallige", iedere keer weer dat soort reacties , zodra je het geloof de rug toekeert, of té kritisch benaderd krijg je als (ex) moslim problemen, dat zie je hier, dat zie je overal, schrijvers, journalisten, kunstenaars met een Islamitische achtergrond worden weggezet als nestbevuilers, afvalligen die je niet serieus moet nemen , want ze zijn geen moslim en dus hebben ze geen recht kritiek te uiten.

bah.
Ik denk dat we moeten wachten op een intellectuele Marokkaanse elite in NL, dat is volgens mij vrij beperkt, net als bij andere allochtone minderheden. Van de huidige generatie allochtonen hoef je niet vele te verwachten, er zijn er maar paar die hun mond durven te openen.
pi_46793841
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 00:16 schreef Super7fighter het volgende:

[..]

Van Gogh was ook een haatzaaier. Het justitiele apparaat in Nederland faalde hier misselijk. Een lichtgeraakte jongen nam echter het recht in eigen handen.
en wat vind jij eigenlijk van deze actie?
  donderdag 1 maart 2007 @ 00:20:22 #70
126836 Super7fighter
pi_46793859
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 00:15 schreef milagro het volgende:

bah.
Bouazza is ook niet serieus te nemen. Die gast is een modieuze homo en een AA-ganger, die als hij praat met zijn handen begint te klapwieken.

Graag een beetje geloofwaardige voorbeelden in het vervolg. Nee, iemand als Ali Eddaoudi kan de ontspoorde jongeren wel aanspreken. Die man is tenminste integer. Of Aboutaleb, dat zijn gezagsdragers.
Het draait allemaal om integriteit. Mensen als Magan die sinistere of dubieuze intenties hebben zijn terecht niet serieus te nemen.
  donderdag 1 maart 2007 @ 00:21:00 #71
161521 MrVVD
Ich bin ein Toerk.
pi_46793873
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 00:12 schreef Super7fighter het volgende:
een goed voorbeeld van een reactie dat al voldoende moet zijn om iemand over de grens te zetten.

je moet als Nederlander binnen Nederland je vrijheid beschermen met harde hand. dit is regelrecht oproepen tot het plegen van een moord.

hing je nog eerst aan een boom ga je hier proberen democratisch en bureaucratisch te lullen om een uitlokking tot moord goed te praten.

ik ben als turk heel erg gehecht aan mijn vrijheid en rechten. ik vind het diep triest dat ze verkwanseld worden door mensen die hier gewoon niet horen en tegen de maatschappij zijn.
  donderdag 1 maart 2007 @ 00:22:02 #72
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_46793900
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 00:20 schreef Super7fighter het volgende:
Het draait allemaal om integriteit. Mensen als Magan die sinistere of dubieuze intenties hebben zijn terecht niet serieus te nemen.
Mar ze worden juist wel serieus genomen... daarom worden ze bedreigd...

pi_46793917
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 00:21 schreef MrVVD het volgende:

[..]

ik ben als turk heel erg gehecht aan mijn vrijheid en rechten. ik vind het diep triest dat ze verkwanseld worden door mensen die hier gewoon niet horen en tegen de maatschappij zijn.
hear hear!
  donderdag 1 maart 2007 @ 00:23:03 #74
126836 Super7fighter
pi_46793933
quote:

[..]

ik ben als turk
Leuke grap, aanhangsel van Wilders.
  donderdag 1 maart 2007 @ 00:23:27 #75
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_46793939
"Barbarisme - de utopie van Super7fighter"
  donderdag 1 maart 2007 @ 00:23:43 #76
161521 MrVVD
Ich bin ein Toerk.
pi_46793946
quote:

nou uit het voorgaande blijkt toch dat je de moord goed praat of denk je dat wij achterlijk zijn ofzo. snap je dat kereltje je zegt gewoon dat het goed was en is dit soort moorden te plegen.
pi_46794007
quote:

[..]

een goed voorbeeld van een reactie dat al voldoende moet zijn om iemand over de grens te zetten.

je moet als Nederlander binnen Nederland je vrijheid beschermen met harde hand. dit is regelrecht oproepen tot het plegen van een moord.

hing je nog eerst aan een boom ga je hier proberen democratisch en bureaucratisch te lullen om een uitlokking tot moord goed te praten.

En wat ik al eerder zei. Lekker hypocriet van bepaalde idiote allochtonen dat ze nog steeds in onze oh zo verwerpelijke maatschappij leven. Rot dan op naar landen waar men je normen en waarden veel meer delen. Oh nee.... Nederland is toch te goed om te verlaten. En ondertussen verziek je wel het leefklimaat in het land.
pi_46794043
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 00:23 schreef Super7fighter het volgende:

[..]

donderdag 1 maart 2007 @ 00:30:14 #79
126836 Super7fighter
pi_46794139
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 00:27 schreef Stupiditeit het volgende:

[..]

Je moet wel beseffen dat MrVVD een kloon is van ene Desiredbard, een extreem-rechste figuur die geband is en die zich nu als een geassimilleerde Turk met anti-islamitische sentimenten ontpopt.
Erg jammer om te zien dat jij er met open ogen intrapt, te meer daar hij een karikatuur van de Turk maakt met zijn webicon en tekst.
  donderdag 1 maart 2007 @ 00:31:02 #80
161521 MrVVD
Ich bin ein Toerk.
pi_46794161
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 00:23 schreef Super7fighter het volgende:

ja so ?

ik ben een turk die uitermate tevreden is met een land als nederland. en de reden dat ik de VVD en PVV steun is om die vrijheden waar ik aan gehecht ben te beschermen.

nederland is een land dat wanneer je aan de regels houd je een pracht leven kan hebben en met de tropische klimaten van tegenwoordig hoef je niet eens meer naar Spanje of wat dan ook. je hebt er gewoon rechten en dat is belangrijk.

je kan studeren en als je het moeilijk hebt kan je steun krijgen. gewoon ideaal je moet tevreden zijn ipv te kotsen op alles wat christelijk, westers en blank is.

zelfs als je door belgie en Duitsland rijdt en je komt ineens Nederland binnen merk je al dat het ineens gewoon goed en georganiseerd is.

laat haar toch gewoon met rust en schrijven wat ze wil wat maakt het uit. jou allah heeft haar hersens en inzichten gegeven die zij op haar manier gebruikt wie ben jij om haar te doden.
pi_46794190
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 00:30 schreef Super7fighter het volgende:

[..]

Je moet wel beseffen dat MrVVD een kloon is van ene Desiredbard, een extreem-rechste figuur die geband is en die zich nu als een geassimilleerde Turk met anti-islamitische sentimenten ontpopt.
Erg jammer om te zien dat jij er met open ogen intrapt, te meer daar hij een karikatuur van de Turk maakt met zijn webicon en tekst.
anti-islamitisch? hoezo? omdat hij niet als een zotte tekeer gaat als iemand een keer iets slechts zecht over islam oid?
  donderdag 1 maart 2007 @ 00:32:54 #82
126836 Super7fighter
pi_46794211
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 00:31 schreef MrVVD het volgende:

[..]

ja so ?

ik ben een turk die uitermate tevreden is met een land als nederland. en de reden dat ik de VVD en PVV steun is om die vrijheden waar ik aan gehecht ben te beschermen.

nederland is een land dat wanneer je aan de regels houd je een pracht leven kan hebben en met de tropische klimaten van tegenwoordig hoef je niet eens meer naar Spanje of wat dan ook. je hebt er gewoon rechten en dat is belangrijk.

je kan studeren en als je het moeilijk hebt kan je steun krijgen. gewoon ideaal je moet tevreden zijn ipv te kotsen op alles wat christelijk, westers en blank is.

zelfs als je door belgie en Duitsland rijdt en je komt ineens Nederland binnen merk je al dat het ineens gewoon goed en georganiseerd is.

laat haar toch gewoon met rust en schrijven wat ze wil wat maakt het uit. jou allah heeft haar hersens en inzichten gegeven die zij op haar manier gebruikt wie ben jij om haar te doden.
Zeer slechte imitatie moet ik zeggen. Je leeft bij de gratie van de bazen hierzo.
pi_46794214
quote:

[..]

Het is wishfullthinking dat er allochtonen bestaan zoals ik.
  donderdag 1 maart 2007 @ 00:33:49 #84
126836 Super7fighter
pi_46794238
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 00:32 schreef HeyFreak het volgende:

[..]

anti-islamitisch? hoezo? omdat hij niet als een zotte tekeer gaat als iemand een keer iets slechts zecht over islam oid?
Je moet het beesten wel gewoon bij de naam noemen he?
  donderdag 1 maart 2007 @ 00:34:22 #85
161521 MrVVD
Ich bin ein Toerk.
pi_46794252
quote:

huh kloon ? je bent gek man. gewoon yaloers dat ik wel een turk ben die tevreden is en kan opschieten met de mensen. je had graag gezien dat ik net zo frustie was als jij, maar helaas voor jou.
  donderdag 1 maart 2007 @ 00:36:19 #86
126836 Super7fighter
pi_46794293
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 00:33 schreef Stupiditeit het volgende:

[..]

Het is wishfullthinking dat er allochtonen bestaan zoals ik.
Ik oordeel niet over jou. Ik ken jou ook niet. Ik weet wel dat MrVVD voorheen desiredbard was, die hier geband was omdat hij als neonazi lelijke dingen over Moslims zei.

Tegelijkertijd ben ik niet onwetend of naief ten aanzien van mensen die geassimileerd zijn. Moeten ze geheel zelf weten overigens.
  donderdag 1 maart 2007 @ 00:38:03 #87
126836 Super7fighter
pi_46794329
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 00:34 schreef MrVVD het volgende:

[..]

huh kloon ? je bent gek man. gewoon yaloers dat ik wel een turk ben die tevreden is en kan opschieten met de mensen. je had graag gezien dat ik net zo frustie was als jij, maar helaas voor jou.
Hou op met die act. Ik heb geen Razzies (of razzia's) om te verdelen.
  donderdag 1 maart 2007 @ 00:40:38 #88
161521 MrVVD
Ich bin ein Toerk.
pi_46794384
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 00:36 schreef Super7fighter het volgende:

Ik oordeel niet over jou. Ik ken jou ook niet. Ik weet wel dat MrVVD voorheen desiredbard was, die hier geband was omdat hij als neonazi lelijke dingen over Moslims zei.

Tegelijkertijd ben ik niet onwetend of naief ten aanzien van mensen die geassimileerd zijn. Moeten ze geheel zelf weten overigens.
ik ben geen kloon man. maar dat weet je zelf ook best. nu je goed uitgeluld bent slaat je fantasie op hol. bovendien heb ik ene desirebard vandaag in een topic zien reageren dus die is helemaal niet geband.

schandalig ben je.
  donderdag 1 maart 2007 @ 00:45:27 #89
161521 MrVVD
Ich bin ein Toerk.
pi_46794488
niet alle turken hebben een riool mentaliteit. bovendien hebben turken ten aanzien van acceptatie van nederland(ers) een groter verschil met arabieren. als het gaat om turken heb ik grotere bezwaren op hun ten aanzien van zaken als eerwraak en nationalisme en minder islamitisch fundamentalisme zoals noordafrikanen en arabieren dat hebben.
  donderdag 1 maart 2007 @ 00:46:35 #90
126836 Super7fighter
pi_46794518
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 00:40 schreef MrVVD het volgende:

[..]

ik ben geen kloon man. maar dat weet je zelf ook best. nu je goed uitgeluld bent slaat je fantasie op hol. bovendien heb ik ene desirebard vandaag in een topic zien reageren dus die is helemaal niet geband.

schandalig ben je.
Beste Desiredbard, je hebt recht op je mening, tenzij je niet aan het opruien bent en aanzet tot geweld en haat zoals je dat vroeger deed en nu nog steeds waarschijnlijk doet met je geestverwanten op Stormfront en andere extrtemistische sites. Vanzelfsprekend natuurlijk, maar is het echt zo slim om een andere strategie te blijven vervolgen? Je bent immers al ontmaskerd als de voorheen gebande desiredbard. Deze strategie van jou is dus compleet nutteloos en je imitatie van een Turk is belachelijk slecht.
pi_46794553
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 00:46 schreef Super7fighter het volgende:

[..]

Beste Desiredbard, je hebt recht op je mening, tenzij je niet aan het opruien bent en aanzet tot geweld en haat zoals je dat vroeger deed en nu nog steeds waarschijnlijk doet met je geestverwanten op Stormfront en andere extrtemistische sites. Vanzelfsprekend natuurlijk, maar is het echt zo slim om een andere strategie te blijven vervolgen? Je bent immers al ontmaskerd als de voorheen gebande desiredbard. Deze strategie van jou is dus compleet nutteloos en je imitatie van een Turk is belachelijk slecht.
Van mij apart is hij een neo-nazi. Who cares. Het gaat om de punten die hij nu aandraagt, of hij er nu achter staat of niet boeit geen ruk lijkt me. Negeer gewoon zijn ''mislukte imitatie'' dan gewoon.
  donderdag 1 maart 2007 @ 00:51:15 #92
161521 MrVVD
Ich bin ein Toerk.
pi_46794619
moet je nagaan en dan is het nacht en doe ik mijn best niet eens om goed te schrijven.

je bent nu al dusdanig geimponeerd door mij dat je denkt dat ik de persoon niet bent zoals je die nu ziet en ervaart
maar wat wil je met idioten als meki, bullshitboy, youssef, kirmizibeyaz en chadi dat je nu al ingepakt bent door mij. ik neem het je niet helemaal kwalijk.
  donderdag 1 maart 2007 @ 00:54:04 #93
126836 Super7fighter
pi_46794679
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 00:48 schreef Stupiditeit het volgende:

[..]

Van mij apart is hij een neo-nazi. Who cares. Het gaat om de punten die hij nu aandraagt, of hij er nu achter staat of niet boeit geen ruk lijkt me. Negeer gewoon zijn ''mislukte imitatie'' dan gewoon.
Klopt, dat hij hier op Fok een bekende nazi is, is eigenlijk niet relevant. Ik stipte alleen aan dat niet alles op het internet is zoals het eruit ziet. Vandaag was er een stukje in de Pers over de site faithfreedom waarin opvallend veel "afvallige" moslims hun hart uitluchten met vaak lachwekkende verhalen, waardoor het vermoeden doet rijzen dat achter veel van deze verhalen anti-islamieten zaten.

Zo zie je maar weer. Het beeld wordt te vaak bevuild door extremen, terwijl de meeste mensen, moslims en niet-moslims, een gulden middenweg bewandelen.
  donderdag 1 maart 2007 @ 00:54:58 #94
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_46794697
Ja sorry hoor, met alle begrip van de wereld, maar verliefd worden op een jood??? Dat moet wel een provocatie zijn. Ik kan me niks anders voorstellen.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_46794738
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 00:14 schreef Super7fighter het volgende:

[..]

Nee, ik vergelijk mensen met mensen die dezelfde gevoelens hebben moet verduren. Mensen die zich beledigd danwel gekwetst voelen.
Dit klopt helemaal niet. Je beweert eerst dat deze schrijfster de bedreigingen op de koop moet toenemen, omdat zij zich profileert als moslima, vergelijkt dit met het uitdagen van de Hell's Angels of Joegoslavische mafia en daarna gaat het over mensen die zich gekwetst of beledigd voelen.
Op zijn zachts gezegd is dit bizar te noemen.
Je zei ook ergens, dat zij beweert voor moslims op te komen. Dat heb ik niet uit de OP kunnen destilleren, dus graag een bronvermelding naar die bewering.
Tot slot valt over smaak te twisten, maar over bedreigingen niet. Dat is absoluut not-done.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
  donderdag 1 maart 2007 @ 00:59:30 #96
161521 MrVVD
Ich bin ein Toerk.
pi_46794777
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 00:54 schreef Super7fighter het volgende:
Zo zie je maar weer. Het beeld wordt te vaak bevuild door extremen, terwijl de meeste mensen, moslims en niet-moslims, een gulden middenweg bewandelen.
ja tuurlijk ordinaire leugenaar.

direct nadat van gogh vermoord werd heb ik veel marokkanen geraadpleegd wat ze ervan vonden en vreemd en bizar genoeg vonden ze de moord nagenoeg allemaal goed.

en dat weet je zelf ook. niks guldenmidden meeste marokkanen hebben dit soort standpunten als het gaat om bescherming en niet tolleren van hun godsdienst en cultuur.
  donderdag 1 maart 2007 @ 01:01:12 #97
13462 BansheeBoy
pi_46794805
quote:

[..]

Ik ben dan ook geen visionair als ik zeg dat ik vanaf het begin heb geroepen dat ik de moord op wijlen Theo van G. beschouw als een afrekening in het criminele circuit, zowel ruwe Theo-tje als Mohammed B. zijn criminelen.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
  donderdag 1 maart 2007 @ 01:02:27 #98
13462 BansheeBoy
pi_46794827
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 00:34 schreef MrVVD het volgende:

[..]

Jij bent een ruwe kupek, geen Turk.

²
pi_46794835
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 00:54 schreef BansheeBoy het volgende:
Ja sorry hoor, met alle begrip van de wereld, maar verliefd worden op een jood??? Dat moet wel een provocatie zijn. Ik kan me niks anders voorstellen.

²
Je kan ook het boek lezen in plaats van zomaar wat aan te nemen. Of ben jij zo'n iemand die voor een uitgesproken mening anderen napapegaaid?
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
  donderdag 1 maart 2007 @ 01:03:22 #100
161521 MrVVD
Ich bin ein Toerk.
pi_46794842
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 01:02 schreef BansheeBoy het volgende:

Jij bent een ruwe kupek, geen Turk.
jij een softe maymun
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: