Politiek incorrect!quote:Op donderdag 1 maart 2007 16:48 schreef MrBadGuy het volgende:
Daar heeft hij wel gelijk in naar mijn mening.
Jij kent de cijfers + dingen die ze doen + resultaten?quote:Op donderdag 1 maart 2007 16:48 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Daar heeft hij wel gelijk in naar mijn mening.
ik zie het meer als druppel op een gloeiende plaat, dus totaal zinloosquote:
Fair enough, ik herinner me nog de trieste bedoening in Utrecht op het Neude en het CS in November, waar ze zomaar de eerste de beste grapjas een folder lieten uitdelen.quote:Op donderdag 1 maart 2007 16:45 schreef minilotje het volgende:
Ja verdorie, ik moet toch wel goed gefundeerd kunnen flyeren?Ik ben niet geloofwaardig als ik het debat niet helemaal uit heb gekeken; wat nu als de winkelende dametjes me er vragen over stellen?
Mjah, waarom nou weer bruin en niet goudgeel? Huh?quote:Op donderdag 1 maart 2007 16:48 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
bruin.... ;')
Halsema kan het niet laten..quote:Op donderdag 1 maart 2007 16:49 schreef methan het volgende:
nog steeds geen interrupties. Ze laten hem maar praten
Dan heeft ie toch gewoon een punt?quote:Op donderdag 1 maart 2007 16:49 schreef Adelante het volgende:
ik zie het meer als druppel op een gloeiende plaat, dus totaal zinloos
Zat net hetzelfde te denken.quote:Op donderdag 1 maart 2007 16:49 schreef Tirion het volgende:
Wilders is trouwens lekker op dreef, ben het niet met hem eens en vind ook dat hij overdrijft, maar hij kan het aardig brengen.![]()
Precies, hij zegt het gewoon, maar zijn 'oplossingen' zinnen me niet.quote:Op donderdag 1 maart 2007 16:51 schreef Kjew het volgende:
Zo! Breng daar maar eens wat tegen in!
Tsja, hij kan moeilijk anders. Als hij het niet politiek correct doet is hij de sjaak.quote:Op donderdag 1 maart 2007 16:51 schreef Nielsch het volgende:
"Wij veroordelen niemand!"
"Maaaaaaaaaar, wij vinden wel dat ze de schijn tegen hebben en daarom maar weg moeten"
Hmm, dat is toch weldegelijk politiek veroordelen?
Het is altijd maaaaaaaaaar bij wilders, islam dit islam dat, ik heb niets tegen moslims, maaaaaaaaarquote:Op donderdag 1 maart 2007 16:51 schreef Nielsch het volgende:
"Wij veroordelen niemand!"
"Maaaaaaaaaar, wij vinden wel dat ze de schijn tegen hebben en daarom maar weg moeten"
Hmm, dat is toch weldegelijk politiek veroordelen?
Sterk hoor...quote:Op donderdag 1 maart 2007 16:52 schreef Visitor1982 het volgende:
Partij voor de Onvrijheid blijft en is walgelijk.
Koppel het eens LOS van de Islam... Wat nou als het een Rus was geweest... hou toch op zeg....quote:Op donderdag 1 maart 2007 16:53 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Het is altijd maaaaaaaaaar bij wilders, islam dit islam dat, ik heb niets tegen moslims, maaaaaaaaar
![]()
dat dusquote:Op donderdag 1 maart 2007 16:55 schreef SCH het volgende:
Jezusmina, heb je 9 zetels en gebruik je al je spreektijd voor dit ene puntje - hoezo one issue
Hij wordt toch gedwongen door vaatdoek Halsema?quote:Op donderdag 1 maart 2007 16:55 schreef SCH het volgende:
Jezusmina, heb je 9 zetels en gebruik je al je spreektijd voor dit ene puntje - hoezo one issue
Nee hoor dit is gewoon weer z'n eigen speechquote:Op donderdag 1 maart 2007 16:55 schreef Kjew het volgende:
[..]
Hij wordt toch gedwongen door vaatdoek Halsema?
Hij had daar zijn standpunt al wel gemaakt, hij heeft vast nog wel meer punten.. of niet...quote:Op donderdag 1 maart 2007 16:55 schreef Kjew het volgende:
[..]
Hij wordt toch gedwongen door vaatdoek Halsema?
Net als de koran.quote:Op donderdag 1 maart 2007 16:55 schreef Adelante het volgende:
Hij kent de wetten van Marokko en Turkije prima
Omdat hij (net als die zak van een Pechtold nu ook in andere zaken..quote:Op donderdag 1 maart 2007 16:54 schreef minilotje het volgende:
Waarom vinden jullie dat precies?
Zit je lekker te schuimbekken voor de buis?quote:Op donderdag 1 maart 2007 16:54 schreef NLweltmeister het volgende:
wat een schijnvertoning, die Wilders
Dan zijn landen die hem nogal bezig houden, en dan vooral haar inwoners.quote:Op donderdag 1 maart 2007 16:55 schreef Adelante het volgende:
Hij kent de wetten van Marokko en Turkije prima
moet je straks een luisteren naar marianne thiemequote:Op donderdag 1 maart 2007 16:54 schreef minilotje het volgende:
Nog afgezien van mijn mening over wat Wilder inhoudelijk de Kamer inslingert, kan ik toch écht niet zeggen dat ik het een begenadigd spreker vind. Waarom vinden jullie dat precies?
Zat ik ook te denken.quote:Op donderdag 1 maart 2007 16:56 schreef Mutant01 het volgende:
Gaat ie Tak aanhalenNee, dat is geloofwaardig.
![]()
Kwek, kwek, kwek.quote:Op donderdag 1 maart 2007 16:55 schreef SCH het volgende:
quote:Op donderdag 1 maart 2007 16:57 schreef sturky100 het volgende:
[..]
moet je straks een luisteren naar marianne thieme![]()
Ja he? In ieder geval sterker dan het geblaaaaaaaaat van dhr. Wilders.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |