Ja helemaal mee eens.quote:Op maandag 2 november 2009 10:21 schreef PLAE@ het volgende:
Dit programma verdient een prijs voor de muziek.
Dat wilde ik graag weten of het een herhaling is..Omdat het zo laat begint. idd een herhaling ik kijk nu ook..quote:Op donderdag 26 november 2009 22:31 schreef het-is-mij het volgende:
[..]
Jammer dat het een herhaling is.
Het betreft wel een herhaling (oorspronkelijk uitgezonden op 13 mei j.l.). Alleen zijn niet alle verhalen van de betreffende aflevering aan bod gekomen.quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:13 schreef jmac het volgende:
Kwam me niet bekend voor deze andersDie man ook
Dat is dus ziekelijk jaloers zijn.
Het betreft herhalingen. Was de aflevering waarin o.a. een jongen van 12 verteld over het feit dat hij gepest wordt en gaat emigreren naar Canada.quote:Op vrijdag 11 december 2009 18:46 schreef Haaibaaike het volgende:
Gisteren was /of duurder 'Hello Goodbye' 3 kwartier is het een HH of een recente uitzending?..Want ik heb gisteren niet kunnen kijken..
Niet zo raar dat hij aan het rekenen ging, want je merkte gewoon dat die man zich betrapt voelde en dat het naar alle waarschijnlijkheid een erg dubieus verhaal was. Komt ook vooral door de uitspraken van die man. Die vraag over het hebben van sex had hij wel achterwege mogen laten. Dat hoort totaal niet in dit programma thuis.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:18 schreef jaco het volgende:
[..]
Wat zou hij dan verbergen ?
Ik vond eerder dat Joris Linssen in dit gesprek fout zat. Normaalgesproken benadert hij de geinterviewden met respect wat de situatie ook moge zijn. In dit gesprek ging hij in de aanval. Hij sloeg aan het rekenen voor wat betreft de leeftijd van die vriendin. Op een gegeven moment vroeg hij zelfs of ze nog sex hadden. Wat is dat voor een inpertinente vraag !
De man was niet zo welbespraakt en kwam daardoor slecht uit het gesprek. Maar de uiteindelijke feiten waren: hij heeft in Nederland geen vrouw of vriendin, hij is al 9 jaar met de Cubaanse en hij steunt haar met o.a. een apartement zodat ze niet langer op straat hoeft te wonen. Niemand ondervindt nadeel van deze relatie. Het ontmaskeren van pedo's en hoerenlopers kan Linssen beter overlaten aan Alberto Stegeman.
Oh die man,vreselijk was dat.Hij deed aan 'liefdadigheid' toch? Hij stuurde haar geld,en spullen en in ruil daarvoor kwam ze af en toe hierheen zodat hij over d'r heen konquote:Op zaterdag 26 december 2009 10:08 schreef Halcon het volgende:
Die man vindt vast dat hij aan "ontwikkelingshulp" doet.
Vreselijk triest inderdaad. Hij vond volgens mij echt dat hij geweldig bezig is en een grote weldoener is. Op vakantie ben ik ook weleens van dit soort gasten tegengekomen en die waren hardop aan het beargumenteren dat ze aan ontwikkelingshulp doen.quote:Op zaterdag 26 december 2009 11:03 schreef Purdey het volgende:
[..]
Oh die man,vreselijk was dat.Hij deed aan 'liefdadigheid' toch? Hij stuurde haar geld,en spullen en in ruil daarvoor kwam ze af en toe hierheen zodat hij over d'r heen konHad het wel weer moeilijk met die Thais/Nederlandse familie.Omdat dat vrouwtje analfabetisch was in Thailand,mocht ze hier niet meedoen aan de inburgering.Terwijl er toch elk jaar genoeg mensen worden toegelaten,mag zij dan niet.Vond het hartverscheurend dat dat leuke gezinnetje nu weer voor een jaar uit elkaar gerukt werd
Ja dat is best wel freakyquote:Op woensdag 28 april 2010 21:01 schreef Hippos het volgende:
Die tweelingbroers die een vriendin delen...
Ik dacht dat ie vriendin er ook bij was..Heftig die moeder die in Italie woont en kanker heeft. En de kleinzoon van haar wacht op een donor hart.quote:Op woensdag 28 april 2010 21:01 schreef Hippos het volgende:
Waarom zou je dat zo snel melden? Ik kan me niet voorstellen dat z'n vriendin of broer er erg blij mee zouden zijn.quote:Op woensdag 28 april 2010 21:01 schreef Hippos het volgende:
Qua emo-tv idd.quote:Op woensdag 28 april 2010 22:23 schreef Haaibaaike het volgende:
Ja leuk programma..wij hebben vaak wel de zelfde smaak Arcee
Ja qua emo tv..dat wel, ik ken je verders niet hé.quote:Op donderdag 29 april 2010 11:23 schreef Arcee het volgende:
[..]
Qua emo-tv idd.
Of misschien beter gezegd: tv over echte mensen met een vleugje drama.
quote:Het bezoek van haar moeder was heel fijn. Ze heeft samen met haar zus besloten om haar moeder niet in te lichten over haar kanker. Haar zus wilde dat niet en omdat haar moeder bij haar zus inwoont, respecteert ze dat. Ze vindt het wel heel moeilijk, omdat ze eigenlijk wil dat haar moeder weet dat ze ernstig ziek is.
Op dit moment gaat het heel slecht met haar moeder in Italie. Omdat haar zoon nog steeds wacht op zijn donorhart en ze niet ver van huis af mogen, realiseert ze zich dat dit bezoekje van haar moeder misschien de laatste keer was dat ze haar moeder zag. “ Mocht mijn moeder overlijden, kan ik niet naar de begrafenis in Italie. Ik wil graag bij mijn zoon blijven, want stel je voor dat ze dan net een hart voor hem hebben”.
Dat ze dezelfde bankrekening hadden, was ook opvallendquote:Op woensdag 28 april 2010 21:01 schreef Hippos het volgende:
Ik blijf het toch maar raar vinden hoor, om het niet te willen zeggen... Kan me ook niet voorstellen dat de moeder er helemaal niets van merkt.quote:Op donderdag 29 april 2010 11:36 schreef Arcee het volgende:
Over die Italiaanse moeder die niet weet dat ze kanker heeft:
[..]
Ja WTFquote:Op woensdag 28 april 2010 21:01 schreef Hippos het volgende:
Ik vond het zeer ongemakkelijk om te zien. Hij negeerde z'n aanstaande gewoon.quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:53 schreef Hippos het volgende:Die zwaar, zwaar, zwaar christelijke mensen. Dochter uithuwelijken ala 21ste eeuw, onderwijs thuis én ook nog eens de regel: gij zult uw toekomstige vrouw en huidige vriendin niet aanraken...tjeez...
Ik heb het gezien. OMG!!!!quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:53 schreef Hippos het volgende:Die zwaar, zwaar, zwaar christelijke mensen. Dochter uithuwelijken ala 21ste eeuw, onderwijs thuis én ook nog eens de regel: gij zult uw toekomstige vrouw en huidige vriendin niet aanraken...tjeez...
Ja ik vond het ook al zo vreemd ..vaders wil is wet merkte ik..Niet normaalquote:Op woensdag 19 mei 2010 21:18 schreef Marky_Mark01 het volgende:
[..]
Ik vond het zeer ongemakkelijk om te zien. Hij negeerde z'n aanstaande gewoon.
Dat zijn gewoon een stel fundamentalistische relifanaten. Sekteleden zijn het. Heel eng.quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:18 schreef Marky_Mark01 het volgende:
Ik vond het zeer ongemakkelijk om te zien. Hij negeerde z'n aanstaande gewoon.
Mijn moeder en ik zaten echt hard te lachen. Wat een triest volk was dat!quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:53 schreef Hippos het volgende:
Die zwaar, zwaar, zwaar christelijke mensen. Dochter uithuwelijken ala 21ste eeuw, onderwijs thuis én ook nog eens de regel: gij zult uw toekomstige vrouw en huidige vriendin niet aanraken...tjeez...
Op de site zie ik staan:quote:Op donderdag 20 mei 2010 15:12 schreef DeParo het volgende:
Vroeger kwamen deze programma's waaronder Flikken Maastricht en Hello Goodbye terug op Uitzending Gemist, en met vroeger bedoel ik enkele weken geleden, maar nu zie ik ze helaas niet meer terug![]()
.
Ah keej gelukkig maar.quote:Op donderdag 20 mei 2010 15:14 schreef Omniej het volgende:
[..]
Op de site zie ik staan:
"Helaas is er iets misgegaan bij het omzetten van de uitzending van gisteravond, De aflevering is daarom nog niet online beschikbaar. We hebben het probleem gesignaleerd en doen ons best om ervoor te zorgen dat de uitzending vanmiddag alsnog online staat."
Vorige week was er geen uitzending i.v.m. Tripoli, en van daarvoor weet ik het niet.
Hello Goodbye is twee weken niet geweest, dit was pas de tweede uitzending van dit seizoen.quote:Op donderdag 20 mei 2010 15:14 schreef Omniej het volgende:
[..]
Op de site zie ik staan:
"Helaas is er iets misgegaan bij het omzetten van de uitzending van gisteravond, De aflevering is daarom nog niet online beschikbaar. We hebben het probleem gesignaleerd en doen ons best om ervoor te zorgen dat de uitzending vanmiddag alsnog online staat."
Vorige week was er geen uitzending i.v.m. Tripoli, en van daarvoor weet ik het niet.
Haha ja jezus.quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:15 schreef Omniej het volgende:
Geniaal ook trouwens, het antwoord van dat meisje toen haar een vraag werd gesteld waar ze niet direct een antwoord op kon geven waar haar vader tevreden mee zou zijn.(volgens mij vroeg hij of ze ooit opstandig is geweest als puber)
Iets als "Ik heb gebeden tot de heer dat ik onderdanig kon zijn aan mijn ouders" of iets in die richting.
Onbegrijpelijk... Maar ik moet eerlijk bekennen dat ik dat vaker heb met zwaaaar religieuze mensen.
Heb ik dit topic in ONZ gepostquote:
Ik ben Godquote:Op zondag 23 mei 2010 23:27 schreef bascross het volgende:
Mensen die roepen dat de Islam een achterlijk geloof is hebben gelijk. Alle geloven zijn achterlijk.
Ik denk niet dat alle geloven achterlijk zijn. Ik denk wel dat je ieder geloof op een hele foute manier toe kan passen, dat zie je hier maar weer eens.quote:Op zondag 23 mei 2010 23:27 schreef bascross het volgende:
Mensen die roepen dat de Islam een achterlijk geloof is hebben gelijk. Alle geloven zijn achterlijk.
Wat je precies wil zeggen met dit topic? Geen idee.
"Wat moet ik met hem?"quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:07 schreef MilaNL het volgende:
Aaah zij vindt t helemaal niet leukJe ziet t gewoon aan r.
Op de site staat het volgende:quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:33 schreef Ricard0j het volgende:
[..]
"Wat moet ik met hem?"
Zou wel willen weten hoe het afgelopen is.
quote:Het bezoek van Olga was een succes. Samen zijn ze door heel Nederland getoerd en de molens en klompen hebben een goede indruk achtergelaten op Olga. Het bezoek was zelfs zo’n succes dat ze volgende week weer naar Nederland toe komt! Het contact via internet werd lang geheim gehouden voor de buitenwereld maar nu Olga hier is geweest, weten buren en familie inmiddels van deze Poolse schone. Ze is warm ontvangen door de buurt en de vier zussen van haar Nederlandse liefde. Een van de zussen spreekt zelfs Russisch, dus dat kwam helemaal goed uit! Het plan is dat hij haar in september op gaat zoeken in Rusland. Maar eerst is er het tweede bezoek van Olga aan Nederland, dit keer samen met haar zoon. Dat wordt weer spannend…
Niets meer, het is alweer uit, zo valt op de website te lezen.quote:Op woensdag 1 september 2010 21:08 schreef bascross het volgende:
Wat doet dat redelijke knappe meisje met die lelijke kerel?
Ik zie het, maar wel dankzij die kneus.quote:Op woensdag 1 september 2010 21:24 schreef Marky_Mark01 het volgende:
[..]
Niets meer, het is alweer uit, zo valt op de website te lezen.
Dat was z'n laatste kans op een schone.quote:Op woensdag 1 september 2010 21:24 schreef Marky_Mark01 het volgende:
[..]
Niets meer, het is alweer uit, zo valt op de website te lezen.
Was zeker weer erg mooi om te zien ..En terecht als ze de Gouden Televizierring zouden winnen.quote:Op vrijdag 3 september 2010 17:30 schreef Arcee het volgende:
Ik vond het gelijk weer prachtig.
Oh, allemaal even stemmen op Hello Goodbye: De Gouden Televizierring 2010.
Omdat dit programma zo puur is als maar zijn kan.quote:Op woensdag 8 september 2010 21:13 schreef Sunnythesun het volgende:waarom kan ik dit programma nou nooit eens gewoon met droge ogen kijken
Hmm geen last van eigenlijk.quote:Op woensdag 8 september 2010 21:13 schreef Sunnythesun het volgende:waarom kan ik dit programma nou nooit eens gewoon met droge ogen kijken
Voor Hello Goodbye zat ik naar DWDD waar die kansloze pubers uit 'Oh Oh Cherso' te gast waren. Een grotere tegenstelling in programma's kun je niet hebben.quote:Op woensdag 8 september 2010 21:17 schreef Morpheus2002 het volgende:
Helemaal mee eens. Ik hou het ook nooit droog. Hele mooie pure televisie
Vind ik ook erg voor hem..Dat meisje papa waarom ga je niet mee. Echt zielig vond ik.quote:Op woensdag 8 september 2010 20:46 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wat erg voor die Koerdische man
Wat een afschuwelijke staat dat Turkije.quote:Op woensdag 8 september 2010 20:46 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wat erg voor die Koerdische man
De totale onbegrip in de ogen van dat meisje ook... (en eigenlijk is het ook onbegrijpelijk natuurlijk)quote:Op woensdag 8 september 2010 23:15 schreef Haaibaaike het volgende:
Dat meisje papa waarom ga je niet mee. Echt zielig vond ik.
Briljante vrouw was dat inderdaad, ik werd er helemaal vrolijk van.quote:Op woensdag 8 september 2010 23:47 schreef WammesWaggel het volgende:
Wel een lollige vrouw die donkere Britse
ik ga vanavond ook weer kijken..mooi programma ook hoe Joris met de mensen omgaat.quote:Op woensdag 15 september 2010 10:53 schreef Urquhart het volgende:
Ik ben ook fan van dit programmaEen van de weinige programma's waar ik altijd echt zin heb om er even voor te gaan zitten.
quote:Op woensdag 15 september 2010 12:10 schreef emss het volgende:
Die Bulgaarse man van 2 weken geleden. Wat zielig was dat! Die verdrietige moeder, en hij die zo lief was voor haar... Echt zooooooooooooooooo zielig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |