Dit is MUZ hoorquote:Op woensdag 27 juni 2007 16:04 schreef remlof het volgende:
Amy Winehouse kerft liefdesverklaring in buik.
Da's de "special edition"quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:40 schreef Skaai het volgende:
[..]
Dit is MUZ hoorgeen SHO
.
Ik heb trouwens een versie van Frank op de pc staan waarbij aan het laatste nummer nog 2 totaal (voor mij) nieuwe nummers zijn geplakt en ik was blij verrast.
Ik wil hem ook weerquote:Op woensdag 27 juni 2007 21:40 schreef Skaai het volgende:
[..]
Dit is MUZ hoorgeen SHO
.
Ik heb trouwens een versie van Frank op de pc staan waarbij aan het laatste nummer nog 2 totaal (voor mij) nieuwe nummers zijn geplakt en ik was blij verrast.
Krassen en tattoo's (IMO): geen namen van geliefden behalve kinderen en ouders.quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:09 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
I love Blake kerfde ze...
mag ze blij zijn dat haar vriendje niet Jan-Wouter Hendrik Diederik Johannes heet
Komt iequote:Op woensdag 27 juni 2007 22:11 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik wil hem ook weerDie heb ik, heel handig, verwijderd nadat ik de CD in huis had gehaald, en nu mis ik die twee nummers best wel
Bondgirl zal ze waarschijnlijk niet worden, maar denk aan een titelsong, en dat zie ik dr ook met verve doen eigenlijk...quote:Op zondag 1 juli 2007 11:24 schreef ZwareZweed het volgende:
Ik haat haar!![]()
En zij wordt Bond-girl?!?!
Ben je nu al terug van Werchter dan ?quote:Op zondag 1 juli 2007 15:50 schreef Eikelpiercing het volgende:
Gisteren op Werchter was ze best slecht. Dat moest ik toch ff melden.Hoewel ik ze op plaat leuk vind, was ze gisteren volgens mij echt weer straalbezopen.
Die zie ik niet op de agenda staan van de Effenaar, 21 oktober is er een Tribute to Monsters of Rockquote:Op zondag 3 juni 2007 23:30 schreef Skull-splitter het volgende:
Kheb er zin in, en de dag ervoor naar de Effenaar te Eindhoven voor White Cowbell![]()
Bron: Telegraaf.nlquote:Amy Winehouse laat fans zitten
door onze redactie
AMSTERDAM - Je bent fan van Amy Winehouse en je koopt een (duur) concertkaartje. Je staat uren in de rij, terwijl je kletsnat wordt van de regen. Maar dat geeft niets, want je hebt er alles voor over om je favoriete zangeres te bewonderen. Wat valt het dan vies tegen als je idool het laat afweten...
Amy Winehouse liet maar liefst 4500 fans in de steek. De zangeres zou optreden in Liverpool, maar gaf de voorkeur aan een avond stevig doorhalen in de kroeg.
De fans kregen een slap excuus van Winehouse: "Ik ben uitgeput. Volgens de dokter ben ik niet fit genoeg om op te treden." Maar ze is op heterdaad betrapt. Er is een foto gemaakt van Amy waarop zij zich uitstekend lijkt te vermaken in een kroeg in London, samen met haar man.
Een teleurgestelde fan vertelt: "Ik keek er zo naar uit! Ik hoorde haar eerder vandaag oefenen en toen was er nog niks aan de hand. Ik vind het vreemd dat ze het heeft laten afweten, al haar fans waren al aanwezig!"
Gelukkig is Amy de beroerdste niet... 18 juli gaat ze het nog eens proberen en fans kunnen eventueel hun geld terug krijgen. Hopelijk kan ze de drank dan laten staan.
OMG echt? Sorry hoor. Ik heb een zwak voor dat soort gevallen, maar zij maakt het wel erg bont.quote:Op zondag 15 juli 2007 14:55 schreef remlof het volgende:
Whehe, net op 3FM: Amy Winehouse zegt optreden op North Sea Jazz Festival vanavond af.
Lekker bezig die tante, blij dat ik haar al gezien heb in Paradiso
Het niet op komen dagen door problemen met de artiest zelf maakt een album nog niet slecht... Lekkere fan ben jij...quote:Op zondag 15 juli 2007 15:17 schreef thaduck het volgende:
Je zou fan zijn van zo'n 'artiest'.. Elke keer word je weer genaaid. Ik zou alles in de prullenbak gemikt hebben
Ik ben absoluut geen fan van Amy. Ik zeg daarmee niet dat haar liedjes rottig zijn om te horen. Ik vind echter dat een artiest die niets anders doet dan afzeggen en zich volzuipen geen fans verdiend. Vind het sneu voor de fans.quote:Op zondag 15 juli 2007 15:20 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Het niet op komen dagen door problemen met de artiest zelf maakt een album nog niet slecht... Lekkere fan ben jij...
Mjah, ik weet niet wat jij toffe muziek vind, maar ik denk niet dat menig Guns n' Roses-fan zijn collectie heeft weggetieft toen er tig voorstellingen op het allerlaatste moment afgezegd zijn... Optredens zijn leuk en voor een artiest een bron van inkomsten (de enige die echt winst boekt zo'n beetje), dus de artiest snijdt zichzelf zo in de vingers.quote:Op zondag 15 juli 2007 15:58 schreef thaduck het volgende:
[..]
Ik ben absoluut geen fan van Amy. Ik zeg daarmee niet dat haar liedjes rottig zijn om te horen. Ik vind echter dat een artiest die niets anders doet dan afzeggen en zich volzuipen geen fans verdiend. Vind het sneu voor de fans.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |