Amy Huiswijn.quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:46 schreef Skull-splitter het volgende:
Dat zeg ik. Zomerse klanken, open de pan chilli en trek de tequilla open, jij ook een glaasje flesje, Amy?
Ik hoop dat ze niet gaat stappen voor het concert.quote:
Gonna go againquote:
Dat zou me niks verbazenquote:Op woensdag 30 mei 2007 00:09 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ben ik nu gek ? Ik dacht dat Amy niet gespeeld had op Pinkpop omdat ze te zat was om in het vliegtuig van UK naar NL te mogen..
Ja, alleen die Krezip-liedjes heel de tijd.. dat was een beetje vreemd..quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:30 schreef -Dries- het volgende:
Ze was echt geweldig op Pinkpop!
Qua geld: het zit precies op de grens van wat ik voor een concert acceptabel vindt, qua zaal: ik vrees dat je gelijk gaat krijgen. Gelukkig ook in Paradiso gezienquote:Op donderdag 31 mei 2007 20:23 schreef AudreyHepburn het volgende:
Tja. 32 euro. Dat heb ik er dus echt niet voor over. Bovendien vind ik de HMH als zaal veel te groot om een act als Amy Winehouse effectief over te brengen op het publiek.
Krezip schijnt Rehab gecovert te hebben, daar ben ik stiekem best benieuwd naarquote:Op donderdag 31 mei 2007 20:59 schreef Cylvia het volgende:
[..]
Ja, alleen die Krezip-liedjes heel de tijd.. dat was een beetje vreemd..![]()
'n Couplet en een refreintje geloof ik, was wel grappig al was het alleen maar om het feit dat Krezip Amy's plek opvulde.quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:40 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Krezip schijnt Rehab gecovert te hebben, daar ben ik stiekem best benieuwd naar
Neuj!! linkje!!quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:24 schreef AudreyHepburn het volgende:
Kent iedereen de Arctic Monkeys cover van You Know I'm No Good al ?
Najah, artikel, artikel...quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:41 schreef AudreyHepburn het volgende:
Hier een artikel erover op Stereogum.
Yaaay kaartjes besteld en betaaldquote:Op donderdag 31 mei 2007 23:32 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Najah, artikel, artikel...
Hier dan maar een directe link
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |