Wat zij zegtquote:Op woensdag 28 februari 2007 20:46 schreef Scandalous het volgende:tvp maar ik ga echt niet naar pinkpop
Ach misschien komt ze ook nog wel op LowLandsquote:Op woensdag 28 februari 2007 20:46 schreef Scandalous het volgende:tvp maar ik ga echt niet naar pinkpop
Pinkpoplineup sinds gisteren bekend zo'n beetje, maar goed, bij de meeste edities ging er wel eens iets mis, afzeggen enzo...quote:Op donderdag 1 maart 2007 10:27 schreef beautiful_world het volgende:
Wat goed dat ze op Pinkpop staat. Is de lineup al bekend van Pinkpop?
Of zoals men in de veronicagids schreef: Kelly ging wel, vriendin Winehouse zei No, no, no!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:03 schreef Skaai het volgende:
Ik zie wel overeenkomsten tussen die 2, qua rehab gedoe dan
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:37 schreef beautiful_world het volgende:
Het paradiso concert is gratis te beluisteren op 3fm.nl. klinkt super goed. jammer dat ik er niet bij was.
Jaaa!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:19 schreef remlof het volgende:
[..]ik had even moeite om die stream aan de praat te krijgen maar deze link doet het voor mij wel
quote:Op donderdag 1 maart 2007 17:50 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik moet dit gewoon even nog een keer posten in het nieuwe topic: Amy Winehouse bij Never Mind The Buzzcocks..
Deel 1
Deel 2
Deel 3
[afbeelding]
Idd, staat hier niet op de retail, maar via de download vast wel te vinden...quote:Op maandag 12 maart 2007 09:38 schreef newyorkcity het volgende:
Ik vind mister magic van haar album frank ook zo geweldig! Hij staat alleen op de special edition geoof ik. Het allerlaatste nummer
" They tried to make me go to Pinkpop but i said no no no"quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:46 schreef Scandalous het volgende:tvp maar ik ga echt niet naar pinkpop
Yep ben ik helemaal met je eens, ik vind "Frank" nog steeds één van de beste albums van dit millenium en ik draai het nog wekelijksquote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:54 schreef methodmich het volgende:
En toch.... Ik vond Frank beter. Meer mensen die dat zo hebben??
Ik draai 'm ook nog steeds dagelijks, na al die tijdquote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Yep ben ik helemaal met je eens, ik vind "Frank" nog steeds één van de beste albums van dit millenium en ik draai het nog wekelijks
Jah Fuck Me Pumps is echt zo'n nummer dat blijft hangen... Had wmb best een dikke hit kunnen worden, maar het F-word zal wel in de weg hebben gezetenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:59 schreef AudreyHepburn het volgende:
Heb vandaag Frank gekocht. Moet eerlijk zeggen dat ik Back To Black leuker vind. Dat hele Motownsoul-sausje op BTB is gewoon meer mijn ding.. Saxofoons.
.
Al kan ik F*** Me Pumps niet uit mijn hoofd krijgen. Met name als ze zo zingt : "Mill-jo-neeeh-jaah".
Jah, die uitspraak...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:59 schreef AudreyHepburn het volgende:
Al kan ik F*** Me Pumps niet uit mijn hoofd krijgen. Met name als ze zo zingt : "Mill-jo-neeeh-jaah".
Heerlijke plaatquote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:51 schreef AudreyHepburn het volgende:
Mijn favoriet is Me & Mr. Jones.
Ik ben ook met het ontdekken bezig, maar toe nu toe is zequote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:05 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Jah, die uitspraak...
Momenteel is 'You know I'm no good' even favoriet, ik ben 'r nog aan het ontdekken nl, zag haar bij Jools met oud en nieuw en werd nieuwsgierig.
Ik val van de ene verbazing in de andere, wat een heerlijk wijf.![]()
Langlopende collega's: "Busje komt zo, busje komt zo, busje komt zo."quote:Op zaterdag 31 maart 2007 15:05 schreef Skaai het volgende:
Ik stond van de week samen met mijn collega Rehab te zingen achter informatiebalie.
Komt da nog op tv?quote:Op zondag 1 april 2007 22:02 schreef AudreyHepburn het volgende:
NMTB is voor mij echt een soort antidepressivum. Als ik zo'n bwuh-bui heb, ga ik gewoon lekker met een beker hete koffie op de bank liggen, even NMTB kijken. Is op YouTube veel van te vinden. Maar die aflevering met Amy (" FANKS DARLIN' ") Winehouse is toch wel de briljantste.
Het was altijd om 11 uur op BBC2 op woensdag, maar het seizoen is weer afgelopen. Later dit jaar komt het wel weer op TV, maar houd gewoon even de website van de BBC in de gaten.quote:
Je bedoeld reggaeton?quote:
Nooou, hoezo verpest ze zichzelf daarmee?quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:09 schreef Malibu-06 het volgende:Amy trekt zo'n leuk bekkie altijd. In sommige clips heeft ze iets weg van Nelly Furtado qua uiterlijk. Jammer dat ze zichzelf zo verpest met die zwarte kleren en die tattoo's.
Het is zonde, ze wordt er te mannelijk door.quote:Op dinsdag 3 april 2007 12:18 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Nooou, hoezo verpest ze zichzelf daarmee?
Heb haar ook "ontdekt" via Joolsquote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:05 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Jah, die uitspraak...
Momenteel is 'You know I'm no good' even favoriet, ik ben 'r nog aan het ontdekken nl, zag haar bij Jools met oud en nieuw en werd nieuwsgierig.
Ik val van de ene verbazing in de andere, wat een heerlijk wijf.![]()
Jaaaa, die stond al in mijn favorieten!quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:05 schreef Doc het volgende:
[..]
Heb haar ook "ontdekt" via Jools.
Dankzij die Jools uitzendig wordt Amy standaard in Huize Doc "het vogeltje" genoemd ("ik zet even 'het vogeltje' op"). M & R vonden haar die in die uitzending er uit zien als een vogeltje.
http://www.youtube.com/watch?v=06ucVmXNRps
Zag hem gister voorbij komen bij MTV Brand New. Was wel verbaasd...heb You know I'm no good nog niet eens op tv voorbij zien komen! Stomme muziekzenders ook altijdquote:Op dinsdag 3 april 2007 12:18 schreef Scandalous het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=aygAu1x2uQo
^ Back to Black video, mocht die nog niet gepost zijn
quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:41 schreef shmoopy het volgende:
Mijn LKM-etjes zijn nog even blijven hangen bij de Kaiser Chiefs, de vorige ontdekking nav Jools, gisteren nog headbangend in de auto op de achterbank, zo zoet![]()
Wat hebben wij toch leuke kinderen, Doc.
Stylish, stylishquote:Op dinsdag 3 april 2007 12:18 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Nooou, hoezo verpest ze zichzelf daarmee?
http://www.youtube.com/watch?v=aygAu1x2uQo
^ Back to Black video, mocht die nog niet gepost zijn
Nee, latino hip-hop. Reggeatonquote:
They rule too!quote:Op dinsdag 3 april 2007 19:34 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Nee, latino hip-hop. Reggeaton
Delinquent Habits
"I'd rather have cat Aids, thank you"quote:Op woensdag 11 april 2007 23:27 schreef Erotica_ het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=ihFzr8QPfOg
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Amy Huiswijn.quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:46 schreef Skull-splitter het volgende:
Dat zeg ik. Zomerse klanken, open de pan chilli en trek de tequilla open, jij ook een glaasje flesje, Amy?
Ik hoop dat ze niet gaat stappen voor het concert.quote:
Gonna go againquote:
Dat zou me niks verbazenquote:Op woensdag 30 mei 2007 00:09 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ben ik nu gek ? Ik dacht dat Amy niet gespeeld had op Pinkpop omdat ze te zat was om in het vliegtuig van UK naar NL te mogen..
Ja, alleen die Krezip-liedjes heel de tijd.. dat was een beetje vreemd..quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:30 schreef -Dries- het volgende:
Ze was echt geweldig op Pinkpop!
Qua geld: het zit precies op de grens van wat ik voor een concert acceptabel vindt, qua zaal: ik vrees dat je gelijk gaat krijgen. Gelukkig ook in Paradiso gezienquote:Op donderdag 31 mei 2007 20:23 schreef AudreyHepburn het volgende:
Tja. 32 euro. Dat heb ik er dus echt niet voor over. Bovendien vind ik de HMH als zaal veel te groot om een act als Amy Winehouse effectief over te brengen op het publiek.
Krezip schijnt Rehab gecovert te hebben, daar ben ik stiekem best benieuwd naarquote:Op donderdag 31 mei 2007 20:59 schreef Cylvia het volgende:
[..]
Ja, alleen die Krezip-liedjes heel de tijd.. dat was een beetje vreemd..![]()
'n Couplet en een refreintje geloof ik, was wel grappig al was het alleen maar om het feit dat Krezip Amy's plek opvulde.quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:40 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Krezip schijnt Rehab gecovert te hebben, daar ben ik stiekem best benieuwd naar
Neuj!! linkje!!quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:24 schreef AudreyHepburn het volgende:
Kent iedereen de Arctic Monkeys cover van You Know I'm No Good al ?
Najah, artikel, artikel...quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:41 schreef AudreyHepburn het volgende:
Hier een artikel erover op Stereogum.
Yaaay kaartjes besteld en betaaldquote:Op donderdag 31 mei 2007 23:32 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Najah, artikel, artikel...
Hier dan maar een directe link
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |