Wat zij zegtquote:Op woensdag 28 februari 2007 20:46 schreef Scandalous het volgende:tvp maar ik ga echt niet naar pinkpop
Ach misschien komt ze ook nog wel op LowLandsquote:Op woensdag 28 februari 2007 20:46 schreef Scandalous het volgende:tvp maar ik ga echt niet naar pinkpop
Pinkpoplineup sinds gisteren bekend zo'n beetje, maar goed, bij de meeste edities ging er wel eens iets mis, afzeggen enzo...quote:Op donderdag 1 maart 2007 10:27 schreef beautiful_world het volgende:
Wat goed dat ze op Pinkpop staat. Is de lineup al bekend van Pinkpop?
Of zoals men in de veronicagids schreef: Kelly ging wel, vriendin Winehouse zei No, no, no!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:03 schreef Skaai het volgende:
Ik zie wel overeenkomsten tussen die 2, qua rehab gedoe dan
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:37 schreef beautiful_world het volgende:
Het paradiso concert is gratis te beluisteren op 3fm.nl. klinkt super goed. jammer dat ik er niet bij was.
Jaaa!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:19 schreef remlof het volgende:
[..]ik had even moeite om die stream aan de praat te krijgen maar deze link doet het voor mij wel
quote:Op donderdag 1 maart 2007 17:50 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik moet dit gewoon even nog een keer posten in het nieuwe topic: Amy Winehouse bij Never Mind The Buzzcocks..
Deel 1
Deel 2
Deel 3
[afbeelding]
Idd, staat hier niet op de retail, maar via de download vast wel te vinden...quote:Op maandag 12 maart 2007 09:38 schreef newyorkcity het volgende:
Ik vind mister magic van haar album frank ook zo geweldig! Hij staat alleen op de special edition geoof ik. Het allerlaatste nummer
" They tried to make me go to Pinkpop but i said no no no"quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:46 schreef Scandalous het volgende:tvp maar ik ga echt niet naar pinkpop
Yep ben ik helemaal met je eens, ik vind "Frank" nog steeds één van de beste albums van dit millenium en ik draai het nog wekelijksquote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:54 schreef methodmich het volgende:
En toch.... Ik vond Frank beter. Meer mensen die dat zo hebben??
Ik draai 'm ook nog steeds dagelijks, na al die tijdquote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Yep ben ik helemaal met je eens, ik vind "Frank" nog steeds één van de beste albums van dit millenium en ik draai het nog wekelijks
Jah Fuck Me Pumps is echt zo'n nummer dat blijft hangen... Had wmb best een dikke hit kunnen worden, maar het F-word zal wel in de weg hebben gezetenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:59 schreef AudreyHepburn het volgende:
Heb vandaag Frank gekocht. Moet eerlijk zeggen dat ik Back To Black leuker vind. Dat hele Motownsoul-sausje op BTB is gewoon meer mijn ding.. Saxofoons.
.
Al kan ik F*** Me Pumps niet uit mijn hoofd krijgen. Met name als ze zo zingt : "Mill-jo-neeeh-jaah".
Jah, die uitspraak...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:59 schreef AudreyHepburn het volgende:
Al kan ik F*** Me Pumps niet uit mijn hoofd krijgen. Met name als ze zo zingt : "Mill-jo-neeeh-jaah".
Heerlijke plaatquote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:51 schreef AudreyHepburn het volgende:
Mijn favoriet is Me & Mr. Jones.
Ik ben ook met het ontdekken bezig, maar toe nu toe is zequote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:05 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Jah, die uitspraak...
Momenteel is 'You know I'm no good' even favoriet, ik ben 'r nog aan het ontdekken nl, zag haar bij Jools met oud en nieuw en werd nieuwsgierig.
Ik val van de ene verbazing in de andere, wat een heerlijk wijf.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |