Producer Mark Ronson gebruikt op Amy's album 'Back To Black' veel samples, die soms zijn nagespeeld. Ook haar nummer "He Can Only Hold Her" bevat een sample, en wel van het nummer "She's A Fox Now" van The Iceman. En laat dat nu ook precies dezelfde sample zijn die producer will.i.am voor John Legend's "Slow Dance" gebruikt heeft... Het album van Amy Winehouse kwam zelfs iets eerder uit dan het album van John Legend.quote:Op zondag 13 januari 2008 03:53 schreef Skijs het volgende:
Het nummer "he can only hold her" van Amy lijkt toch qua muziek wel erg veel op t nummer "slow dance" van John Legend.. Weet iemand hier iets over?? iets van samenwerking ofzo? Heb t net ff snel gegoogled ma kon nie echt iets vinden..
Tears dry on their own is ook bijna een 1:1 van Marvin Gaye's Ain't no mountain high enough...quote:Op zondag 13 januari 2008 15:06 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Producer Mark Ronson gebruikt op Amy's album 'Back To Black' veel samples, die soms zijn nagespeeld. Ook haar nummer "He Can Only Hold Her" bevat een sample, en wel van het nummer "She's A Fox Now" van The Iceman. En laat dat nu ook precies dezelfde sample zijn die producer will.i.am voor John Legend's "Slow Dance" gebruikt heeft... Het album van Amy Winehouse kwam zelfs iets eerder uit dan het album van John Legend.
Nou dat vind ik nog wel erg mee vallen...quote:Op maandag 14 januari 2008 01:29 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Tears dry on their own is ook bijna een 1:1 van Marvin Gaye's Ain't no mountain high enough...
Ik hoop dat je dit ironisch bedoeld. Het is (muzikaal) van begin tot eind een kopie. Amy zingt, bij wijze van spreken, over de backing track van 'Mountain' heen. Alleen wel 2 noten lager.quote:Op maandag 14 januari 2008 14:30 schreef Skijs het volgende:
[..]
Nou dat vind ik nog wel erg mee vallen...
Luister dan ook eens naar The Zutons van wie het nummer Valerie eigenlijk isquote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:45 schreef Miam het volgende:
Valerie wordt hier helemaal grijsgedraaid.
Mark Ronson is overigens ook![]()
![]()
Dat klopt, maar dat hoort. Gewoon in het boekje kijken, dan klopt ie wel.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 08:34 schreef After_Forever het volgende:
Ik heb gister de cd Frank gekocht, maar het lijkt wel of ze zelf de tracklist heeft samengesteld, want die klopt niet... de nummers staan op de cd in een heel andere volgorde![]()
zijn er meer die dat hebben?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |