Nee.quote:Op zondag 11 maart 2007 17:29 schreef Bubblicious het volgende:
Pedofilie/efebofilie is prima.
moest er nog bij kome...dan zou hij egt een probleem hebbequote:Op dinsdag 13 maart 2007 01:27 schreef Waris3 het volgende:
LAAT DIE PEDO'S TOCH EENS MET RUST
Zolang ze niet aan jouw kinderen zitten, maakt het je toch geen fuk uit wat ze doen?
Je moet niet oordelen zonder dat er iets gebeurd is. Je moet niet iemand gaan slaan of gaan aangeven bij de politie alleen omdat hij pedofiel is, of zelfs maar omdat je dat denkt of omdat je dat vermoedt. Pas als hij daadwerkelijk iemand verkracht of vermoordt of anderszins misbruikt, is hij een misdadiger en mag je op die manier over hem oordelen.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 01:29 schreef dvunz het volgende:
[..]
moest er nog bij kome...dan zou hij egt een probleem hebbe
en ik ook daarna..op na schevingen denk
quote:Ieder oordeel voor het Laatste Oordeel is een vooroordeel.
-Freek de Jonge
Die neiging hebben meer mensen hoor !quote:Op dinsdag 13 maart 2007 01:39 schreef dvunz het volgende:
ehm...mocht ik kids hebbe en die zou worden misbruikt door wie dan ook
sta ik niet in voor de gevolgen daarvan..en daar heb ik best wel paar
weken vacantie voor over..
Jah goh, lekker krom geregeld hierquote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:03 schreef Cattara het volgende:
[..]
Die neiging hebben meer mensen hoor !
Het domme is dat jij daar dan voor gestraft word en die pedosexueel het slachtoffer kan uit hangen....
Krom geregeld hier in Nederland.....
Die taakstraffen stellen niks voor,ging justitie dat maar eens inzien!
Het recht in eigen hand nemen mag jammer genoeg niet neequote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:24 schreef verregentmeisje het volgende:
[..]
Jah goh, lekker krom geregeld hierTotdat jij degene bent die ervan 'verdacht' word om 'pedofiel' te zijn en de vader van het slachtoffer neemt het recht in handen en slaat je een beetje dood enzo...
Om er later achter te komen dat hij de verkeerde voor zich had
![]()
Men mag niet het recht in eigen handen nemen![]()
Vreemd he?
En ja, klopt.. Kindermisbruik is iets vreselijks![]()
een voetbalfan die er niet gelijk op losslaatquote:Op dinsdag 13 maart 2007 01:35 schreef Waris3 het volgende:
[..]
Je moet niet oordelen zonder dat er iets gebeurd is. Je moet niet iemand gaan slaan of gaan aangeven bij de politie alleen omdat hij pedofiel is, of zelfs maar omdat je dat denkt of omdat je dat vermoedt. Pas als hij daadwerkelijk iemand verkracht of vermoordt of anderszins misbruikt, is hij een misdadiger en mag je op die manier over hem oordelen.
(Voordat je nu komt met argumenten in de trant van 'als je dat niet doet is het te laat': dat zijn loze argumenten, want je kunt van tevoren nooit zeker weten dat iemand iets gaat doen. Het kan er nog zo de schijn van hebben, en toch kan er in het echt iets heel anders gebeuren dan wat je denkt.)
[..]
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:34 schreef Angst het volgende:
[..]
een voetbalfan die er niet gelijk op losslaat![]()
![]()
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:13 schreef Cattara het volgende:
Citaat:
(bullshit-verhaal)
WAT MAG SKS PUBLICEREN?
- Afbeelding
(lijst)
Misschien schept dit een beetje duidelijkheid !?
Dus om klokslag 12 nachts als iemand 18 jaar wordt is hij/zij ineens volwassen? Het ligt puur aan de persoon zelf. Ik ken mensen die pas op hun 22e zich volwassen begonnen te dragen (dit ligt natuurlijk aan verschillende factoren (ouders, socialiteit (vrienden), enz).quote:Op donderdag 8 maart 2007 10:11 schreef BabblingBrook het volgende:
[..]
Het is net of je Efebofilie probeert goed te praten, terwijl dat net zo schadelijk kan zijn. En waarom zou je niet mogen vinden dat een kinderverkrachter aan een hoge boom wordt opgehangen? Kortzichtig vind ik dat niet, dat is gewoon walgen van de feiten en dat op nogal laag niveau brengen![]()
Zolang iemand de 18 is gepasseerd moeten ze lekker hun gang gaan. Al vind ik een man van bijna 50 met een vriendinnetje van 20 ook niet helemaal gezond. Maar goed, een volwassen vrouw kan zelf beslissen wat ze doet met haar leven. Haar lichaam zal niet kapot gaan als ze seks heeft met een man van 50. Als een kind van 8 dat ondergaat wel, met blijvend letsel.
Nooit van 'voorkomen is beter dan genezen' gehoord? Ik zeg niet dat je meteen iemand moet opsluiten als je denkt dat die persoon pedofiel is, maar ik vind wel dat er passende maatregelen getreft moeten worden zodat hij/zij zijn/haar (eventuele) daad nooit kan begaan. Ik zeg niet dat het gebeurt, maar b.v. een moord kun je niet terugdraaien. Je kan alleen de moordenaar oppakken en in de cel gooien. Wat heeft de familie van de slachtoffer daaraan? geen ene reetquote:Op dinsdag 13 maart 2007 01:35 schreef Waris3 het volgende:
[..]
Je moet niet oordelen zonder dat er iets gebeurd is. Je moet niet iemand gaan slaan of gaan aangeven bij de politie alleen omdat hij pedofiel is, of zelfs maar omdat je dat denkt of omdat je dat vermoedt. Pas als hij daadwerkelijk iemand verkracht of vermoordt of anderszins misbruikt, is hij een misdadiger en mag je op die manier over hem oordelen.
(Voordat je nu komt met argumenten in de trant van 'als je dat niet doet is het te laat': dat zijn loze argumenten, want je kunt van tevoren nooit zeker weten dat iemand iets gaat doen. Het kan er nog zo de schijn van hebben, en toch kan er in het echt iets heel anders gebeuren dan wat je denkt.)
[..]
Nou, ik denk dat jij pedofiel bent. Welke instanties moeten nu in actie komen en welke "passende maatregelen" moeten ze nemen?quote:Op woensdag 14 maart 2007 10:44 schreef SharQueDo het volgende:
Ik zeg niet dat je meteen iemand moet opsluiten als je denkt dat die persoon pedofiel is, maar ik vind wel dat er passende maatregelen getreft moeten worden zodat hij/zij zijn/haar (eventuele) daad nooit kan begaan.
Denken is een groot woord. Ik doelde meer op als iemand (of meerderen) concrete aanwijzingen heeft.quote:Op woensdag 14 maart 2007 10:53 schreef r_one het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat jij pedofiel bent. Welke instanties moeten nu in actie komen en welke "passende maatregelen" moeten ze nemen?
"Denken", héél gevaarlijk!
Ha ha .....quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:36 schreef r_one het volgende:
[..]
![]()
Ben jij een kloon van Yvonne van H soms?
[afbeelding]
Wat een onzin: onthoudingsovereenkomsthuisadvocaat
![]()
En nog nooit van portretrecht gehoord.![]()
Dan moeten jullie eerst weten wat pedofilie inhoud, ga maar terug naar school dus.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 09:45 schreef Cattara het volgende:
[..]
Ha ha .....
Nee ik ben geen kloon,alleen iemand die haar site heeft gevonden en haar bewonder om haar doorzettings vermogen.
Ik weet hoeveel impact zo'n pedosexueel op iemands leven kan hebben,en hoop dat justitie en politie eindelijk eens wakker geschud worden.
Ik denk dat Yvonne en haar medewerkers daar een goede bijdrage aan leveren.
Nederland is een walhalla voor pedo's dat moet afgelopen zijn!![]()
Weet je dan ook hoeveel impact een valse beschuldiging van pedofilie op iemands leven kan hebben?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 09:45 schreef Cattara het volgende:
Ha ha .....
Nee ik ben geen kloon,alleen iemand die haar site heeft gevonden en haar bewonder om haar doorzettings vermogen.
Ik weet hoeveel impact zo'n pedosexueel op iemands leven kan hebben,en hoop dat justitie en politie eindelijk eens wakker geschud worden.
Hee Danielquote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:02 schreef BaajGuardian het volgende:
Een man die niet seksueel opgewonden word van een puber die seksueel getinte gesprekken met je begint is geen echte man.
De gegevens van jou (en je kloon) mag Yvonne wat mij betreft gerust WEL op haar website publiceren.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:21 schreef Daniel.J het volgende:
Want geloof mij maar elk gezonde vent die bewust seksueel geprikkeld word door een puber over de msn voelt het in zn zaakje.
Ja ik ben unbanned, en ik post nu enkel nog onder mn BG account.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:13 schreef r_one het volgende:
[..]
Hee Daniel, weer unbanned?
[..]
De gegevens van jou (en je kloon) mag Yvonne wat mij betreft gerust WEL op haar website publiceren.
Dat mens van die site is een extreem gevaar. Ze speelt volledig voor eigen rechter en raakt ook onschuldigen, wiens leven ze compleet kapot maakt.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 09:45 schreef Cattara het volgende:
Ha ha .....
Onschuldig in de zin van?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:30 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dat mens van die site is een extreem gevaar. Ze speelt volledig voor eigen rechter en raakt ook onschuldigen, wiens leven ze compleet kapot maakt.
Voor de 1000e keer: je bent geen pedofiel maar efebofiel (zijn je eigen woordenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:24 schreef BaajGuardian het volgende:
Ja ik ben unbanned, en ik post nu enkel nog onder mn BG account.
En sinds wanneer ben ik trouwens een pedofiel dan?
Justitie zit gelukkig op dat vlak goed inelkaar, als yvonne en kornuiten haar zin kregen sloten ze elke tegenstander, ala pol-pot op. Mevrouw heeft al vaker haar ex medewerkers van pedofiel zijn beschuldigd. (daarnaast is ze zowieso mentaal gestoord gezien eerdere hobbies... maar dat terzijde)quote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:50 schreef Cattara het volgende:
[..]
Onschuldig in de zin van?
Ik ben er niet voor dat onschuldigen geraakt worden...
Ze zal daar dan ook wel haar lesje in geleerd hebben.
Maar als je ziet hoeveel onschuldige kinderen de dupe zijn.....
Ik blijf er bij dat als justitie en politie niets doet,iemand anders het dan maar moet doen.
Als er bewijs is kun je die man gewoon aangeven, je bent gewoon aan het generaliseren nu met je "ja er is een man(en zn broer ook) die mn kinderen onrecht heeft aangedaan en nu moeten we met yvonne.h alle mannen die ingaan op seksueel getinte avances van welk minderjarige dan ook sociaal fusileren, hoe krom is dat.., zeker ook nog nooit van relativeren en context gehoord.quote:Ik ben zelf nu al een half jaar bezig met jeugdzorg en politie,waarschijnlijk ontsringt de viezerik die mijn kinderen onrecht heeft aangedaan de dans ook nog...(vanwege te weinig bewijs en een gestoorde incest familie die zichzelf allemaal de hand boven het hoofd houden)
Zo ja komt hij echt wel met zn smoel en postcode op de site !En zn broer ook....
Wat had je zelf gedacht, bij de term "vals beschuldigd"?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:50 schreef Cattara het volgende:
Onschuldig in de zin van?
Je stapt hier wel heel makkelijk overheen.quote:Ik ben er niet voor dat onschuldigen geraakt worden...
quote:Ze zal daar dan ook wel haar lesje in geleerd hebben.
Een stijve pik krijgen van een 16 a 17 jarige zou deze je bewust seksueel prikkelen bedoel je? is dat dan fout omdat het in de regels staat? of is iemand "ziek" omdat het in de regels staat zou dat voorvallen?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:11 schreef r_one het volgende:
[..]
Voor de 1000e keer: je bent geen pedofiel maar efebofiel (zijn je eigen woorden)
Als je een stijve plassert krijgt van een puber (>12) althans
Nee! Dat bedoel ik dus niet.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:19 schreef BaajGuardian het volgende:
Een stijve pik krijgen van een 16 a 17 jarige zou deze je bewust seksueel prikkelen bedoel je?
Erecties trekken zich doorgaans niks van wettelijke regels aan. Erecties komen (en gaanquote:is dat dan fout omdat het in de regels staat? of is iemand "ziek" omdat het in de regels staat zou dat voorvallen?![]()
quote:Kijk jij toevallig ook veel televisie?
Dat klinkt -gelukkig- al heel wat genuanceerderquote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:39 schreef Cattara het volgende:
Ik ben niet bezig met een heksenjacht en wat Yvonne doet is haar zaak.
En daarin geef ik je volkomen gelijk en wens je er alle succes en sterkte bij!quote:Het enige wat ik wil is dat de mensen die mijn kinderen schade toegebracht hebben worden gestrafd.
Waar zie jij mij dat goedkeuren, ik ben tegen pedofilie.. dat heb ik al meerdere malen gezegd.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:39 schreef Cattara het volgende:
Het bewijs is er wel,maar de rest van de getuigen word de mond gesnoerd....
Ik heb 4 1/2 uur lang in aangifte gezeten,mn jongste is verhoord.
Alles word ontkend....
Ik ben niet bezig met een heksenjacht en wat Yvonne doet is haar zaak.
Het enige wat ik wil is dat de mensen die mijn kinderen schade toegebracht hebben worden gestrafd.
En die situaties en redenen die je noemt ?Welke reden heb je als dronken opa om je kinderen en kleinkinderen te misbruiken ?
Je moet gewoon als volwassene met je poten van een kind afblijven en als je dan sexueel gefrustreerd bent ga dan naar de hoeren of zoek hulp !
Degene die zich zo uitlaten in een chat,gaan vaak wel door met hun pogingen om die kinderen te ontmoeten,en dan is het hek van de dam.
Als jij dat goedkeurd kun je beter op de site van Martijn posten!
nouja een sexy geklede 13 jarige kán best opwindend zijn hoor.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:31 schreef r_one het volgende:
[..]
Nee! Dat bedoel ik dus niet.
LEZEN: ik had het over >12. Een 13-jarige is óók een puber, daar krijgt volgens jouw boute uitspraken elke echte/gezonde man een stijve van.
[..]
Animal instinct enzo, maar mischien dat hippies opgewonden raken van bloemen.quote:Erecties trekken zich doorgaans niks van wettelijke regels aan. Erecties komen (en gaan) , het is de "dirty mind" die ze stuurt, niet de regels.
[..]
wat..quote:![]()
Dát bedoel ik dusquote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:57 schreef BaajGuardian het volgende:
nouja een sexy geklede 13 jarige kán best opwindend zijn hoor.
Weer zo'n opmerking die slaat als kut op dirk. En hiermee moeten we jou serieus nemen?quote:Animal instinct enzo, maar mischien dat hippies opgewonden raken van bloemen.
tv..quote:wat..
Oh trouwens mevrouw de niet kloon...quote:Op vrijdag 16 maart 2007 09:45 schreef Cattara het volgende:
[..]
Ha ha .....
Of heb je mps? (in dat geval sorry)quote:Voor alle slimme mensen die het allemaal zo goed denken te weten wat wel en niet mag met de chatsessies van STOP KINDERSEX, hebben we hier een korte uitleg.
quote:
Dat is aan jou, ik ben gewoon serieus verder.quote:Weer zo'n opmerking die slaat als kut op dirk. En hiermee moeten we jou serieus nemen?
[..]
Ja inderdaad, kijk je veel tv? of ben je van jezelf zo slaafs en volgzaam.quote:tv..
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:06 schreef Angst het volgende:
overigens toen ik 15-16 was werd er veel meer met me geflirt (ook door mannen van 20-30) dan nu ik 20 ben, zijn dat dan allemaal pedofielen/efebofielen?
Dan zijn het efeboseksuelenquote:pas als je in situatie misbruik maakt, of daadwerkelijke plannen hebt om iets uitteleven, dunkt mij
Vertel dat even aan BG (aka Daniel J), wil je?quote:en over het krijgen van een stijve piemel, volgens mij krijgen mannen dat op allerlei momenten, gepast en ongepast. Dat lijkt mij dus een redelijke domme maatstaf voor sexuele voorkeur.
Het ging via MSN, een wezenlijk verschil.quote:en ingaan op chatten vind ik een moeilijke kwestie, wordt hij geil omdat het een jong meisje is, of wordt hij gewoon geil van alle geile praten chat-site zijn vaak sex-sites....
ik weet niet of je weleens op tmf-chat bent geweest, maar daar wordt helemaal niet eens aan leeftijd gedacht volgens mij, vrouw = vrouw, man = man, het wordt immers toch nooit echt.
Zolang de hun "stoom" maar niet afblazen op een (al dan niet virtuele) 13-jarige vind ik het best.quote:ik vind het dubieus om mensen te gaan uitlokken, omdat die het misschien ook helemaal niet willen praktiseren, maar gewoon stoom af blazen op i-net op wie dan ook
Zou de 13 jarige dat willen zie ik in essentie het probleem niet.. jij?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:13 schreef r_one het volgende:
Zolang de hun "stoom" maar niet afblazen op een (al dan niet virtuele) 13-jarige vind ik het best.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |