quote:Op zaterdag 3 maart 2007 22:05 schreef Lipton-Anubis het volgende:
Waar staat Pedo eigenlijk voor?
Pre-adolescent?
quote:Pedofilie (woord afkomstig uit het Grieks; pais (παις, wortel paid- = "knaap", "kind" pedo = "kind") en filia (φιλια, "vriendschap")) is een term, die gebruikt wordt voor het zich seksueel primair aangetrokken voelen tot kinderen die nog niet geslachtsrijp zijn, door volwassenen (ouder dan 18 jaar) of adolescenten (5 jaar ouder dan het kind).
wat bedoel je?quote:
hm jij voelt nattigheid zekerquote:Op zaterdag 3 maart 2007 22:04 schreef Lipton-Anubis het volgende:
Ik ben niet pro pedo. Maareh.. Volgens mij vind TS dit gewoon leuk ofzo..
Gosh, What teenager do for kicks
Trouwens het is uitlokking![]()
En straks is het een jongen die een par jaar jonger is dan jij die doet alsof hij een oude gast is
En toen was JIJ de pedo
'dagboek van een man met kindermeisje'quote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:54 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
wat bedoel je?
Pedo huilt omdat een meisje van 13 hem uitlokt?![]()
Dan nog is het zorgelijk dat jij je gedraagt als een 13-jarig meisje op msn.quote:Op donderdag 1 maart 2007 16:55 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
Lees ff terug
Die grap is nou al 10 keer gemaakt![]()
quote:Op zondag 4 maart 2007 11:09 schreef BabblingBrook het volgende:
Laten we met zn alle een knuffelpedofiel in onze msn nemen.
quote:Op zondag 4 maart 2007 01:00 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
'dagboek van een man met kindermeisje'
niet elk miesje van 13quote:Op maandag 5 maart 2007 14:15 schreef Herald het volgende:
nog niemand die heeft gezegd dat een meisje van 13 tieten heeft, dus secundaire geslachtskenmerken en dat het dan geen pedofilie is, want immers (en daarentegen) valt de ware pedo op kinderen zonder die kenmerken en is desbetreffende man gewoon gezond bezig
Volgens mij ben jij ignorant als de pest en de lachers op je hand pogen te krijgen door middel van dat soort posts getuigd ook niet van intellect.quote:Op maandag 5 maart 2007 22:18 schreef DeGoudenFooi het volgende:
Overigens is Daniel.J infantiel.
Bedankt voor uw tijd.![]()
Whats the effing difference. Efebofielen zeggen dat ze ook op jongens tussen de 16 en 18 vallen om aan hun zieke afwijking (die overigens gewoon homopedofilie heet) een tintje van legaliteit te geven. Als ze konden kiezen tussen een kind van twaalf of een van 17 dan denk ik dat ik wel weet wat ze kiezen.quote:Op maandag 5 maart 2007 22:00 schreef Daniel.J het volgende:
1- Hij is niet pedofiel hij is efebofiel
2- Hij is niet pedofiel hij is efebofiel
3- Krijg hersenen en begrijp wat het verschil is tussen pedofiel en efebofiel.
Bedankt voor uw tijd
http://nl.wikipedia.org/wiki/Efebofiliequote:Op maandag 5 maart 2007 22:40 schreef Deetch het volgende:
[..]
Whats the effing difference. Efebofielen zeggen dat ze ook op jongens tussen de 16 en 18 vallen om aan hun zieke afwijking (die overigens gewoon homopedofilie heet) een tintje van legaliteit te geven. Als ze konden kiezen tussen een kind van twaalf of een van 17 dan denk ik dat ik wel weet wat ze kiezen.
Je taalfouten spreken je dure woorden tegen. Jammer, maar verder goede poging.quote:Op maandag 5 maart 2007 22:31 schreef Daniel.J het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij ignorant als de pest en de lachers op je hand pogen te krijgen door middel van dat soort posts getuigd ook niet van intellect.
Het is een feit dat deze persoon niet pedofiel is maar efebofiel, en elke randdebiel die die 2 door elkaar haalt draagt mee aan de devolutie van inteligentie inzake dit onderwerp.
Ik had me allang ingelezen maar afgezien van het naampje van de afwijking is er wat mij betreft geen verschil tussen een vieze man die kinderen jonger dan 12 wil molesteren of een vieze man die kinderen tussen de 12 en 18 wil molesteren.quote:Op maandag 5 maart 2007 22:43 schreef Daniel.J het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Efebofilie
Lees je in, daarna mag je weer wat zeggen.
Ok en nu je argumenten op de inhoud nog slimmerik.quote:Op maandag 5 maart 2007 22:48 schreef Deetch het volgende:
[..]
Je taalfouten spreken je dure woorden tegen. Jammer, maar verder goede poging.
ignorant is een anglicisme, dus geen goed nederlands
haalt en draagt dien je te scheiden middels een komma
voor "en" hoort dan weer geen komma
je draagt ergens aan "bij" ipv "mee"
intelligentie is met dubbele L
Ten eerste laat je geen ruimte voor discussie door het direct "afwijking" te bestempelen, ten 2e zit er een groot verschil tussen "molesteren" en "aangetrokken zijn tot"quote:Op maandag 5 maart 2007 22:51 schreef Deetch het volgende:
[..]
Ik had me allang ingelezen maar afgezien van het naampje van de afwijking is er wat mij betreft geen verschil tussen een vieze man die kinderen jonger dan 12 wil molesteren of een vieze man die kinderen tussen de 12 en 18 wil molesteren.
Nee het gaat daar niet over, er is een verschil tussen aanranden/verkrachten van, en aangetrokken zijn tot.quote:Op maandag 5 maart 2007 22:55 schreef Deetch het volgende:
Ik heb mijn mening allang gegeven. Ik vraag mij af waarom je zo de nadruk legt op het verschil tussen pedofiel en efebofiel. Wat mij betreft dien je gewoon met je poten van pubers of kinderen afblijven en volgens mij gaat het daarover.
het is sexueel amper afwijkend te noemen om op een 16-jarig meisje verliefd te worden, deze zien er erg vrouwelijk uit, docht is het wel verkeerd te noemen om dat als 50 jarige uit te voerenquote:Op maandag 5 maart 2007 22:55 schreef Deetch het volgende:
Ik heb mijn mening allang gegeven. Ik vraag mij af waarom je zo de nadruk legt op het verschil tussen pedofiel en efebofiel. Wat mij betreft dien je gewoon met je poten van pubers of kinderen afblijven en volgens mij gaat het daarover.
Ik maak me ook minder druk over een jongen van 18 (of misschien 20) die valt op meisjes van 16 maar als het verschil groter wordt, gaat dequote:Op maandag 5 maart 2007 23:07 schreef Angst het volgende:
[..]
het is sexueel amper afwijkend te noemen om op een 16-jarig meisje verliefd te worden, deze zien er erg vrouwelijk uit, docht is het wel verkeerd te noemen om dat als 50 jarige uit te voeren
en dat geld ook voor sommige meisjes van 14
dus ik vind dat er wel degelijk een groot verschil is
Dan ben je daarmee mooi een voorbeeld van een kortzichtige extremist.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 01:01 schreef j_a_s_p_e_r het volgende:
Ik krijg sterk de indruk dat Daniel.J de aantrekkingskracht van 15 jarige meisjes op hem wil goedpraten.. Wat een gelul over of het nou een Pedofiel of whatever is. Alsof dat wat boeit!
En wat betreft Deetch; je vat mijn gedachten wel ongeveer samen.Eensch; wie zoekt een boom?
adolesenten bedoel jequote:Op dinsdag 6 maart 2007 01:36 schreef j_a_s_p_e_r het volgende:
Danku
ik voel me vereerd!
(en ik vind jou nog steeds een mooi voorbeeld van een kinderlokker die het volkomen normaal vindt dat hij op kinderen valt)
Ik ben geen pedofiel hoor, sorry om je fantasie de grond in te helpen.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 01:36 schreef j_a_s_p_e_r het volgende:
Danku
ik voel me vereerd!
(en ik vind jou nog steeds een mooi voorbeeld van een kinderlokker die het volkomen normaal vindt dat hij op kinderen valt)
Zul je eerst moeten weten wat de definitie is van pedofilie, mensen die dat niet weten zoals de Ts en velen met hem blijkbaar hebben uberhaupt geen recht om dit te doen.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:13 schreef Pritt het volgende:
Ik vind wel mooi wat hij doet, aanpakken dat tuig.
In Amerika geeft Operah $100,000 aan iedereen die een pedofiel ontmaskert (oid).
Zal me niet verbazen als mijn oude gymleraar ook ergens rondstruint.
Ik ben het voor de 1e keer met Daniel eensquote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:21 schreef Daniel.J het volgende:
[..]
Zul je eerst moeten weten wat de definitie is van pedofilie, mensen die dat niet weten zoals de Ts en velen met hem blijkbaar hebben uberhaupt geen recht om dit te doen.
Daar komt bij kijken dat uitlokking door burgers ook niet op prijs word gesteld door justitie.
één Yvonne de pedohunter is genoeg, en dat mens is al 100% krankjorem, krijgen we nu een rage van heksenjachten straks? Met allemaal losgeslagen jongeren die denken dat iemand die gevoelens krijgt van pubers (efebofilie) een pedofiel (iemand die gevoelens heeft voor kinderen zonder secundaire geslachtskenmerken) is? En daarbij direct een aanrander?
Of is dit een schaduw van de hype waarin dit onderwerp tot taboe word gemaakt en daarmee mensen totaal geen kennis van zaken meer hebben....
Mischien is die man wel een hele aardige vent die enkel door wat voor gebeurtenissen in zijn leven (mischien een verloren jeugdliefde of vul maar in) wat eerder gevoelens krijgt voor pubers dan voor volwassen vrouwen, en bij deze dus uitgelokt word tot.
Want geloof mij maar elk gezonde vent die bewust seksueel geprikkeld word door een puber over de msn voelt het in zn zaakje.
Laat het geen gewoonte worden.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:03 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Ik ben het voor de 1e keer met Daniel eens![]()
todat hij een kindje en neukt en vermoord wat in 99% van de gevallen zo isquote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:21 schreef Daniel.J het volgende:
[..]
Zul je eerst moeten weten wat de definitie is van pedofilie, mensen die dat niet weten zoals de Ts en velen met hem blijkbaar hebben uberhaupt geen recht om dit te doen.
Daar komt bij kijken dat uitlokking door burgers ook niet op prijs word gesteld door justitie.
één Yvonne de pedohunter is genoeg, en dat mens is al 100% krankjorem, krijgen we nu een rage van heksenjachten straks? Met allemaal losgeslagen jongeren die denken dat iemand die gevoelens krijgt van pubers (efebofilie) een pedofiel (iemand die gevoelens heeft voor kinderen zonder secundaire geslachtskenmerken) is? En daarbij direct een aanrander?
Of is dit een schaduw van de hype waarin dit onderwerp tot taboe word gemaakt en daarmee mensen totaal geen kennis van zaken meer hebben....
Mischien is die man wel een hele aardige vent die enkel door wat voor gebeurtenissen in zijn leven (mischien een verloren jeugdliefde of vul maar in) wat eerder gevoelens krijgt voor pubers dan voor volwassen vrouwen, en bij deze dus uitgelokt word tot.
Want geloof mij maar elk gezonde vent die bewust seksueel geprikkeld word door een puber over de msn voelt het in zn zaakje.
Zeer overdreven, zelfs een pedofiel is niet direct een moordenaar, nieteens direct een aanrander.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:34 schreef Cahir het volgende:
[..]
todat hij een kindje en neukt en vermoord wat in 99% van de gevallen zo is
Vandaar dat topics die beginnen met "14-jarig buurmeisje..." hier binnen no-time 80000 views hebben.quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:19 schreef j_a_s_p_e_r het volgende:
Kijk leeftijd zegt in sommige gevallen niet alles, maar >17 met iemand van >22 begint gewoon al behoorlijk naar te rieken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |