quote:Op zaterdag 3 maart 2007 22:05 schreef Lipton-Anubis het volgende:
Waar staat Pedo eigenlijk voor?
Pre-adolescent?
quote:Pedofilie (woord afkomstig uit het Grieks; pais (παις, wortel paid- = "knaap", "kind" pedo = "kind") en filia (φιλια, "vriendschap")) is een term, die gebruikt wordt voor het zich seksueel primair aangetrokken voelen tot kinderen die nog niet geslachtsrijp zijn, door volwassenen (ouder dan 18 jaar) of adolescenten (5 jaar ouder dan het kind).
wat bedoel je?quote:
hm jij voelt nattigheid zekerquote:Op zaterdag 3 maart 2007 22:04 schreef Lipton-Anubis het volgende:
Ik ben niet pro pedo. Maareh.. Volgens mij vind TS dit gewoon leuk ofzo..
Gosh, What teenager do for kicks
Trouwens het is uitlokking![]()
En straks is het een jongen die een par jaar jonger is dan jij die doet alsof hij een oude gast is
En toen was JIJ de pedo
'dagboek van een man met kindermeisje'quote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:54 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
wat bedoel je?
Pedo huilt omdat een meisje van 13 hem uitlokt?![]()
Dan nog is het zorgelijk dat jij je gedraagt als een 13-jarig meisje op msn.quote:Op donderdag 1 maart 2007 16:55 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
Lees ff terug
Die grap is nou al 10 keer gemaakt![]()
quote:Op zondag 4 maart 2007 11:09 schreef BabblingBrook het volgende:
Laten we met zn alle een knuffelpedofiel in onze msn nemen.
quote:Op zondag 4 maart 2007 01:00 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
'dagboek van een man met kindermeisje'
niet elk miesje van 13quote:Op maandag 5 maart 2007 14:15 schreef Herald het volgende:
nog niemand die heeft gezegd dat een meisje van 13 tieten heeft, dus secundaire geslachtskenmerken en dat het dan geen pedofilie is, want immers (en daarentegen) valt de ware pedo op kinderen zonder die kenmerken en is desbetreffende man gewoon gezond bezig
Volgens mij ben jij ignorant als de pest en de lachers op je hand pogen te krijgen door middel van dat soort posts getuigd ook niet van intellect.quote:Op maandag 5 maart 2007 22:18 schreef DeGoudenFooi het volgende:
Overigens is Daniel.J infantiel.
Bedankt voor uw tijd.![]()
Whats the effing difference. Efebofielen zeggen dat ze ook op jongens tussen de 16 en 18 vallen om aan hun zieke afwijking (die overigens gewoon homopedofilie heet) een tintje van legaliteit te geven. Als ze konden kiezen tussen een kind van twaalf of een van 17 dan denk ik dat ik wel weet wat ze kiezen.quote:Op maandag 5 maart 2007 22:00 schreef Daniel.J het volgende:
1- Hij is niet pedofiel hij is efebofiel
2- Hij is niet pedofiel hij is efebofiel
3- Krijg hersenen en begrijp wat het verschil is tussen pedofiel en efebofiel.
Bedankt voor uw tijd
http://nl.wikipedia.org/wiki/Efebofiliequote:Op maandag 5 maart 2007 22:40 schreef Deetch het volgende:
[..]
Whats the effing difference. Efebofielen zeggen dat ze ook op jongens tussen de 16 en 18 vallen om aan hun zieke afwijking (die overigens gewoon homopedofilie heet) een tintje van legaliteit te geven. Als ze konden kiezen tussen een kind van twaalf of een van 17 dan denk ik dat ik wel weet wat ze kiezen.
Je taalfouten spreken je dure woorden tegen. Jammer, maar verder goede poging.quote:Op maandag 5 maart 2007 22:31 schreef Daniel.J het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij ignorant als de pest en de lachers op je hand pogen te krijgen door middel van dat soort posts getuigd ook niet van intellect.
Het is een feit dat deze persoon niet pedofiel is maar efebofiel, en elke randdebiel die die 2 door elkaar haalt draagt mee aan de devolutie van inteligentie inzake dit onderwerp.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |