Nee.quote:Op zondag 11 maart 2007 17:29 schreef Bubblicious het volgende:
Pedofilie/efebofilie is prima.
moest er nog bij kome...dan zou hij egt een probleem hebbequote:Op dinsdag 13 maart 2007 01:27 schreef Waris3 het volgende:
LAAT DIE PEDO'S TOCH EENS MET RUST
Zolang ze niet aan jouw kinderen zitten, maakt het je toch geen fuk uit wat ze doen?
Je moet niet oordelen zonder dat er iets gebeurd is. Je moet niet iemand gaan slaan of gaan aangeven bij de politie alleen omdat hij pedofiel is, of zelfs maar omdat je dat denkt of omdat je dat vermoedt. Pas als hij daadwerkelijk iemand verkracht of vermoordt of anderszins misbruikt, is hij een misdadiger en mag je op die manier over hem oordelen.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 01:29 schreef dvunz het volgende:
[..]
moest er nog bij kome...dan zou hij egt een probleem hebbe
en ik ook daarna..op na schevingen denk
quote:Ieder oordeel voor het Laatste Oordeel is een vooroordeel.
-Freek de Jonge
Die neiging hebben meer mensen hoor !quote:Op dinsdag 13 maart 2007 01:39 schreef dvunz het volgende:
ehm...mocht ik kids hebbe en die zou worden misbruikt door wie dan ook
sta ik niet in voor de gevolgen daarvan..en daar heb ik best wel paar
weken vacantie voor over..
Jah goh, lekker krom geregeld hierquote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:03 schreef Cattara het volgende:
[..]
Die neiging hebben meer mensen hoor !
Het domme is dat jij daar dan voor gestraft word en die pedosexueel het slachtoffer kan uit hangen....
Krom geregeld hier in Nederland.....
Die taakstraffen stellen niks voor,ging justitie dat maar eens inzien!
Het recht in eigen hand nemen mag jammer genoeg niet neequote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:24 schreef verregentmeisje het volgende:
[..]
Jah goh, lekker krom geregeld hierTotdat jij degene bent die ervan 'verdacht' word om 'pedofiel' te zijn en de vader van het slachtoffer neemt het recht in handen en slaat je een beetje dood enzo...
Om er later achter te komen dat hij de verkeerde voor zich had
![]()
Men mag niet het recht in eigen handen nemen![]()
Vreemd he?
En ja, klopt.. Kindermisbruik is iets vreselijks![]()
een voetbalfan die er niet gelijk op losslaatquote:Op dinsdag 13 maart 2007 01:35 schreef Waris3 het volgende:
[..]
Je moet niet oordelen zonder dat er iets gebeurd is. Je moet niet iemand gaan slaan of gaan aangeven bij de politie alleen omdat hij pedofiel is, of zelfs maar omdat je dat denkt of omdat je dat vermoedt. Pas als hij daadwerkelijk iemand verkracht of vermoordt of anderszins misbruikt, is hij een misdadiger en mag je op die manier over hem oordelen.
(Voordat je nu komt met argumenten in de trant van 'als je dat niet doet is het te laat': dat zijn loze argumenten, want je kunt van tevoren nooit zeker weten dat iemand iets gaat doen. Het kan er nog zo de schijn van hebben, en toch kan er in het echt iets heel anders gebeuren dan wat je denkt.)
[..]
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:34 schreef Angst het volgende:
[..]
een voetbalfan die er niet gelijk op losslaat![]()
![]()
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:13 schreef Cattara het volgende:
Citaat:
(bullshit-verhaal)
WAT MAG SKS PUBLICEREN?
- Afbeelding
(lijst)
Misschien schept dit een beetje duidelijkheid !?
Dus om klokslag 12 nachts als iemand 18 jaar wordt is hij/zij ineens volwassen? Het ligt puur aan de persoon zelf. Ik ken mensen die pas op hun 22e zich volwassen begonnen te dragen (dit ligt natuurlijk aan verschillende factoren (ouders, socialiteit (vrienden), enz).quote:Op donderdag 8 maart 2007 10:11 schreef BabblingBrook het volgende:
[..]
Het is net of je Efebofilie probeert goed te praten, terwijl dat net zo schadelijk kan zijn. En waarom zou je niet mogen vinden dat een kinderverkrachter aan een hoge boom wordt opgehangen? Kortzichtig vind ik dat niet, dat is gewoon walgen van de feiten en dat op nogal laag niveau brengen![]()
Zolang iemand de 18 is gepasseerd moeten ze lekker hun gang gaan. Al vind ik een man van bijna 50 met een vriendinnetje van 20 ook niet helemaal gezond. Maar goed, een volwassen vrouw kan zelf beslissen wat ze doet met haar leven. Haar lichaam zal niet kapot gaan als ze seks heeft met een man van 50. Als een kind van 8 dat ondergaat wel, met blijvend letsel.
Nooit van 'voorkomen is beter dan genezen' gehoord? Ik zeg niet dat je meteen iemand moet opsluiten als je denkt dat die persoon pedofiel is, maar ik vind wel dat er passende maatregelen getreft moeten worden zodat hij/zij zijn/haar (eventuele) daad nooit kan begaan. Ik zeg niet dat het gebeurt, maar b.v. een moord kun je niet terugdraaien. Je kan alleen de moordenaar oppakken en in de cel gooien. Wat heeft de familie van de slachtoffer daaraan? geen ene reetquote:Op dinsdag 13 maart 2007 01:35 schreef Waris3 het volgende:
[..]
Je moet niet oordelen zonder dat er iets gebeurd is. Je moet niet iemand gaan slaan of gaan aangeven bij de politie alleen omdat hij pedofiel is, of zelfs maar omdat je dat denkt of omdat je dat vermoedt. Pas als hij daadwerkelijk iemand verkracht of vermoordt of anderszins misbruikt, is hij een misdadiger en mag je op die manier over hem oordelen.
(Voordat je nu komt met argumenten in de trant van 'als je dat niet doet is het te laat': dat zijn loze argumenten, want je kunt van tevoren nooit zeker weten dat iemand iets gaat doen. Het kan er nog zo de schijn van hebben, en toch kan er in het echt iets heel anders gebeuren dan wat je denkt.)
[..]
Nou, ik denk dat jij pedofiel bent. Welke instanties moeten nu in actie komen en welke "passende maatregelen" moeten ze nemen?quote:Op woensdag 14 maart 2007 10:44 schreef SharQueDo het volgende:
Ik zeg niet dat je meteen iemand moet opsluiten als je denkt dat die persoon pedofiel is, maar ik vind wel dat er passende maatregelen getreft moeten worden zodat hij/zij zijn/haar (eventuele) daad nooit kan begaan.
Denken is een groot woord. Ik doelde meer op als iemand (of meerderen) concrete aanwijzingen heeft.quote:Op woensdag 14 maart 2007 10:53 schreef r_one het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat jij pedofiel bent. Welke instanties moeten nu in actie komen en welke "passende maatregelen" moeten ze nemen?
"Denken", héél gevaarlijk!
Ha ha .....quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:36 schreef r_one het volgende:
[..]
![]()
Ben jij een kloon van Yvonne van H soms?
[afbeelding]
Wat een onzin: onthoudingsovereenkomsthuisadvocaat
![]()
En nog nooit van portretrecht gehoord.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |