Is dat een hobby van je om je als 13 jarig meisje uit te geven?quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:32 schreef El_Liberaliste het volgende:
Oke Fokkers,
Ik zit nu met een pedo op msn die ik als 'meisje13' volledig uit de tent heb gelokt. Heb zijn (fake)naam gegoogeld en hij staat op allerlei sites waar tegen hem gewaarschuwd wordt. Hij vertrouwt me zo dat hij met me wil afspreken (ik ben dus meisje van 13 in zijn ogen, moet in string gekleed komen en zal veel geld verdienen met modellenwerk. Zegt hij)
Wat kan ik het beste doen? Camera gaat sowieso mee natuurlijk, maar zou je hier de politie voor kunnen inschakelen? Hij heeft nog niets strafbaars gepleegd imo..
De blauwen werken zelf ook zo.quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:38 schreef __Saviour__ het volgende:
hij heeft nog niks gedaan en is niet strafbaar. uitlokking is verboden.
quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:38 schreef __Saviour__ het volgende:
Iddquote:Op woensdag 28 februari 2007 20:35 schreef tonks het volgende:
Mensen die dat soort doen zijn of zelf pedo of misbruikt door ome henk
j, en zit ook op een lego website te kijkenquote:Op woensdag 28 februari 2007 20:37 schreef seto het volgende:
ahaha je gebruikt internet explorer
Totdat die vent zoiets met jouw dochter uithaalt, dan blaat je anders.quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:38 schreef __Saviour__ het volgende:
Hij zit als volwassen vent op een speelgoed website te kijken?quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:42 schreef gebruikersnaam het volgende:
j, en zit ook op een lego website te kijken![]()
Dat is de titel van de Slowchat op een ander forumquote:Op woensdag 28 februari 2007 20:42 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
j, en zit ook op een lego website te kijken![]()
Hij heeft zijn eigen naam weggehaald in de screenshotquote:Op woensdag 28 februari 2007 20:45 schreef Els_saai het volgende:
[..]
Hij zit als volwassen vent op een speelgoed website te kijken?
Hmmm...![]()
Zolang je geen bestanden aanneemt of naar 'em verstuurt of webcam dingen doet heeftie geen mogelijkheid om je IP te achterhalen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:46 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
Dat is de titel van de Slowchat op een ander forum
In hoeverre kan deze gast mij traceren? Qua IP adres etc. Als ik volledig anoniem kan blijven wil ik de pliesie wel inschakelen.
Nu wil ik niet inbreken op je privacy, maar heb je geen kleine zus bij wie je dit 'zou hebben gezien' ?!?quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:46 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
Dat is de titel van de Slowchat op een ander forum
In hoeverre kan deze gast mij traceren? Qua IP adres etc. Als ik volledig anoniem kan blijven wil ik de pliesie wel inschakelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |