Ik kan het wel lezen denk ik. Gaat er over dat hij naar de tandarts is geweest een mooie witte vulling heeft ipv de zwarte die hij had. Natasia was ook mee, ook nieuwe vulling. Maar dan:quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:08 schreef Kinga het volgende:
[..]
ja, alleen niet te lezen
[afbeelding]
hij moet naar de tandarts,want er is een vulling afgebrokkeldquote:Op woensdag 28 februari 2007 21:08 schreef Kinga het volgende:
[..]
ja, alleen niet te lezen
[afbeelding]
Straks zegt ze nog dat ze meer gaatjes heeft....quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:07 schreef Marrije het volgende:
Ondanks dat ie niks met dr kan kijkt Brian toch ff hoe t met Amanda is.
mag je daar geen spijkerbroek dragen dan??quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:16 schreef schatje het volgende:
Hallo redactie? Natasia draagt een spijkerbroek.
Thanksquote:
Bepaalde kleding/kleuren mogen niet.quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:17 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
mag je daar geen spijkerbroek dragen dan??
Ja.........door een fles! Raarrrrrrrrrrquote:Op woensdag 28 februari 2007 21:16 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
hij moet naar de tandarts,want er is een vulling afgebrokkeld
Heb jij bionische ogen?quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:16 schreef marky het volgende:
[..]
Ik kan het wel lezen denk ik. Gaat er over dat hij naar de tandarts is geweest een mooie witte vulling heeft ipv de zwarte die hij had. Natasia was ook mee, ook nieuwe vulling. Maar dan:
Natasia vertelde dat ze Wilgo ten huwelijk had gevraagd maar dat Wilgo dat absoluut niet wilde trouwen in de kooi, maar dat jij (Cora??) dat misschien wel wilde en er dan een knalfeest van kunnen maken en een waar mediaspektakel voor Talpa.
Edit: ik had het eerst verkeerd gelezen. Dus Jaap wil trouwen in de Kooi?????
Wilde drinkertquote:Op woensdag 28 februari 2007 21:21 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ja.........door een fles! Raarrrrrrrrrr![]()
hier zou ik een gemene opmerking over kunnen maken,maar dat doe ik niet.....ben geen natasiaaquote:Op woensdag 28 februari 2007 21:19 schreef schatje het volgende:
[..]
Bepaalde kleding/kleuren mogen niet.
Wel te lezen!!quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:08 schreef Kinga het volgende:
[..]
ja, alleen niet te lezen
[afbeelding]
in dat geval is zn IQ dus ook niet zo hoog als geschat?quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het lijkt erop dat Jaap zich helemaal niet zo bewust is, wat hij heeft gedaan met de immuniteit van Sylvia. Hij doorziet de consequentie niet.
Schaker hequote:Op woensdag 28 februari 2007 21:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het lijkt erop dat Jaap zich helemaal niet zo bewust is, wat hij heeft gedaan met de immuniteit van Sylvia. Hij doorziet de consequentie niet.
Oh jawel maar hij heeft gewoon de verkeerde keuze gemaakt.quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
haah, zit ik helemaal voor niks mijn ogen te verzieken.quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:16 schreef marky het volgende:
[..]
Ik kan het wel lezen denk ik. Gaat er over dat hij naar de tandarts is geweest een mooie witte vulling heeft ipv de zwarte die hij had. Natasia was ook mee, ook nieuwe vulling. Maar dan:
Natasia vertelde dat ze Wilgo ten huwelijk had gevraagd maar dat Wilgo dat absoluut niet wilde trouwen in de kooi, maar dat jij (Cora??) dat misschien wel wilde en er dan een knalfeest van kunnen maken en een waar mediaspektakel voor Talpa.
twee zielen.......1 gedachte?quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Schaker he![]()
Hoog IQ![]()
Vooruit denken!![]()
Inzicht en strategie!![]()
![]()
![]()
Jij ook alquote:Op woensdag 28 februari 2007 21:24 schreef Tjingtjangtjong het volgende:
[..]
haah, zit ik helemaal voor niks mijn ogen te verzieken.![]()
he dat is interessantquote:Op woensdag 28 februari 2007 21:16 schreef marky het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |