quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:48 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zou dit er wel bij passen?
"Kun je ook een ZUIG-ontsteking krijgen?"
Waarom in godsnaam... ze kan al niet voor haar eigen kinderen zorgenquote:Op woensdag 28 februari 2007 20:50 schreef cindy10 het volgende:
naar welk adres kan je eigenlijk dingen sturen voor de bewoners?
wil namelijk natasiaa een aanmeldformulier voor een fosterparents kindjeeeeee sturen.....:):):)
Kan je beter meteen naar haar zus sturen... die zorgt ervoor.quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:50 schreef cindy10 het volgende:
wil namelijk natasiaa een aanmeldformulier voor een fosterparents kindjeeeeee sturen.....:):):)
Voor een FP-kindje hoef je ook niet te zorgen.... alleen maar te betalen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:51 schreef Ian_Nick het volgende:
Waarom in godsnaam... ze kan al niet voor haar eigen kinderen zorgen![]()
Is er een beetje cola over je toetsenbord gevallen?quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:52 schreef cindy10 het volgende:
nee zodat haar eigen kindjessss een goede toekomst krijgen.....
neehoor,natasia praat altijd in verklein woordjes met lange uithalen,nooit opgevallen?quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Is er een beetje cola over je toetsenbord gevallen?
Ik schrok al!quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:54 schreef cindy10 het volgende:
[..]
neehoor,natasia praat altijd in verklein woordjes met lange uithalen,nooit opgevallen?
Jij hebt het geluid zeker bijna nooit aanstaan?quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:54 schreef Fast_Eddy het volgende:
nee hoor natasia heeft een prettige stem
en jij zit in een regenwoud en zend dit bericht in rooksignalen?quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:54 schreef Fast_Eddy het volgende:
nee hoor natasia heeft een prettige stem
Iemand van FOK! (Carlaa) heeft al een keer een schaakboek for dummy's gestuurd. Dat ging vrij snel, post wordt beslist geopend en gekontroleerd. Maar gaat daarna vrij sanel naar de villa.quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:48 schreef rebellious_angel het volgende:
Ehhhh, weet iemand hier hoe het gaat als je een pakketje naar het adres op de 10 site hebt verzonden? Ik neem eigenlijk aan dat het niet ongeopend door gaat naar de bewoners (heb een boek naar Huub en Syl gestuurd, en vraag me af hoe lang zoiets gaat duren)
thnx
Zou best knap zijn...quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:55 schreef cindy10 het volgende:
[..]
en jij zit in een regenwoud en zend dit bericht in rooksignalen?
Nathasia weet nog niet eens hoe ze voor haar eigen snot-apen moet zorgen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:50 schreef cindy10 het volgende:
Pak van m'n hartquote:Op woensdag 28 februari 2007 20:56 schreef cindy10 het volgende:
[..]
met mijn toetsenbord is alles oke hoor,niet schrikken![]()
Hihi, je zei apenquote:Op woensdag 28 februari 2007 20:57 schreef de_kolonel het volgende:
[..]
Nathasia weet nog niet eens hoe ze voor haar eigen snot-apen moet zorgen.
Je zou je kunnen laten invriezen, en dat wij je dan volgende week weer ontdooien...quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:57 schreef Katewalker het volgende:
Als Eric van plan is om Huub weg te stemmen moet je dat kunnen aflezen aan de manier hoe Eric met Huub om gaat. Ik zit dus de hele tijd op Eric te letten als hij in de buurt van Huub is. Lichaamshouding, gezichtsuitdrukking, oogcontact, communicatie, luisteren, delen etc...
100% zeker weten doen we het pas volgende week donderdagavond maar dat duurt nog zo lang. Wat er ook gebeurt in die kooi, het interesseert me geen barst. Ik wil weten of Huub blijft.
![]()
dankjewel, ik heb er verder niets vreemds in gezet, dus moet snel door kunnen gaan dan.quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:56 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Iemand van FOK! (Carlaa) heeft al een keer een schaakboek for dummy's gestuurd. Dat ging vrij snel, post wordt beslist geopend en gekontroleerd. Maar gaat daarna vrij sanel naar de villa.
amanda zou hier vast intrappen...:)quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:00 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je zou je kunnen laten invriezen, en dat wij je dan volgende week weer ontdooien...
Maar als het mislukt en je eindigt veel te ver in de toekomst, dan is het niet onze schuld he!
*Southpark*
zie je wel!!!!!! dacht al een laaf te herkennen!!!!!quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:01 schreef Mokum020 het volgende:
www.filmers.nl
Misschien een gerucht ........Japiejo zou een acteur zijn. Ik twijfel of dit dezelfde Jaap op de foto is trouwens..
zal wel...
het volgende gerucht is zeker dat ie in de Efteling is gezien....![]()
Laafjes zijn kleinquote:Op woensdag 28 februari 2007 21:03 schreef cindy10 het volgende:
[..]
zie je wel!!!!!! dacht al een laaf te herkennen!!!!!
Zou mij niets verbazenquote:Op woensdag 28 februari 2007 21:04 schreef schatje het volgende:
Was ie nou in zijn neus aan het peuteren?
Die zag ik laatst bij Gall en Gall........quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:03 schreef cindy10 het volgende:
[..]
zie je wel!!!!!! dacht al een laaf te herkennen!!!!!
vind je dit nu echt nodig?? je krijgt me niet weg met een verpest toetsenbord door de cola,dus dan maar zo??quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:06 schreef Ian_Nick het volgende:
Iemand een cap van Jaap's tikwerkje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |