ja, alleen niet te lezenquote:Op woensdag 28 februari 2007 21:06 schreef Ian_Nick het volgende:
Iemand een cap van Jaap's tikwerkje?
knipquote:Op woensdag 28 februari 2007 21:06 schreef Ian_Nick het volgende:
Iemand een cap van Jaap's tikwerkje?
Ik wou testen of je toetsenbord niet stiekem toch een beetje stuk was...quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:07 schreef cindy10 het volgende:
[..]
vind je dit nu echt nodig?? je krijgt me niet weg met een verpest toetsenbord door de cola,dus dan maar zo??
klopt, ze is ziekquote:Op woensdag 28 februari 2007 21:08 schreef BONG4002 het volgende:
Ik zag net Amanda volgens mij op bed liggen(ongeveer minuut geleden op gate 3+4)
Zoiets dacht ik al, maar thnx!quote:
op z'n weblogquote:Op woensdag 28 februari 2007 21:08 schreef Marieke_B het volgende:
Op welke site zit Huub nou? Hij had net over 'al 76 reacties op iets dat om 6 uur geplaatst is'
nee dus....:)quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik wou testen of je toetsenbord niet stiekem toch een beetje stuk was...![]()
hij kan best wel een acteur zijn, maar hij kan niet acteren dat hij 200 kilo weegt. Dat lichaam en alle bijbehorende problemen heeft hij echt, dus acteur of niet: gast met veel te veel problemen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:01 schreef Mokum020 het volgende:
www.filmers.nl
Misschien een gerucht ........Japiejo zou een acteur zijn. Ik twijfel of dit dezelfde Jaap op de foto is trouwens..
zal wel...
het volgende gerucht is zeker dat ie in de Efteling is gezien....![]()
ja idd ik probeer er ook achter te komen, volgens mij heeft hij gelezen dat amanda vergeten is zijn naam te zeggen bij het aanvragen van een stemrondequote:Op woensdag 28 februari 2007 21:08 schreef Marieke_B het volgende:
Op welke site zit Huub nou? Hij had net over 'al 76 reacties op iets dat om 6 uur geplaatst is'
ik vond hem vannacht pas echt zielig,al wat daarna volgde een hele verbetering......in vergelijking met de nacht dan...quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:09 schreef the_undertaker het volgende:
Als ik Jaap daar zo alleen zie zitten peinzen vind ik um echt zielig.
tuurlijk wel!!!!!! denk ik....?quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:12 schreef schatje het volgende:
Kan Jaap zijn kont wel afvegen?
Zat je het je te visualiseren?quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:12 schreef schatje het volgende:
Je had filosoof moeten wordenquote:Op woensdag 28 februari 2007 21:12 schreef schatje het volgende:
Ik ook wel.quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:11 schreef jinca het volgende:
Heel erg..maar vind dit helemaal een te gek nummer van Timberlake!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |