Ja lullo, dat heb ik ook gehoord. Maar hij vraagt de stemronde aan voor Joep Meloen. en daarna na een heleboel geblabla zegt hij huub wil ik eruit stemmen. Het staat zelfs letterlijk op de site van TIEN. En nog 1 ding vergelijk me NIET met AMANDA.quote:Op donderdag 1 maart 2007 14:11 schreef INCTRL het volgende:
[..]
Euhhhhh sorry hoor, je ziet in dit filmpje Brian zeggen "huub wil ik eruit stemmen" ....wat verwacht je in godsnaam dan nog te vinden / horen in een ander filmpje?????![]()
Wat let je om eerst eens te lezen, ik had geen enkel probleem met de helderheid, jij kennelijk wel.quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:47 schreef smoekie het volgende:
-Blaat-
En tja wat let je om jezelf helderheid te verschaffen en simpelweg een telefoontje er tegen aan te gooien en te vragen hoe en wat? Kost niet zoveel hoor, kan je heus wel missen.
Dus tja als ik jouw was zou ik jouw kinderachtige reactie in het vervolg plaatsen op sesamstraat ipv iemand direct proberen te kleineren wat je niet echt goed afgaat eerlijk gezegd.![]()
![]()
quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:25 schreef demins het volgende:
[..]
We wachten het filmpje van HiDiHo af. Misschien dat daar ALLES op staat! Ik heb ook duidelijk, als eerste naam die genoemd werd, Joep Meloen gehoord! Je vergist je op een zeer pijnlijke manier, maar dat zal je, als "freaking domme poster" wel niks kunnen schelen. Verontschuldigingen aan Petraa zouden je sieren...
quote:Op donderdag 1 maart 2007 14:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat let je om eerst eens te lezen, ik had geen enkel probleem met de helderheid, jij kennelijk wel.
Het is gewoon bekend dat als er meerdere ontslagen zijn aangevraagd dat er dan eerst gestemd gaat worden welk ontslag het onderwerp van de uiteindelijke stemming zal zijn. Dit heeft nix te maken met wie welke stemming voor wie aangevraagd heeft.
En maak je geen zorgen hoor, je bent niet de enige kutnewbie waar ik me groen en geel aan erger, je bent een van de velen...... en als je nog moet miepen over het gebruik van het woord kutnewbie: welkom op Fok!
Check deze link ff..... je voldoet aan alle eisen: kutnewbie.
Beloof jij dan nooit meer een woord te posten op dit forum als er geen ontslagronde is vanavond?quote:Op donderdag 1 maart 2007 14:14 schreef smoekie het volgende:
er staat in ieder geval vanavond een ontslagronde op het programma dus praat poep doe wat je wilt, ga lekker achter die vierkante bril zitten zou ik zeggen.
quote:Op donderdag 1 maart 2007 14:14 schreef Gert het volgende:
En door allerlei andere organisaties alsmede particulieren. Want beeld en geluid lopen op youtube heel vaak niet synchroon. Het is één groot complot! Doel: Natasia moet de gouden kooi winnen, anders wordt John de Mol in het IJsselmeer gegooid, omwikkeld met de Endstra-tapes.
quote:Op donderdag 1 maart 2007 14:18 schreef APK het volgende:
[..]
Beloof jij dan nooit meer een woord te posten op dit forum als er geen ontslagronde is vanavond?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |