Hij speelde fantastisch! Heb je het gezien? Ik ben licht onder de indruk.quote:Op maandag 6 augustus 2007 20:31 schreef Juan Zueco het volgende:
[..]
* Juan Zueco gaat even in een hoekje zitten en zich diep schamen.
J.
Dat kun je wel zeggen ja!quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:22 schreef Juan Zueco het volgende:
Yup, op bwin. Ik ook wel een beetje, groot verschil met enige maanden geleden.
J.
quote:Op maandag 6 augustus 2007 20:31 schreef TheVulture het volgende:
2e ronde Montreal gehaald, eerste overwinning op een top10-speler
quote:Robin Haase of the Netherlands has pulled off the first major upset of the Rogers Cup presented by National Bank, eliminating tenth seeded Czech Thomas Berdych, 6-4, 7-5 at Montreal’s Uniprix Stadium.
Het ligt ook een beetje aan het toernooi. Een groter toernooi krijg je natuurlijk weer meer punten dan bij een ander toernooi. Geld is hetzelfde verhaal. Meer geld is meer punten over het algemeen.quote:Op zondag 5 augustus 2007 19:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Is ook ergens wel logisch natuurlijk, anders kun je beter een kleiner toernooi spelen waar je wel direct bent toegelaten, maar vroeger was dat toch niet zo?
quote:In another matches during the day, qualifier Robin Haase of the Netherlands shocked 10th seed Tomas Berdych of the Czech Republic, 6-4, 7-5. “This wasn’t the same player I played against in Davis Cup last September,” said Berdych. “He has really improved.”
“To beat such a well-known player is really good for me,” admitted Haase, who is playing in his fifth tournament in as many weeks.
Wanneer is de US Open ook alweer? Volgens mij hoeft hij al niet meer kwali te spelen als hij op zijn huidige positie blijft staanquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:35 schreef thijsdetweede het volgende:
Top 100 ben je nog niet af van de kwalificatie hoor. Afgelopen Rotterdam moest je bijvoorbeeld 76 staan, en voor dit toernooi nog iets hoger. Niettemin, als hij zo door blijft gaan is de US-Open kwalificatie misschien wel de laatste keer dat dat moet
27/8.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:11 schreef Komakie het volgende:
[..]
Wanneer is de US Open ook alweer? Volgens mij hoeft hij al niet meer kwali te spelen als hij op zijn huidige positie blijft staan
Die entrylist staat al lang vast. Nummer 101 is de laagste toelating. Haase staat derde geplaatst voor de kwalificaties.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:11 schreef Komakie het volgende:
[..]
Wanneer is de US Open ook alweer? Volgens mij hoeft hij al niet meer kwali te spelen als hij op zijn huidige positie blijft staan
De alternates staan al klaar. Haase is geen alternate.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:44 schreef TheVulture het volgende:
Hoe gaat dat eigenlijk als er nu iemand geblesseerd afzegt, kijken ze dan naar de entrylist of huidige ranglijst bij het doorschuiven
Ze baseren die alternates toch wel op een rankingquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:48 schreef XL het volgende:
[..]
De alternates staan al klaar. Haase is geen alternate.
Norman wel, de zevende ofzo.
Ja, maar Haase stond toen niet hoog genoeg.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ze baseren die alternates toch wel op een ranking
Oh ok...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:49 schreef XL het volgende:
[..]
Ja, maar Haase stond toen niet hoog genoeg.
Ja. Volgens mij dan een loting uit de losers van de derde ronde. Dat zou echter ook op plaatsing kunnen zijn. Dat wisselen ze vaker dan onderbroeken.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Oh ok...
En het is toch wel zo dat als de derde ronde kwalificatie is gespeeld en er valt dan nog iemand uit dat de lucky loser uit die 3e ronde kwalificatie komt, althans de hoogstgeplaatste loser uit de 3e ronde?
In deze vorm wel. Maar 3 rondes Q blijft lastig...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:06 schreef thijsdetweede het volgende:
Laatste onderbroek was dacht ik inderdaad op plaatsing. Maar weet het niet zeker. Gezien dat dan de ranglijst zou moeten zijn die geldt in de week voor de US Open moet Haase wel eerste of tweede LL gaan zijn denk ik. En ook eerste of tweede geplaatst in de kwalificatie - de seeding wordt ook pas op het laatste moment bepaald.
Maar goed, kom zeg. Haase moet gewoon door die kwalificatie heenkomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |