abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 6 augustus 2007 @ 20:56:33 #51
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_52150296
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 20:31 schreef Juan Zueco het volgende:

[..]

* Juan Zueco gaat even in een hoekje zitten en zich diep schamen.

J.
Hij speelde fantastisch! Heb je het gezien? Ik ben licht onder de indruk.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  maandag 6 augustus 2007 @ 21:22:00 #52
2207 Juan Zueco
Rap is geen muziek!
pi_52151125
Yup, op bwin. Ik ook wel een beetje, groot verschil met enige maanden geleden.

J.
You bend your words like Uri Geller spoons...
  maandag 6 augustus 2007 @ 21:29:21 #53
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_52151397
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 21:22 schreef Juan Zueco het volgende:
Yup, op bwin. Ik ook wel een beetje, groot verschil met enige maanden geleden.

J.
Dat kun je wel zeggen ja!
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_52151547
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 20:31 schreef TheVulture het volgende:
2e ronde Montreal gehaald, eerste overwinning op een top10-speler
quote:
Robin Haase of the Netherlands has pulled off the first major upset of the Rogers Cup presented by National Bank, eliminating tenth seeded Czech Thomas Berdych, 6-4, 7-5 at Montreal’s Uniprix Stadium.

we hebben het over dit toernooi http://www.rogerscup.com/
  maandag 6 augustus 2007 @ 21:45:28 #55
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_52151975
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 19:04 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Is ook ergens wel logisch natuurlijk, anders kun je beter een kleiner toernooi spelen waar je wel direct bent toegelaten, maar vroeger was dat toch niet zo?
Het ligt ook een beetje aan het toernooi. Een groter toernooi krijg je natuurlijk weer meer punten dan bij een ander toernooi. Geld is hetzelfde verhaal. Meer geld is meer punten over het algemeen.

De Rogerscup is natuurlijk niet een klein toernooi. Zijn aardig wat puntjes te krijgen. Zelfs als je in een vroeg stadium verliest (wel door de kwali heen komen). Of iig wel voor een speler als Haase die dat soort punten en partijen goed kan gebruiken

Let maar op. het wordt een goeie
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_52156507
quote:
In another matches during the day, qualifier Robin Haase of the Netherlands shocked 10th seed Tomas Berdych of the Czech Republic, 6-4, 7-5. “This wasn’t the same player I played against in Davis Cup last September,” said Berdych. “He has really improved.”

“To beat such a well-known player is really good for me,” admitted Haase, who is playing in his fifth tournament in as many weeks.
"If you want to present to be different from the past, study the past." - Spinoza
pi_52162393
Dat gaat hard zo. Als hij deze trent vast kan houden kan hij een vaste stek in top-100 behouden. Wat een garantie voor ATP toernooien geeft.

Eindelijk een toppertje in het vooruitzicht.
- verwijderd door admin -
pi_52164622
Top 100 ben je nog niet af van de kwalificatie hoor. Afgelopen Rotterdam moest je bijvoorbeeld 76 staan, en voor dit toernooi nog iets hoger. Niettemin, als hij zo door blijft gaan is de US-Open kwalificatie misschien wel de laatste keer dat dat moet
pi_52172298
I know. Maar voor de wat kleinere ATP toernooien wel en ook niet onbelangrijk de grand slam's. Eenmaal in de top 100 gaat alles toch net iets makkelijker omdat je steeds minder moeite hoeft te doen in Qualifiers.
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 22:11:07 #60
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_52181595
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 12:35 schreef thijsdetweede het volgende:
Top 100 ben je nog niet af van de kwalificatie hoor. Afgelopen Rotterdam moest je bijvoorbeeld 76 staan, en voor dit toernooi nog iets hoger. Niettemin, als hij zo door blijft gaan is de US-Open kwalificatie misschien wel de laatste keer dat dat moet
Wanneer is de US Open ook alweer? Volgens mij hoeft hij al niet meer kwali te spelen als hij op zijn huidige positie blijft staan
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_52181744
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 22:11 schreef Komakie het volgende:

[..]

Wanneer is de US Open ook alweer? Volgens mij hoeft hij al niet meer kwali te spelen als hij op zijn huidige positie blijft staan
27/8.
sig verwijderd door FA
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 22:31:47 #62
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_52182250
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 22:11 schreef Komakie het volgende:

[..]

Die entrylist staat al lang vast. Nummer 101 is de laagste toelating. Haase staat derde geplaatst voor de kwalificaties.
pi_52182656
Hoe gaat dat eigenlijk als er nu iemand geblesseerd afzegt, kijken ze dan naar de entrylist of huidige ranglijst bij het doorschuiven
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 22:48:01 #64
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_52182750
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 22:44 schreef TheVulture het volgende:
Hoe gaat dat eigenlijk als er nu iemand geblesseerd afzegt, kijken ze dan naar de entrylist of huidige ranglijst bij het doorschuiven
De alternates staan al klaar. Haase is geen alternate.
Norman wel, de zevende ofzo.
pi_52182771
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 22:48 schreef XL het volgende:

[..]

De alternates staan al klaar. Haase is geen alternate.
Norman wel, de zevende ofzo.
Ze baseren die alternates toch wel op een ranking
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 22:49:21 #66
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_52182790
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 22:48 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Ze baseren die alternates toch wel op een ranking
Ja, maar Haase stond toen niet hoog genoeg.
pi_52182873
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 22:49 schreef XL het volgende:

[..]

Ja, maar Haase stond toen niet hoog genoeg.
Oh ok...

En het is toch wel zo dat als de derde ronde kwalificatie is gespeeld en er valt dan nog iemand uit dat de lucky loser uit die 3e ronde kwalificatie komt, althans de hoogstgeplaatste loser uit de 3e ronde?
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 22:54:27 #68
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_52182955
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 22:52 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Oh ok...

En het is toch wel zo dat als de derde ronde kwalificatie is gespeeld en er valt dan nog iemand uit dat de lucky loser uit die 3e ronde kwalificatie komt, althans de hoogstgeplaatste loser uit de 3e ronde?
Ja. Volgens mij dan een loting uit de losers van de derde ronde. Dat zou echter ook op plaatsing kunnen zijn. Dat wisselen ze vaker dan onderbroeken.
pi_52183324
Laatste onderbroek was dacht ik inderdaad op plaatsing. Maar weet het niet zeker. Gezien dat dan de ranglijst zou moeten zijn die geldt in de week voor de US Open moet Haase wel eerste of tweede LL gaan zijn denk ik. En ook eerste of tweede geplaatst in de kwalificatie - de seeding wordt ook pas op het laatste moment bepaald.

Maar goed, kom zeg. Haase moet gewoon door die kwalificatie heenkomen.
pi_52190270
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 23:06 schreef thijsdetweede het volgende:
Laatste onderbroek was dacht ik inderdaad op plaatsing. Maar weet het niet zeker. Gezien dat dan de ranglijst zou moeten zijn die geldt in de week voor de US Open moet Haase wel eerste of tweede LL gaan zijn denk ik. En ook eerste of tweede geplaatst in de kwalificatie - de seeding wordt ook pas op het laatste moment bepaald.

Maar goed, kom zeg. Haase moet gewoon door die kwalificatie heenkomen.
In deze vorm wel. Maar 3 rondes Q blijft lastig...
pi_52191105
hij moet tegen baggy
pi_52193378
Tegen Baghdatis dus. 5e partij op BN Court (dat is Court 1).
  maandag 13 augustus 2007 @ 09:38:54 #73
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_52322370
96
pi_52335018
Op naar nr.1@
pi_52350077
Haase verliest in een challenger in New York van de Mexicaan Echagaray met 6-7 6-2 6-4.
sig verwijderd door FA
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')