Wat is er met die Coria gebeurdquote:
Dat valt reuze meequote:Op zondag 4 maart 2007 12:01 schreef wimderon het volgende:
[..]
kies maar:
constant geblesseerd/gestopt met doping/kan niet meer serveren/mental breakdown
![]()
Doping: daar hebben we allebei geen inzicht inquote:
Ik streepte de blessure weg omdat juist dat reuze meevalt. De andere punten kan ik je alleen maar gelijk ingeven.quote:Op zondag 4 maart 2007 14:16 schreef wimderon het volgende:
[..]
Doping: daar hebben we allebei geen inzicht in
serveren: hij slaat aantallen dubbele fouten waar Dementieva jaloers op zou worden. Meer dan 20 DF in een best-of-3 was absoluut geen uitzondering
mentaal: heeft ie absoluut problemen mee, afgelopen jaren heeft ie veel te vaak kansloos verloren door het na de eerste de best break op te geven en veel te vaak gechoked bij het serveren voor de set/wedstrijd
Denk het niet. Ze staan al sinds 15:00 op de baan, lang zal het dus niet meer duren.quote:Op zondag 4 maart 2007 15:31 schreef TheVulture het volgende:
Is er ergens een tussenstand te volgen?
Hij heeft nog 106 punten nodig voor de top100quote:Op zondag 4 maart 2007 17:58 schreef Ambrosius het volgende:
Zeker een mooie prestatie, hopelijk mogen we hem dit jaar nog bij de Grand-Slams bewonderen, al komt dat misschien nog net iets te vroeg.
Ah,quote:Op zondag 4 maart 2007 15:13 schreef XL het volgende:
[..]
Ik streepte de blessure weg omdat juist dat reuze meevalt. De andere punten kan ik je alleen maar gelijk ingeven.
Ik verdenk hem ervan die partijen te hebben opgegeven om van de baan af te kunnen.quote:Op zondag 4 maart 2007 19:16 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ah,![]()
al is het wel zo dat hij eind vorig jaar constant moest opgeven met problemen aan de schouder en daar blijkbaar nog steeds niet van hersteld is...
Tof voor hem!quote:Robin Haase naar halve finale Dutch Open
Door Lars (XL) op zaterdag 21 juli 2007 13:11
Robin Haase heeft zich geplaatst voor de halve finale van het Dutch Open in Amersfoort. De jonge Hagenees versloeg in de kwartfinale de Fransman Nicolas Devilder in drie sets.
De eerste set verloor Haase met 6-4. De tweede wist hij vervolgens met 7-5 te winnen. Op 5-3 in de derde set mocht hij serveren voor de wedstrijd. Hij miste echter een matchpoint en liet zich terugbreaken. Vervolgens kreeg Haase matchpoints op de service van Devilder. Die waren wel raak. 4-6, 7-5, 6-4.
Gisteren heeft de partij in de eerste set stilgelegen vanwege een regenonderbreking. Vanochtend kon de partij pas hervat worden, daardoor speelt Haase vanmiddag al in de halve finale. Zijn tegenstander daarin is de Oosterijker Werner Eschauer, die eerder Raemon Sluiter en Carlos Moya uitschakelde. Het is voor Haase de eerste halve finale op een ATP toernooi uit zijn carriere.
en hij speelde ook tegen Serra, niet tegen Devilder.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:39 schreef okee6 het volgende:
Mooie zege, maar hoe kan hij nu meerdere matchpoints wedstrijdpunten raken
Nee hoor, ik kan het ookquote:Op zondag 4 maart 2007 19:42 schreef XL het volgende:
[..]
Ik verdenk hem ervan die partijen te hebben opgegeven om van de baan af te kunnen.
Die man had zware mentale problemen, gaf op met een blessure. Stond een dag later weer te trainen en gaf weer een dag later de volgende partij op. Ik heb een game van hem gezien waar hij vanaf 0-0 vier dubbele fouten serveerde. Ik dacht dat ik de enige was die dat kon!
quote:followed by
R Hasse (NED) vs [3] M Safin (RUS)
Leuk voor Haase dat hij tegen Safin mag!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:51 schreef Komakie het volgende:
[..]
Nee hoor, ik kan het ook
Haase in de 3de ronde van Washington. Moet vandaag spelen tegen Safin
btw ze zijn wel goed met het spellen van zijn naam daar.
[..]
Dat is jou mening maar ik denk niet dat het terecht is.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:26 schreef Juan Zueco het volgende:
13 in een dozijn. Ik word er niet warm van.
De man heeft de armzalige staat van het nederlandse mannen tennis mee. Kinderhand en zo.
J.
Je krijgt pas een ranking als je 3x punten hebt gehaald.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:15 schreef Komakie het volgende:
[..]
Dat is jou mening maar ik denk niet dat het terecht is.
Haase is goed bezig en heeft een grote potentie om ver te komen in het tennis. Ik zeg niet dat hij nummer 1 van de wereld wordt ofzo, maar een top 20 positie zie ik er zeker wel voor me. Wie weet wel meer. Maar ja, laat hem eerst maar eens ff die top100 zien te halen
Hij boekt sowieso heel veel progressie en erg snel:
2003 : geen ranking
2004: 1272
2005: 669
2006: 167
2007: 104 (op 30 juli 2007)
Dan doe je het echt wel goed en dat heeft niets te maken met de armzalige staat van het nederlandse tennis.
Zoveel spelers zijn er niet die dat hem na doen. 2004 hoef je eigenlijk niet eens mee te rekenen want toen heeft hij misschien 1 future toernooi ingeschreven ofzo en dan kom je bijna gelijk al op de ranking.
Tot nu toe is zijn ranking te vergelijken met bijvoorbeeld Schalken toen hij begon.
Ik ken nog meer dertien in een dozijn spelers en die staan gewoon in de top20.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:26 schreef Juan Zueco het volgende:
De man heeft de armzalige staat van het nederlandse mannen tennis mee. Kinderhand en zo.
J.
Stuitend, deze mannen in 1 adem te noemen met Robin.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:49 schreef XL het volgende:
Davydenko, Robredo, Canas, Ferrer, Ferrero, opa Moya. Challenger Koning en nummer 3 achter Rafa en Fed qua toernooiwinst: Juan Monaco op 24![]()
Wat XL nou zegt gaat me ook wat ver maar Haase kan echt wel een heel eindje komen en dat heeft niets met chauvinisme te maken. Daarom zeg ik ook dat top 20 haalbaar is voor die jongen. Hij kan op alle ondergronden uit de voeten en heeft het talent er ook voor. Of je het nou ermee eens bent of niet laat ik ff in het midden.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:08 schreef Juan Zueco het volgende:
[..]
Stuitend, deze mannen in 1 adem te noemen met Robin.
Chauvinisme is ok, maar je moet het niet overdrijven.
J.
Ik zeg niet dat Haase zover komt, integendeel er staat top 50. Die spelers die ik opsomde was vanwege hun uitblinken in niets bijzonders en hun toch wel hoge ranking.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:08 schreef Juan Zueco het volgende:
[..]
Stuitend, deze mannen in 1 adem te noemen met Robin.
Chauvinisme is ok, maar je moet het niet overdrijven.
J.
Zonde.quote:Taaie Robin Haase buigt voor Marat Safin
Datum: 3-aug-2007 08:32
Robin Haase maakte het Marat Safin donderdag moeilijk, maar niet moeilijk genoeg. De twintigjarige Nederlander ging in de derde ronde van het ATP-toernooi in Washington in drie sets onderuit: 5-7, 7-6(2), 5-7. De als derde geplaatste Rus forceerde de beslissing pas met een break op 5-5 in de derde set. Ook Andy Roddick kende een lastige middag.
Robredo (daar heb je echt wat tegen of nietquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 08:04 schreef XL het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat Haase zover komt, integendeel er staat top 50. Die spelers die ik opsomde was vanwege hun uitblinken in niets bijzonders en hun toch wel hoge ranking.
Tegen Robredo heb ik juist niks, dat is een held!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:26 schreef Komakie het volgende:
[..]
Robredo (daar heb je echt wat tegen of niet![]()
) en Moya vind ik echt geweldige spelers. Tenminste, vooral Moya is wel een held van mij
(van vroeger uit)
Waar Davydenko in uitblinkt is het tempo heel hoog houden. Het is niet zo mijn speler maar hij heeft bijna geen zwakkere slagen. Hij kan ook niet zomaar ballen weg slaan maar het tempo hoog houden is hij wel heel erg goed in en dat is zijn kwaliteit.
Jammer dat hij verloren heeft maar als hij zo door gaat, gaat hij uiteindelijk dit soort partijen winnen. Hij heeft ook dit jaar weer een hele grote stap gemaakt.
Moya is nostalgie voor mijquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:27 schreef XL het volgende:
[..]
Tegen Robredo heb ik juist niks, dat is een held!
Moya was vroeger een held, nu niet meer.
Levert een kwalificatiepotje ook ATP-punten op? Dat wist ik niet, is dat al lang zo?quote:Op zondag 5 augustus 2007 18:04 schreef XL het volgende:
Haase plaatst zich voor de Rogers Cup, na wederom een overwinning op Llodra.
Levert hem weer 15 atp-punten op voor volgende week. Daarin heeft hij er ook weer veel te verdedigen, dus een makkelijke loting zou hem goed doen.
Polansky en Almagro moet hij kunnen pakken.
De andere qualifierpotjes zijn leuke leermomenten.
Al verliest Nalby wel eens rare partijen.
Best veel zelfs!quote:Op zondag 5 augustus 2007 19:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Levert een kwalificatiepotje ook ATP-punten op? Dat wist ik niet, is dat al lang zo?
Wel weer knap van Haase
Is ook ergens wel logisch natuurlijk, anders kun je beter een kleiner toernooi spelen waar je wel direct bent toegelaten, maar vroeger was dat toch niet zo?quote:
* Juan Zueco gaat even in een hoekje zitten en zich diep schamen.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:26 schreef Juan Zueco het volgende:
J.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |