Die entrylist staat al lang vast. Nummer 101 is de laagste toelating. Haase staat derde geplaatst voor de kwalificaties.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:11 schreef Komakie het volgende:
[..]
Wanneer is de US Open ook alweer? Volgens mij hoeft hij al niet meer kwali te spelen als hij op zijn huidige positie blijft staan
De alternates staan al klaar. Haase is geen alternate.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:44 schreef TheVulture het volgende:
Hoe gaat dat eigenlijk als er nu iemand geblesseerd afzegt, kijken ze dan naar de entrylist of huidige ranglijst bij het doorschuiven
Ze baseren die alternates toch wel op een rankingquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:48 schreef XL het volgende:
[..]
De alternates staan al klaar. Haase is geen alternate.
Norman wel, de zevende ofzo.
Ja, maar Haase stond toen niet hoog genoeg.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ze baseren die alternates toch wel op een ranking
Oh ok...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:49 schreef XL het volgende:
[..]
Ja, maar Haase stond toen niet hoog genoeg.
Ja. Volgens mij dan een loting uit de losers van de derde ronde. Dat zou echter ook op plaatsing kunnen zijn. Dat wisselen ze vaker dan onderbroeken.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Oh ok...
En het is toch wel zo dat als de derde ronde kwalificatie is gespeeld en er valt dan nog iemand uit dat de lucky loser uit die 3e ronde kwalificatie komt, althans de hoogstgeplaatste loser uit de 3e ronde?
In deze vorm wel. Maar 3 rondes Q blijft lastig...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:06 schreef thijsdetweede het volgende:
Laatste onderbroek was dacht ik inderdaad op plaatsing. Maar weet het niet zeker. Gezien dat dan de ranglijst zou moeten zijn die geldt in de week voor de US Open moet Haase wel eerste of tweede LL gaan zijn denk ik. En ook eerste of tweede geplaatst in de kwalificatie - de seeding wordt ook pas op het laatste moment bepaald.
Maar goed, kom zeg. Haase moet gewoon door die kwalificatie heenkomen.
Toch ietsjes tegenvallend maar het zal de vermoeidheid wellicht zijn, hij heeft zoveel gespeeld de afgelopen weken... en nu heeft ie alle rust voor de kwalificatie US openquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 02:28 schreef Ambrosius het volgende:
Haase verliest in een challenger in New York van de Mexicaan Echagaray met 6-7 6-2 6-4.
Ik weet eigenlijk niet precies hoe dat in elkaar zit.quote:Op zondag 26 augustus 2007 00:47 schreef SCH het volgende:
Hij is toch gewoon lucky loser nu de nummer 1 wel gewonnen heeft?
beetje zonde van die hele moeite in het kwalificatietournooi.
Er zijn niet nog meer amerikanen in de laatste kwalificatie ronde die ze voor kunnen laten gaan?quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:08 schreef Tim86 het volgende:
ancic schijnt zich te hebben teruggetrokken..in dat geval: haase erin
denk niet dat hij het verschil zietquote:Op maandag 27 augustus 2007 20:49 schreef TubewayDigital het volgende:
jaja staat hij daar in de draw tegen djokovic
vervelend voor djoko. Moet hij meteen al in ronde 1 flink aan de bak.
http://www.usopen.org/en_US/scores/draws/ms/r1s3.html
hmmm blijft apart gebeuren op die manier.quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:35 schreef I.R.Baboon het volgende:
Dat er geloot wordt is wel logisch. Wat er nl anders gebeurt is dat de beste geplaatste zich niet meer in gaat spannen in de laatste ronde omdat ie weet dat ie er toch wel inkomt. Beste vier worden duss geloot, en Haasse was tweede, wat nu genoeg is om er in te komen.
Wonderen bestaan ja...quote:
Meestal is al voor de laatste ronde bekend dat er LL's toegelaten gaan worden.quote:Op maandag 27 augustus 2007 22:59 schreef Komakie het volgende:
[..]
hmmm blijft apart gebeuren op die manier.
Dat hij zich niet meer zou inspannen vind ik een beetje onzin. Aangezien je dan maar moet hopen dat je nog een plek krijgt omdat er iemand uit valt. Maar ja, het zou kunnen.
[
Die gast heeft echt een extreme gripquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 00:33 schreef Tim86 het volgende:
heb hier wel wat gevonden maar is niet echt hi res ofzo
http://www.menstennisforums.com/showthread.php?t=87337&page=11
en groter dan dit kan ik ze verder niet vinden
[afbeelding]
[afbeelding]
Vorig jaar won zelfs Young een set van Djoko.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:13 schreef Komakie het volgende:
[..]
Die gast heeft echt een extreme grip
Setje is al wel veel gevraagd hoor. Maar het zou wel leuk zijn
Daarnaast wordt haase steeds meer een goede tennisser die van goede spelers kan winnen. Kijk maar naar Berdych en zit dicht tegen Safin.
Hij is alleen nog te wisselvallig. Hij verliest een week (of 2 weken) later in de eerste rond van een challenger
Eurosport zit op de goede baan, hopelijk gaan ze niet schakelen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:20 schreef Doekes het volgende:
Is de wedstrijd nog ergens te zien straks?
Jij hoeft toch niet te tennissen?quote:
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:49 schreef TheGeneral het volgende:
Ja het gaat niet echt goed met Haase. Hopelijk kan hij het seizoen nog een beetje goed afsluiten. Wat is zijn volgende toernooi?
Helaasequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |