abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46809556
Punt is dat er heel veel vreemde en rare dingen gebeuren. Hebben we de party niet voor nodig.
Veel dingen in het voordeel van Natasia.
Vreemde gesprek tussen bart en huub dat ze van achter Natasia niet mogen wegstemmen.

We hadden DGK redactie niet meer gelezen , toen kwam het gerucht dat brian misschien iets in het glas van Huub had gedaan en opeens waren ze er weer. We waren paranoia, natuurlijk zou Brian dat nooit doen etcetera.

raar gedoe van brian die met flessen alchohol rond loopt. dode hoeken waar de camera niet bij kan komen.

Ik ben liever paranoia zoals jullie mij noemen dan iemand die alles maar voor lief neemt.
  donderdag 1 maart 2007 @ 15:42:56 #102
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_46809730
dat interview is gebaseerd op fok posts
☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
pi_46809791
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 16:49 schreef patrick37 het volgende:
hier wordt bevestigd wat ik al dacht!

Natasia heeft zoveel privileges dat het niet leuk meer is.

wat ik mij afvraag;is waarom,denkt men bij Tien nou echt dat deze heks het programma leuk
houdt?Mijn bloed begint te koken als zij weer bezig is.

ik neem de gk altijd op en ik betrap mij er steeds vaker op dat ik doorspoel bij stukken met
Natasia en de rat,ik kan er echt niet meer tegen, de rat altijd met zijn,begrijp je,brotha?

Ik zou die J.de Mol wel eens de waarheid willen zeggen,eerst laat hij BB verzieken door een demente
bejaarde,hummie van de tonnekreek en nu deze redactie verpest de gk voor hem.
ga ik met je mee
pi_46810040
Wilgo woont vast in de kelder met de kids !

Dus dan is Natasia altijd bij haar kiddo's !
  donderdag 1 maart 2007 @ 15:55:50 #105
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_46810290
Ik heb vandaag uit zeer betrouwbare bron vernomen dat Wilgo en de Zus van NatAso sinds enige tijd al in Eemnes wonen! voor wat ik eruit begreep was het in het huis ernaast of er vlakbij o.i.d.

op momenten dat "the person we love 2 hate" naar de snackbar moet schijnt ze dus ook regelmatig bij haar familie te zitten!!
  donderdag 1 maart 2007 @ 15:56:13 #106
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_46810314
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 16:37 schreef Sjorzy het volgende:
VOORKEURSbehandelingen in DE GOUDEN KOOI

Okay, het is uit een weekblad wat vandaag weer in de schappen van de Party
Om te huilen dit. Dat je de Party als betrouwbare bron aandraagt
JFK: "Ask not what your country can do for you; ask what you can do for your country".
  donderdag 1 maart 2007 @ 16:02:10 #107
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_46810554
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 18:56 schreef TerroRobbie het volgende:
Sjorz jij ben echt fucking menthal.
Dat dus
JFK: "Ask not what your country can do for you; ask what you can do for your country".
pi_46810596
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 15:55 schreef RSie het volgende:
Ik heb vandaag uit zeer betrouwbare bron vernomen dat Wilgo en de Zus van NatAso sinds enige tijd al in Eemnes wonen! voor wat ik eruit begreep was het in het huis ernaast of er vlakbij o.i.d.

op momenten dat "the person we love 2 hate" naar de snackbar moet schijnt ze dus ook regelmatig bij haar familie te zitten!!
Daarom moeten we met foto's komen !

Natasia mist ze nu een stuk minder en Wilgo en de kids zeuren ook niet meer dat ze naar huis moet
  donderdag 1 maart 2007 @ 16:21:48 #109
170945 smoekie
individualist
pi_46811323
Met "naar het schijnt" en "het gerucht gaat" kun je niks. Mensen willen foto's zien, veel van de dingen hebben de streamers zelf kunnen zien - horen. En tja daar zijn natuurlijk geen foto's van.

Feit blijft dat je geen foto's o.i.d. nodig hebt om te zien dat ze grote privileges geniet boven alle anderen.
"De gemakkelijkste manier om nooit van mening te moeten veranderen, is er geen hebben."
pi_46818260
ze leest nu de Party!!!!!
pi_46819033
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 15:55 schreef RSie het volgende:

Ik krijg nu echt zin om eens een dagje te gaan posten daar in de buurt...cameraatje mee en gaan!
  donderdag 1 maart 2007 @ 20:22:17 #112
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_46819875
Bovenstaande bericht van mij was volledige BULLSHIT!!!
het komt uit mijn duim! ik heb absoluut geen bronnen die mij info geven over DGK of over de bewoners!

Dit stukje heb ik ff snel neergeknald uit nieuwsgierigheid hoe mensen erop reageren.
en ja hoor,.. er zijn gelijk mensen die dit voor waarheid aannemen.

Wie ben ik? niemand kent mij op dit forum (behalve misschien van forumnaam) en toch worden mijn onzinwoorden voor waarheid aangenomen.

Kortom,... mensen ga pas schreeuwen als er bewijzen zijn,.. geruchten kan iedereen verzinnen!
  Admin donderdag 1 maart 2007 @ 20:30:18 #113
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_46820213
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 20:22 schreef RSie het volgende:
het komt uit mijn duim! ik heb absoluut geen bronnen die mij info geven over DGK of over de bewoners!

Dit stukje heb ik ff snel neergeknald uit nieuwsgierigheid hoe mensen erop reageren.

Wie ben ik? niemand kent mij op dit forum (behalve misschien van forumnaam) en toch worden mijn onzinwoorden voor waarheid aangenomen.

Kortom,... mensen ga pas schreeuwen als er bewijzen zijn,.. geruchten kan iedereen verzinnen!
en zo zijn er vast en zeker meer verhalen die niet waar zijn. er zijn echter ook voldoende 'verhalen' die gestaafd kunnen worden aan beelden of uitspraken van de personen zelf of die om hen heen.
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  donderdag 1 maart 2007 @ 20:36:35 #114
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_46820479
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 20:30 schreef Danny het volgende:

[..]

en zo zijn er vast en zeker meer verhalen die niet waar zijn. er zijn echter ook voldoende 'verhalen' die gestaafd kunnen worden aan beelden of uitspraken van de personen zelf of die om hen heen.
en het ging mij er dus even om hoe snel mensen dingen overnemen en voor waarheid aannemen.
Ik geloof dat soort verhalen dan ook pas totdat er onomstotelijk bewijs voor komt.

zolang dat bewijs er niet is blijf ik geloven dat alles gewoon op een enigzins eerlijke wijze verloopt in die kooi!

en dat die kinderen van Natasia iets extra's krijgen,.. tsja wat had je dan verwacht, natuurlijk zit er iemand van Jeugdzorg o.i.d. non-stop bovenop.

Talpa/Tien kan het toch niet maken om na al die kamervragen etc. dat die kinderen straks echt ontspoord raken omdat hun ma in die Kooi zit.
pi_46821635
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 20:22 schreef RSie het volgende:

Niet iedereen is achtelijk hier.....dombo !!!!!
Zet gewoon ff de beelden van Roel op de Talpa site. De hereniging met zijn ouders en Dido + het eventueel intervieuw met hem. Op die manier heb ik nog enigzins een idee van hoe het verlopen is.
  donderdag 1 maart 2007 @ 21:09:36 #116
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_46821721
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 21:06 schreef deechte het volgende:

[..]

Niet iedereen is achtelijk hier.....dombo !!!!!
beetje rustig aan he vriend!!

ik heb niet gezegd dat iedereen het geloofd,.. Ik geef aan dat er mensen zijn die het geloven.

DOMBO!!!
pi_46821744
quote:
Ik voel me aangesproken
Maar ik neem het niet meteen voor waar aan, want ik zou het wel eerst met eigen ogen willen zien, zoals ik al aangaf
  Admin donderdag 1 maart 2007 @ 21:10:31 #118
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_46821755
Natasia haalt morgen haar rijbewijs op en regelt net even met Daryll dat Wilgo en de kids morgen daarbij zijn. ergens tussen half 10 en half 12.
Mail de foto van Natasia met kids/wilgo naar mij. de eerste met een foto of video krijgt van mij 500 euro.
  donderdag 1 maart 2007 @ 22:38:57 #119
6941 APK
Factual, I think.
pi_46825913
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 21:10 schreef Danny het volgende:
Natasia haalt morgen haar rijbewijs op en regelt net even met Daryll dat Wilgo en de kids morgen daarbij zijn. ergens tussen half 10 en half 12.
Mail de foto van Natasia met kids/wilgo naar mij. de eerste met een foto of video krijgt van mij 500 euro.
Beter.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_46826186
quote:
Yes dus toch niemand die dit hoorde. Er werd al nauwelijk op gereageerd in de COS.
  Admin donderdag 1 maart 2007 @ 22:56:53 #121
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_46826719
aanbod is trouwens serieus. als iemand mij morgen foto's / video's kan mailen van Natasia die bij het ophalen van haar rijbewijs wilgo en/of haar kindjes ontmoet dan krijgt die persoon van mij 500 euro.
stuur ze naar danny@fok.nl en doe ff een pm erbij. Foto's worden uiteraard geplaatst en op zoveel mogelijk manieren verspreid.

Overigens; Brian en Natasia kenden elkaar kennelijk al vóór DGK? Dit omdat Brian van de week tot 3x toe meldde dat hij vóór hij de gouden kooi in ging al wist dat hij haar er nooit uit zou stemmen?
  donderdag 1 maart 2007 @ 23:10:23 #122
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_46827392
quote:
Ach jezus, ik heb hier een hele 'Van Tellingen' set en moet morgen echt werken, helaas, ik laat deze aan een ander ...
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_46829380
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 22:56 schreef Danny het volgende:
aanbod is trouwens serieus. als iemand mij morgen foto's / video's kan mailen van Natasia die bij het ophalen van haar rijbewijs wilgo en/of haar kindjes ontmoet dan krijgt die persoon van mij 500 euro.
stuur ze naar danny@fok.nl en doe ff een pm erbij. Foto's worden uiteraard geplaatst en op zoveel mogelijk manieren verspreid.

Overigens; Brian en Natasia kenden elkaar kennelijk al vóór DGK? Dit omdat Brian van de week tot 3x toe meldde dat hij vóór hij de gouden kooi in ging al wist dat hij haar er nooit uit zou stemmen?
geen 50,000
  † In Memoriam † vrijdag 2 maart 2007 @ 06:18:52 #124
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_46835239
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 23:55 schreef robert2006 het volgende:

[..]

geen 50,000
50.000 Eurocent.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  vrijdag 2 maart 2007 @ 12:04:22 #125
18159 Dlocks
Zoek het maar op met Google...
pi_46841003
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 21:09 schreef RSie het volgende:

[..]

beetje rustig aan he vriend!!

ik heb niet gezegd dat iedereen het geloofd,.. Ik geef aan dat er mensen zijn die het geloven.

DOMBO!!!
Precies, en het begint dan bij enkele mensen die het verhaal ergens anders gaan posten/herhalen en dan zijn er weer een paar die het overnemen etc. etc.

Zo ging het ook bij die zogenaamde pillen in de drank van Huub. Eén iemand plaatste op VOL een berichtje van twee regels over pillen in Huub zijn drank en dat hij het gezien had o.i.d. De para fokkers namen het gelijk voor waarheid aan. Dat de van de overige honderden (of duizenden?) streamers helemaal niemand iets gezien en/of gehoord had deed er niet toe. De para fokkers waren niet meer voor rede vatbaar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')