ga ik met je meequote:Op woensdag 28 februari 2007 16:49 schreef patrick37 het volgende:
hier wordt bevestigd wat ik al dacht!
Natasia heeft zoveel privileges dat het niet leuk meer is.
wat ik mij afvraag;is waarom,denkt men bij Tien nou echt dat deze heks het programma leuk
houdt?Mijn bloed begint te koken als zij weer bezig is.
ik neem de gk altijd op en ik betrap mij er steeds vaker op dat ik doorspoel bij stukken met
Natasia en de rat,ik kan er echt niet meer tegen, de rat altijd met zijn,begrijp je,brotha?
Ik zou die J.de Mol wel eens de waarheid willen zeggen,eerst laat hij BB verzieken door een demente
bejaarde,hummie van de tonnekreek en nu deze redactie verpest de gk voor hem.
Om te huilen dit. Dat je de Party als betrouwbare bron aandraagtquote:Op woensdag 28 februari 2007 16:37 schreef Sjorzy het volgende:
VOORKEURSbehandelingen in DE GOUDEN KOOI
Okay, het is uit een weekblad wat vandaag weer in de schappen van de Party
Dat dusquote:Op woensdag 28 februari 2007 18:56 schreef TerroRobbie het volgende:
Sjorz jij ben echt fucking menthal.
Daarom moeten we met foto's komen !quote:Op donderdag 1 maart 2007 15:55 schreef RSie het volgende:
Ik heb vandaag uit zeer betrouwbare bron vernomen dat Wilgo en de Zus van NatAso sinds enige tijd al in Eemnes wonen! voor wat ik eruit begreep was het in het huis ernaast of er vlakbij o.i.d.
op momenten dat "the person we love 2 hate" naar de snackbar moet schijnt ze dus ook regelmatig bij haar familie te zitten!!
quote:Op donderdag 1 maart 2007 15:55 schreef RSie het volgende:
Ik heb vandaag uit zeer betrouwbare bron vernomen dat Wilgo en de Zus van NatAso sinds enige tijd al in Eemnes wonen! voor wat ik eruit begreep was het in het huis ernaast of er vlakbij o.i.d.
op momenten dat "the person we love 2 hate" naar de snackbar moet schijnt ze dus ook regelmatig bij haar familie te zitten!!
en zo zijn er vast en zeker meer verhalen die niet waar zijn. er zijn echter ook voldoende 'verhalen' die gestaafd kunnen worden aan beelden of uitspraken van de personen zelf of die om hen heen.quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:22 schreef RSie het volgende:
Bovenstaande bericht van mij was volledige BULLSHIT!!!
het komt uit mijn duim! ik heb absoluut geen bronnen die mij info geven over DGK of over de bewoners!
Dit stukje heb ik ff snel neergeknald uit nieuwsgierigheid hoe mensen erop reageren.
en ja hoor,.. er zijn gelijk mensen die dit voor waarheid aannemen.
Wie ben ik? niemand kent mij op dit forum (behalve misschien van forumnaam) en toch worden mijn onzinwoorden voor waarheid aangenomen.
Kortom,... mensen ga pas schreeuwen als er bewijzen zijn,.. geruchten kan iedereen verzinnen!
en het ging mij er dus even om hoe snel mensen dingen overnemen en voor waarheid aannemen.quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:30 schreef Danny het volgende:
[..]
en zo zijn er vast en zeker meer verhalen die niet waar zijn. er zijn echter ook voldoende 'verhalen' die gestaafd kunnen worden aan beelden of uitspraken van de personen zelf of die om hen heen.
Niet iedereen is achtelijk hier.....dombo !!!!!quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:22 schreef RSie het volgende:
Bovenstaande bericht van mij was volledige BULLSHIT!!!
het komt uit mijn duim! ik heb absoluut geen bronnen die mij info geven over DGK of over de bewoners!
Dit stukje heb ik ff snel neergeknald uit nieuwsgierigheid hoe mensen erop reageren.
Wie ben ik? niemand kent mij op dit forum (behalve misschien van forumnaam) en toch worden mijn onzinwoorden voor waarheid aangenomen.
Kortom,... mensen ga pas schreeuwen als er bewijzen zijn,.. geruchten kan iedereen verzinnen!
beetje rustig aan he vriend!!quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:06 schreef deechte het volgende:
[..]
Niet iedereen is achtelijk hier.....dombo !!!!!
Ik voel me aangesprokenquote:Dit stukje heb ik ff snel neergeknald uit nieuwsgierigheid hoe mensen erop reageren.
Beter.quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:10 schreef Danny het volgende:
Natasia haalt morgen haar rijbewijs op en regelt net even met Daryll dat Wilgo en de kids morgen daarbij zijn. ergens tussen half 10 en half 12.
Mail de foto van Natasia met kids/wilgo naar mij. de eerste met een foto of video krijgt van mij 500 euro.
Yes dus toch niemand die dit hoorde. Er werd al nauwelijk op gereageerd in de COS.quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:10 schreef Danny het volgende:
Natasia haalt morgen haar rijbewijs op en regelt net even met Daryll dat Wilgo en de kids morgen daarbij zijn. ergens tussen half 10 en half 12.
Mail de foto van Natasia met kids/wilgo naar mij. de eerste met een foto of video krijgt van mij 500 euro.
Ach jezus, ik heb hier een hele 'Van Tellingen' set en moet morgen echt werken, helaas, ik laat deze aan een ander ...quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:10 schreef Danny het volgende:
geen 50,000quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:56 schreef Danny het volgende:
aanbod is trouwens serieus. als iemand mij morgen foto's / video's kan mailen van Natasia die bij het ophalen van haar rijbewijs wilgo en/of haar kindjes ontmoet dan krijgt die persoon van mij 500 euro.
stuur ze naar danny@fok.nl en doe ff een pm erbij. Foto's worden uiteraard geplaatst en op zoveel mogelijk manieren verspreid.
Overigens; Brian en Natasia kenden elkaar kennelijk al vóór DGK? Dit omdat Brian van de week tot 3x toe meldde dat hij vóór hij de gouden kooi in ging al wist dat hij haar er nooit uit zou stemmen?
50.000 Eurocent.quote:
Precies, en het begint dan bij enkele mensen die het verhaal ergens anders gaan posten/herhalen en dan zijn er weer een paar die het overnemen etc. etc.quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:09 schreef RSie het volgende:
[..]
beetje rustig aan he vriend!!
ik heb niet gezegd dat iedereen het geloofd,.. Ik geef aan dat er mensen zijn die het geloven.
DOMBO!!!
Ik weet niet wat Natasia morgen gaat doen, maar dat rijbewijs heeft ze dezelfde dag al opgehaald.quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:10 schreef Danny het volgende:
Dat krijg je tegenwoordig toch niet meer op dezelfde dag mee?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:20 schreef kissy het volgende:
[..]
Ik weet niet wat Natasia morgen gaat doen, maar dat rijbewijs heeft ze dezelfde dag al opgehaald.
Een kennisje van mij werkt daar in Almere, en wist dus ook al meteen dat ze geslaagd was (wat ik nog zo jammer vond)
Dat weet ik dus niet zeker.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:23 schreef teamlead het volgende:
[..]
Dat krijg je tegenwoordig toch niet meer op dezelfde dag mee?
En wat is er dan ondertussen "meer bekend en komen vast te staan" ???quote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:38 schreef Sjorzy het volgende:
Maar ondertussen is er dus meer bekend en komen vast te staan,
dus je klets maar uit je nekharen,
Wie wordt nu persoonlijk met aanvallen tegen iemand die jij niet eens kent behalve van de livestreams.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:38 schreef Sjorzy het volgende:
[quote]Op vrijdag 2 maart 2007 12:12 schreef Pavement het volgende:
De begin post van Sjorzy slaat als een tiet op dirk.
-------------------------
Lekker type ben jij, waar slaat Tiet op Dirk dan op?
Als jij op ander fora's een andere naam hebt, zal je dat bewust doen, lekker incognito blijven.
Maar ondertussen is er dus meer bekend en komen vast te staan,
dus je klets maar uit je nekharen,
maar loop niet elders andere af te zeiken, onder een andere naam. heb een vermoeden, maar hou die voor me.
Hou je OF afzijdig van dit, als het je NIET aanstaat, heel simpel hoor, maar wil je je er dan toch inmengen?
Doe het dan normaal en geen pers. aanvallen.
Als het toch allemaal een grote leugen is, waarom ga je hier dan reageren?
En ga op de tekst in, niet pers.worden en afzeiken, lekker makkelijk.
Vriendelijk dank![]()
Oeh leuk, analyseer mij eens even (posts zat waarop je dat zou kunnen baseren) dan vertel ik je daarna wel ff hoeveel je goed of fout hebt.... is misschien leuk voor sjorzquote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:16 schreef Pavement het volgende:
ps mocht je het willen weten mijn baan bestaat uit analyses maken
Jammer dat ik dit niet eerder wistquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:56 schreef Danny het volgende:
aanbod is trouwens serieus. als iemand mij morgen foto's / video's kan mailen van Natasia die bij het ophalen van haar rijbewijs wilgo en/of haar kindjes ontmoet dan krijgt die persoon van mij 500 euro.
stuur ze naar danny@fok.nl en doe ff een pm erbij. Foto's worden uiteraard geplaatst en op zoveel mogelijk manieren verspreid.
Overigens; Brian en Natasia kenden elkaar kennelijk al vóór DGK? Dit omdat Brian van de week tot 3x toe meldde dat hij vóór hij de gouden kooi in ging al wist dat hij haar er nooit uit zou stemmen?
Volgens mij is er nog geen enkele foto als "hard bewijsmateriaal" binnen hoor, dus met een beetje mazzel staat het nog.quote:
Je zit op 50-50......quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:36 schreef Pavement het volgende:
ok,
Vrouw tussen 35 45, je hebt al wat relaties achter de rug, houdt van thuis zijn maar kan gaat af en toe ik wel iets wilds doen, je bent niet snel boos maar als je boos bent laat je het wel goed weten door of hard te praten of iemand dood te zwijgen, je laat je niet snel vertellen wat je moet doen. Je bent een zorgzaam typje dus ik denk iets in de zorg of je zou het wel willen maar het is anders gelopen. Je leven staat voorop en dan pas carriere. Moet eerst meer van je zien enenenenen zit ik in de buurt ?
niet slecht toch, eerlijk heb alleen deze pagina bekeken wat duidelijkwas is met dat boos zijn je typed namnelijk dubbel dan zoals???quote:
Nee idd niet slecht, maar die dubbele vraagtekens zijn redelijk standaard bij mij hoorquote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:41 schreef Pavement het volgende:
niet slecht toch, eerlijk heb alleen deze pagina bekeken wat duidelijkwas is met dat boos zijn je typed namenelijk dubbel dan, zoals: ???
Niemand vond 500 euro kennelijk de moeite....... of het is niet gebeurdquote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:48 schreef Calvinn het volgende:
Is er niemand geweest om foto's te maken? Of was het verhaal verzonnen?
Als ik toevallig in de buurt ben, ik ga niet zoveel moeite doen om die NATACIAA te zien.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij is er nog geen enkele foto als "hard bewijsmateriaal" binnen hoor, dus met een beetje mazzel staat het nog.
Er was geen verhaal. Natasia regelde met die vriend van Brian dat Wilgo en de kids er zouden zijn. Was gewoon op de streams te zien. Ze fluisterde wel, maar het was duidelijk te horen.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:48 schreef Calvinn het volgende:
Is er niemand geweest om foto's te maken? Of was het verhaal verzonnen?
Dat heb je niet toevallig op film staan of wel? Anders was het ook een goed bewijs lijkt me.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:51 schreef Danny het volgende:
[..]
Er was geen verhaal. Natasia regelde met die vriend van Brian dat Wilgo en de kids er zouden zijn. Was gewoon op de streams te zien. Ze fluisterde wel, maar het was duidelijk te horen.
Ik ga er dus vanuit dat er niemand geweest is, danwel dat de redactie er een stokje voor heeft gestoken, danwel dat Wilgo hier meeleest en om die reden niet is gegaan
Zou je denken dat Wilgo hier zou komen? Het zou best wel kunnen overigens...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:51 schreef Danny het volgende:
[..]
Er was geen verhaal. Natasia regelde met die vriend van Brian dat Wilgo en de kids er zouden zijn. Was gewoon op de streams te zien. Ze fluisterde wel, maar het was duidelijk te horen.
Ik ga er dus vanuit dat er niemand geweest is, danwel dat de redactie er een stokje voor heeft gestoken, danwel dat Wilgo hier meeleest en om die reden niet is gegaan
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |