quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 21:16 schreef Pavement het volgende:[..]
Wie wordt nu persoonlijk met aanvallen tegen iemand die jij niet eens kent behalve van de livestreams.
Je loopt verhalen over iemand rond te strooien die mensen nog gaan geloven ook, zo werkt dat op Internet, ik kan je een hoop internet hoaxen opnoemen die zo zijn ontstaan.
Je hebt geen enkel bewijs mocht dat wel zo zijn geef het dan, en dan bedoel ik niet het liplezen van huub en bart. Kom gewoon met echte bewijzen. En blijf aub van de speed af je typed als een psychoot.
Jij zit zelf niet lekker in je vel en dat merk je.
ps mocht je het willen weten mijn baan bestaat uit analyses maken, mijn analyse van jou is dom, vrijgezel (of gefrustreerd omdat je een kut relatie hebt) klein tussen 20 35 (al zou je 12 denken) O ja en een baan met minimumloon ik denk kassajuffrouw of zoiets.
Je kunt ook geen idee hebben wie ik ben omdat dit de eerste keer is dat ik op jou reageer.
Zullen we hier mee stoppen, ga je beter voorbereiden op je zgn analyses,
het enigste waar je een OK achter hebt, is dat ik een vrouw ben, de rest zit je er heel VET ernaast.
Als jij mij dom noemt, gefrustreerd en klein, ook nog een slecht huwelijk, och toch, minimumloontje?
haha, wat ben jij dan een slechte analyticus, ongelovelijk.
Wees trots op je werk,omdat je er hier gelijk zo mee te koop loopt??
alleen klopt jouw analyse voor geen milimeter. dus IK lach erom, mag ik.
Verder , jij bent nu wel heel erg pers. dus laat mij aub hier komen zonder dat geneuzel van jou, betwetertje.
Zorg jij maar eens een ozo goede en stabiele factor te krijgen in je leven, een lekker huis enz.