abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Admin woensdag 28 februari 2007 @ 22:38:14 #76
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_46789981
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 22:37 schreef Gert het volgende:

Godverdomme. Zet me maar op zwart.

Nah.. laat ook maar. Eerst 24 uur.
Maak er een feestje van Danny.
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  woensdag 28 februari 2007 @ 23:40:21 #77
16701 scanman01
Today's a good day
pi_46792506
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 16:49 schreef Scrupules het volgende:
ik wil het best geloven...maar is dit nou bewijs?
Ik zit ook te zoeken naar bewijs, maar heb niets gevonden. Ook allemaal losse flodders dus.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_46792710
DGK-REDACTIE ? een reactie aub ?
It is not down on any map; true places never are.
CRE / Creatief met een Duim
  woensdag 28 februari 2007 @ 23:48:32 #79
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_46792856
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 23:45 schreef Pavement het volgende:
DGK-REDACTIE ? een reactie aub ?
Gaat het je overtuigen als ze zeggen dat het niet meer dan roddels zijn??
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_46793001
Hard bewijs... Neen, niet echt. Maar als iemand zich daar daadwerkelijk eens in ging verdiepen dan zou er vast wel wat boven tafel komen, daar ben ik van overtuigd.Al waren het maar foto's waar Natasia Wilgo ontmoet op de parkeerplaats. En, vergeet niet dat DGK net verkocht is aan ABC in de VS en het programma moet zo mooi mogelijk verkocht worden. overkomen nu het verkocht is.

Persoonlijk denk ik dat het een flop is en er wordt zoveel mogelijk gestuurd om de formule alsnog zijn geld waard te laten zijn. In feite is Nederland maar een testland... een proefbalon zou je kunnen zeggen waar het geen zier uitmaakt als er wat gesleuteld wordt. Zolang wij maar braaf kijken en reageren. Dan kan het nog beter aan het buitenland verkocht worden. Iemand connecties met ABC? Die willen daar vast niet horen dat het in feite een gesaboteerd programma is.
  donderdag 1 maart 2007 @ 00:02:10 #81
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_46793320
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 23:53 schreef SmeerCaas het volgende:
Hard bewijs... Neen, niet echt. Maar als iemand zich daar daadwerkelijk eens in ging verdiepen dan zou er vast wel wat boven tafel komen, daar ben ik van overtuigd.Al waren het maar foto's waar Natasia Wilgo ontmoet op de parkeerplaats. En, vergeet niet dat DGK net verkocht is aan ABC in de VS en het programma moet zo mooi mogelijk verkocht worden. overkomen nu het verkocht is.

Persoonlijk denk ik dat het een flop is en er wordt zoveel mogelijk gestuurd om de formule alsnog zijn geld waard te laten zijn. In feite is Nederland maar een testland... een proefbalon zou je kunnen zeggen waar het geen zier uitmaakt als er wat gesleuteld wordt. Zolang wij maar braaf kijken en reageren. Dan kan het nog beter aan het buitenland verkocht worden. Iemand connecties met ABC? Die willen daar vast niet horen dat het in feite een gesaboteerd programma is.
Je kunt het noemen wat je het wilt, maar als hier in 2 maanden tijd gewoon even 500 COSsen volgepost worden (terwijl het 3 maanden duurde voor COS # 100 bereikt was) dan is het geen flop meer.

Of we zijn overstroomd met paupers personen die denken dat ze hier meer kunnen zeggen dan op de Tien-site zelf.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_46793547
De eerste drie maanden was ik een behoorlijke fanatieke streamer en aktieve FOK visitor. Nu wordt er zoveel meer geschreven dat het bijna niet meer leuk. Er wordt sneller geschreven dan ik kan lezen. Het programma heeft potentie maar er wordt niet alles uitgehaald wat erin zit.Althans voor mijn gevoel. Het voortrekken van Natasia (m.i. een feit) werkt zodanig op mijn gemoed dat ik het een flop vind. Het recht (=natasia eruit en/of geen voorrechten meer) krijgt geen kans om te zegevieren.

Paupers? Ja, dat absofokkinglutely ook.
pi_46793615
We moeten foto's hebben stalk de auto van Natasia !!!!!!!!!!!!!!
pi_46793806
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 00:11 schreef the_legend_killer het volgende:
We moeten foto's hebben stalk de auto van Natasia !!!!!!!!!!!!!!
Ja, dat moeten we! Ik ben het helemaal met je eens. Wanneer ga je ze maken?
pi_46793814
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 00:02 schreef Leandra het volgende:

[..]

Je kunt het noemen wat je het wilt, maar als hier in 2 maanden tijd gewoon even 500 COSsen volgepost worden (terwijl het 3 maanden duurde voor COS # 100 bereikt was) dan is het geen flop meer.

Of we zijn overstroomd met paupers personen die denken dat ze hier meer kunnen zeggen dan op de Tien-site zelf.
Is er een tien site?? Oh ja? Volgens mij is dat flutding dat het alleen op een microsoftachtige wijze draait niet echt een site. Want het merendeel van de goede sitemakers maakt een site die toegankelijk is voor meedere browsers op verschillende bestuuringssystemen. Op tien hebben ze.... ook iets op IE. Ach ja......

;0 Daarbij is er maar 1 site...FOK
  donderdag 1 maart 2007 @ 00:56:07 #86
6941 APK
Factual, I think.
pi_46794716
quote:

Dan kan het nog beter aan het buitenland verkocht worden. Iemand connecties met ABC? Die willen daar vast niet horen dat het in feite een gesaboteerd programma is.
Wake up.

Het hoort gewoon bij het concept. Die Amerikanen hebben allang een rondleiding gehad en een paar voorbeelden gezien hoe je als redactie aan touwtjes kunt trekken om poppetjes te laten dansen.
Denk je nou echt dat ABC een programma wil waar een of andere Ilona zou kunnen winnen?
Nope, ze willen kijkcijfers.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_46794987
Daar heb je zeker een punt... World Wrestling Federation.... zegt iemand dat nog wat? Iedereen die wist dat die gevechten nep waren. Niemand die het wilde weten. Idd... de cijfertjes (lees=poen) was belangrijker.
  donderdag 1 maart 2007 @ 01:32:17 #88
168090 Alfaro
al het begin is moeilijk
pi_46795407
Erg benieuwd of na de panorama met Nena ( om hdnkkk een lichte hak te zetten) dit blad morgen ook pontificaal op de ontbijt tafel ligt ...... Gezien de strekking van het verhaal ga ik er uit van niet aangezien zdngmw enige bescherming geniet
ge·weld (het ~) ( geleend van BBW)
1 uitoefening van macht => gewelddadigheid
2 kracht die met hevigheid, onstuimigheid wordt uitgeoefend
Daaaaagggggggg hdnkkk
pi_46797069
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 19:33 schreef luckywoman het volgende:
Wie gelooft er nou in al die roddelbladen??? Wat een goed gelovig volk hebben wij.
Heet niet voor niets RODDELBLADEN

Waar zijn de echte bewijzen te vinden??? Zijn er filmpjes van???????

Het niveau wordt hier idd steeds lager en lager

Net zo dat Brian en Natas de schuld geven dat zij misschien iets in huub zijn drank zou hebben gedaan (zelfs huub zijn moeder was overtuigd). Laat me niet lachen, wat een onzin allemaal
En dat bleek dus maar weer he.....was dus niets gevonden in zijn bloed dat hij zogezegd gedrogeeerd zou zijn
Heb jij daar bewijs van? Beelden dat het NIET is gebeurd? Rapport gezien van de test? Van wie is afgenomen , wanneer, en op welke stof getest?

Denk je werkelijk dat als Huub positief zou zijn dat naar buiten komt? Tuurlijk niet ze hebben Huubje gewoon weer een privilege in het voorruit zicht gesteld. (mss wel dat er over 8 dagen toch niet uit kan?)

Maar het wachten is eigenlijk op Huub die de villa verlaat, hij is de enige waarvan ik wel verwacht uit de school te klappen hoe nu alles werkelijk er aan toe ging.

Sylvia zou ook een klein kansje hebben, al heb ik meer het ide dat we die weinig zullen zien of horen als ze eruit is. Maar ze zit met erg veel opgekropte frustratie omtrent het beleid "achter" . Dus ik denk dat ze heel slim wat "leuks" zal eisen als ze om wat voor reden de villa moet verlaten, Huub ook wel maar die heeft er schijt aan en gaat alsnog naar de pers
pi_46797210
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 01:32 schreef Alfaro het volgende:
Erg benieuwd of na de panorama met Nena ( om hdnkkk een lichte hak te zetten) dit blad morgen ook pontificaal op de ontbijt tafel ligt ...... Gezien de strekking van het verhaal ga ik er uit van niet aangezien zdngmw enige bescherming geniet
maakt niets uit, nogmaals, het roddelblad party heeft zelf onder de rioolpers een heel slechte naam wat betreft waarheid. echt groot gedeelte leugens, zou een klein beetje anders zijn geweest als het prive zou zijn, alhoewel die ik ook wat rommelen met de waarheid
pi_46797445
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 07:14 schreef waxmask het volgende:

[..]

Heb jij daar bewijs van? Beelden dat het NIET is gebeurd? Rapport gezien van de test? Van wie is afgenomen , wanneer, en op welke stof getest?
Denk je werkelijk dat als Huub positief zou zijn dat naar buiten komt? Tuurlijk niet ze hebben Huubje gewoon weer een privilege in het voorruit zicht gesteld. (mss wel dat er over 8 dagen toch niet uit kan?)

Maar het wachten is eigenlijk op Huub die de villa verlaat, hij is de enige waarvan ik wel verwacht uit de school te klappen hoe nu alles werkelijk er aan toe ging.

Sylvia zou ook een klein kansje hebben, al heb ik meer het ide dat we die weinig zullen zien of horen als ze eruit is. Maar ze zit met erg veel opgekropte frustratie omtrent het beleid "achter" . Dus ik denk dat ze heel slim wat "leuks" zal eisen als ze om wat voor reden de villa moet verlaten, Huub ook wel maar die heeft er schijt aan en gaat alsnog naar de pers
Jij zou een goede rechter zijn :

Meisje: 'Ja meneer de rechter, hij heeft me verkracht'
Verdachte: 'dat is niet zo'
Rechter: 'OK, maar toch acht ik de verdachte schuldig, want ik hebt geen bewijs dat 't NIET is gebeurd'

kijk nou eens naar roddelbladen, de helft wordt verzonnen/bijgepraat/bijverzonnen... allemaal bullshit man. .Denk je nou écht dat 't niet naar buiten was gekomen als Natasia voor de rechter moet verschijnen...Of dat Wilgo op een parkeerplaats verschijnt. Zijn omgeving/mensen in de buurt etc. etc. daar kan je 't echt niet 100% voor verborgen houden...
Haleloeja
pi_46798499
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 20:29 schreef Tessa_77 het volgende:

[..]

Huub bijvoorbeeld (25 december j.l.
Ook hij had bezoek; zijn vader, broer en vriendin , toch!!!!
pi_46799360
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 16:37 schreef Sjorzy het volgende:

WE WORDEN GLASHARD BEDROGEN.
De Bewoners worden ook glashard bedrogen, want volgens mij is die hele villa winnen een utopie....

Het maakt toch allemaal niet uit, als het maar een vermaak is om naar te kijken.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  donderdag 1 maart 2007 @ 10:23:47 #94
118161 maikel112
100% Radio Active
pi_46799364
Toch de moeite waard om wat mee te doen, zal dit topic eens op me Gouden Kooi site zetten, bereikt het toch 1500 unieke mensen p/dag
  † In Memoriam † donderdag 1 maart 2007 @ 10:49:57 #95
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_46799916
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 17:11 schreef Taurus het volgende:
Wat 'n onwijs irritant geschreven stukje zeg in die OP. Leest echt vervelend
Idd. Niet te lezen.
* Cynix ® wacht wel op de samenvating.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † donderdag 1 maart 2007 @ 10:59:03 #96
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_46800146
quote:
Iemand connecties met ABC? Die willen daar vast niet horen dat het in feite een gesaboteerd programma is.
Hahaha. Grapjas.

* Cynix ® neemt bij deze afstand van de (meeste) believers. Jullie zijn nog gekker dan Natasia.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  donderdag 1 maart 2007 @ 11:32:28 #97
168090 Alfaro
al het begin is moeilijk
pi_46801032
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 07:55 schreef robert2006 het volgende:

[..]

maakt niets uit, nogmaals, het roddelblad party heeft zelf onder de rioolpers een heel slechte naam wat betreft waarheid. echt groot gedeelte leugens, zou een klein beetje anders zijn geweest als het prive zou zijn, alhoewel die ik ook wat rommelen met de waarheid
Het gaat mij niet direct om het waarheidsgehalte van het stuk, het gaat mij om het bommetje die in het huis geplaats wordt. De gedachte alleen al aan de discussie die los barst in het huis, lijkt mij leuk om te volgen. De miljonairs in spe worden door dit programma bekend en zullen dus ook met de roddelpers te maken krijgen en ben gewoon erg benieuwd hoe ze hier op reageren, zoals de redactie op een een ander onderwerp al zei "het is soms net het echte leven"...
ge·weld (het ~) ( geleend van BBW)
1 uitoefening van macht => gewelddadigheid
2 kracht die met hevigheid, onstuimigheid wordt uitgeoefend
Daaaaagggggggg hdnkkk
  donderdag 1 maart 2007 @ 14:40:37 #98
170945 smoekie
individualist
pi_46807535
Waarheid of niet er zal echt wel iets van waarheid inzitten, net zoals vanmorgen dat ze weer een of ander intervieuw had. Intervieuw is afgelopen. DIrect daarna belt ze weer en zegt ze

"hai schatje het is gelukt hoor" waarna het geluid direct uitgaat, en ze vervolgens nog pakweg 10 sec. belt.
"De gemakkelijkste manier om nooit van mening te moeten veranderen, is er geen hebben."
pi_46808202
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 14:40 schreef smoekie het volgende:
Waarheid of niet er zal echt wel iets van waarheid inzitten, net zoals vanmorgen dat ze weer een of ander intervieuw had. Intervieuw is afgelopen. DIrect daarna belt ze weer en zegt ze

"hai schatje het is gelukt hoor" waarna het geluid direct uitgaat, en ze vervolgens nog pakweg 10 sec. belt.
Er word gegilt dat er foto's van zijn maar niemand heeft die nog gezien .
Het stuk in de party is gebaseert op vermoedens.
Ze heeft net wel een interview gehad en daar heeft ze idd gezegt dat haar kinderen verwent worden door talpa en mee delen in haar luxe.
Ook word de bijles die haar dochter heeft betaalt door talpa
  Admin donderdag 1 maart 2007 @ 15:34:31 #100
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_46809406
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 15:02 schreef monique.t het volgende:

[..]

Er word gegilt dat er foto's van zijn maar niemand heeft die nog gezien .
Het stuk in de party is gebaseert op vermoedens.
Ze heeft net wel een interview gehad en daar heeft ze idd gezegt dat haar kinderen verwent worden door talpa en mee delen in haar luxe.
Ook word de bijles die haar dochter heeft betaalt door talpa
Mja, maar dat zegt natasia alleen maar om de boel te fokken als we sommige mensen moeten geloven. Pas als we de fakturen zien is het waar
Zie wat ik kijk: trakt.tv
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')