er wordt meegekeken is eerder gemeldt, als hij de reacties bekijkt, wordt hem meteen verzocht dat te sluiten.quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:38 schreef Day het volgende:
[..]
Waarom mag Huub eigenlijk een weblog hebben waarop hij wel de reacties mag lezen? Dat mochten NL en Brian toch ook niet?
Wat had jij verwacht dan?quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:41 schreef Jenny_ het volgende:
Amanda is nog steeds lelijk!
Dat is idd vreemd.quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:38 schreef Day het volgende:
[..]
Waarom mag Huub eigenlijk een weblog hebben waarop hij wel de reacties mag lezen? Dat mochten NL en Brian toch ook niet?
ik zie bij de laatste 3 berichten allemaal reacties staan, ja.quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:40 schreef Marrije het volgende:
[..]
Laatst waren die toch ook weggehaald? Zijn ze nu vergeten dan?
idd, marktwijf!quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:41 schreef Jenny_ het volgende:
Ja dat zei je al, voel jij je nu beter??quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:41 schreef Jenny_ het volgende:
Ja, je kunt inderdaad nog reageren.quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:40 schreef Marrije het volgende:
[..]
Laatst waren die toch ook weggehaald? Zijn ze nu vergeten dan?
Ik ga zo maar eensch peuken halen denk ik...quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:41 schreef Wireless het volgende:
Wat een mannetje ook he...
[afbeelding]
precies gatver de gatverquote:Op woensdag 28 februari 2007 16:42 schreef havefun het volgende:
Hoor je Huub en Sylvia: Jaap is waarschijnlijk door achter gestuurd in zijn drank gedrag
Spammertquote:Op woensdag 28 februari 2007 16:43 schreef Sonique het volgende:
Voor de mensen die wel een kaartje willen leggen:
http://www.spirituelejongeren.nl/tarot/popup2.php
(bedenk wel eens een vraag, en schud dan de kaarten)
'vergeten'....uhuh, sure...quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:42 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Ja, je kunt inderdaad nog reageren.
Ik denk dat hij vergeten is om de reacties uit te zetten. Volgens mij moet dat per post.
Ga ze nog wel even lezen
Als dat waar is ga ik me NU aanmelden.quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:44 schreef havefun het volgende:
Wat fluisterde Huub en Sylvia net nou? Iets van dat Jap eerst achter was geweest en daarna opeens terug kwam in de gameroom met super veel drank. Die gast heeft het gewoon op een accordje gegooid: Ik word een keer goed dronken als ik geen 10000 euro borg hoef te betalen.
Ik vind het geen ¤ 10.000,= waard om zo genant in beeld te komen hoor.. maar ieder heeft z'n prijsquote:Op woensdag 28 februari 2007 16:45 schreef Ian_Nick het volgende:
Als dat waar is ga ik me NU aanmelden.
iedre keer als hij dronken is gaat er 100 euro van af.quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:44 schreef havefun het volgende:
Wat fluisterde Huub en Sylvia net nou? Iets van dat Jap eerst achter was geweest en daarna opeens terug kwam in de gameroom met super veel drank. Die gast heeft het gewoon op een accordje gegooid: Ik word een keer goed dronken als ik geen 10000 euro borg hoef te betalen.
dus jij vond Jaap lollig?quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:46 schreef Haroula het volgende:
ik ook, kan ook lollig doen als ik dronken ben.
Had ik straks dus ook al gezegd.quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:44 schreef havefun het volgende:
Ja maar jij weegt denk ik geen 200 kilo en 2 meter.quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als dat waar is ga ik me NU aanmelden.
Laat ik eensch gek doen: ik maak er 2 avonden van!![]()
Hoezo genant in beeld komen? Het enige wat er stond was dat de borg verviel als je 1 keer goed dronken wordt... Dat Jaapje dan meteen als een dooie walvis ter aarde stort, wil nog niet zeggen dat ik, met mijn overigens prachtige slanke lichaamquote:Op woensdag 28 februari 2007 16:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik vind het geen ¤ 10.000,= waard om zo genant in beeld te komen hoor.. maar ieder heeft z'n prijs![]()
Wordt hier weer een suggestie van Huub voor waarheid aangenomen?quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:44 schreef havefun het volgende:
Oh...quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:48 schreef havefun het volgende:
[..]
Ja maar jij weegt denk ik geen 200 kilo en 2 meter.
De vraag is natuurlijk of ze met iemand met zo'n goddelijk lijf als jij ook zo'n deal willen maken...quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:48 schreef Ian_Nick het volgende:
Hoezo genant in beeld komen? Het enige wat er stond was dat de borg verviel als je 1 keer goed dronken wordt... Dat Jaapje dan meteen als een dooie walvis ter aarde stort, wil nog niet zeggen dat ik, met mijn overigens prachtige slanke lichaam, dat ook doe
![]()
Ik denk het wel , op de kermis had je vroeger toch ook reuzen die tentoongesteld werden. Met die reden zit Jaap er ook in. En hij genereerd ook weer een verhaallijn met zijn afval priroriteiten.quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Oh...![]()
Was dat een van de voorwaarden?
Och het zou niet de eerste keer zijn dat mijn perfecte uiterlijke verschijning jaloezie teweeg brengt..quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
De vraag is natuurlijk of ze met iemand met zo'n goddelijk lijf als jij ook zo'n deal willen maken...
quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:51 schreef Sporti het volgende:
De Rat : Jaap je weet nu dat ik strategisch sterk ben
Jaap : ja jij bent goed
Als hij de kosten van het overvliegen naar daar betaald, duik ik gratis en voor niets dat huis in...quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bang dat John de Mol zometeen belt en je aan je voorstel houdt??![]()
Pacht.....Had hij dat nou van nataas overgenomen of andersom, of is het surinaams?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |