quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:22 schreef tipsch het volgende:
[..]
ah ja, flikker toch op - ik volg de cossen prima
Boeie, dan hebben een hoop mensen hier veel meer tijd voor andere dingenquote:Op woensdag 28 februari 2007 16:20 schreef Cyan het volgende:
Dubbel
Dat klopje op Huubs knie en die arm om hem heen komen wel oprecht over idd.quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:22 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Ik denk het, jij zegt het.
Ik vind het juist wel handig...quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:24 schreef Kinga het volgende:
[..]
Zo zie ik de COS niet, ik typ hier echt niet voor streamverslagen, daar zijn andere topics voor. Ik uit meestal gewoon me frustraties over die mensen, dat is voor mensen die een snelle update willen toch niet leuk om te lezen?
het is wel de bedoeling dat je commentaar geeft op wat je zit te kijken, ik post toch ook vaak wat er wordt gezegd.quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:24 schreef Kinga het volgende:
[..]
Zo zie ik de COS niet, ik typ hier echt niet voor streamverslagen, daar zijn andere topics voor. Ik uit meestal gewoon me frustraties over die mensen, dat is voor mensen die een snelle update willen toch niet leuk om te lezen?
huubfeedsyourheadquote:Op woensdag 28 februari 2007 16:24 schreef Pleione het volgende:
wie weet het adres van Huub's weblog? (de echte dus)
Ach, zijn heel weinig lui hier die pro BAN zijn, dus dat is al makkelijk.quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik vind het juist wel handig...
En ik weet ook met welke userts ik het over het algemeen eensch ben, dus dat subjectieve eraan vind ik ook wel fijn![]()
Mwah... Een figurant met de ambitie een klein beetje verder te komenquote:Op woensdag 28 februari 2007 16:20 schreef heracles het volgende:
Eric is een goede acteur
Ik vind de naam ook al iets negatiefs hebbenquote:Op woensdag 28 februari 2007 16:27 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ach, zijn heel weinig lui hier die pro BAN zijn, dus dat is al makkelijk.
Ja, dat bedoel ik, commentaar. Niets meer, niets minder.quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:26 schreef 2live het volgende:
[..]
het is wel de bedoeling dat je commentaar geeft op wat je zit te kijken, ik post toch ook vaak wat er wordt gezegd.
Ook omdat mensen vaak aangeven dat ze niet kunnen streamen.
Niet gedrogeerd. Lees voortaan even.quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:27 schreef havefun het volgende:
Is de uitslag van huub's bloedtest al bekend????
*zucht*quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:27 schreef havefun het volgende:
Jaja het worden dikke vrienden.quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:28 schreef Sporti het volgende:
Rat Brian heeft een vriend gevonden in Dikkie Dik
Brian : Ik zie jou schaken in je hoofd
Waar is de officiele verklaring ik kan er niks van vinden op de talpa site.quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:28 schreef Judah het volgende:
[..]
Niet gedrogeerd. Lees voortaan even.
Laatste hierover, tuurlijk , voor een snelle update kijk je idd in de streamverslagen of de Updates, maar kom dan niet aan met vragen over dingen die daar toch duidelijk in staan, ook op de Tien site.quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:24 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ik heb daar niet zo'n moeite mee als er niets te vinden is in het update / streamverslagentopic en als je weet dat die user op andere momenten wel vaak aanwezig is en dan ook druk bezig is met het weeregven van dagelijkse gang van zaken en mening. Tijdens BB ging dat ook prima. Bij DGK wordt het update topic iets minder bijgehouden en krijg je wat vaker dat men het vraagtquote:Op woensdag 28 februari 2007 16:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het valt gewoon op dat het vaak dezelfde zijn die ff een vlugge update vragen , terwijl men hier zijn best doe om de dagelijkse gang van zaken weer te geven in de Cossen. Punt.
Topic titel van COS #616quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:27 schreef havefun het volgende:
Enórm veel succes, dit is duidelijk een gróótse stap in de goede richtingquote:Op woensdag 28 februari 2007 16:29 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Jaja het worden dikke vrienden.
Vet hoor voor ze.
Was dat maar letterlijk....quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:30 schreef Sporti het volgende:
Tilly : nee ik ben nog niet klaar ik moet Natasia nog afmaken
Kan idd. Ze hebben ook wel al veel leuke dingen gedaan samen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:25 schreef Sense het volgende:
[..]
Dat klopje op Huubs knie en die arm om hem heen komen wel oprecht over idd.
Maar dat kan ook gewoon alleen lief bedoeld zijn, toch?
Voor kleine dingetjes vind ik het geen probleem om dat even te zeggen. Maar ik ga inderdaad geen lange samenvattingen geven van de hele dag. En als mensen toch alle details willen weten, lees de COS voor mijn part.quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Laatste hierover, tuurlijk , voor een snelle update kijk je idd in de streamverslagen of de Updates, maar kom dan niet aan met vragen over dingen die daar toch duidelijk in staan, ook op de Tien site.
Kunnen we dat zwart op wit krijgen?quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:30 schreef Sporti het volgende:
Tilly : nee ik ben nog niet klaar ik moet Natasia nog afmaken
Stel je voor dat Boer bart er nu nog inzat. Die was toch zo'n moraalridder?quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:29 schreef rooie3 het volgende:
Vind het een beetje belachelijk dat sommige nu Huub erop aankijken.
Weten jullie nog die nacht dat huub had gekotst.
hij werd gewoon uit bed geplukt om het schoon te maken.
En de dag erna compleet genegeerd.
Bolle japie zat met zijn kots op zijn lichaam in bad.
En al die andere lullen nu gewoon met Jaap .
Dat noem ik schijnheilig.
Huub weet dat hij nu kans maakt om weg te moeten.
Dus huub is boos en bang.
En pakt gewoon iemand met open vizier.
klopt, daar is de COS ook niet voor bedoeld.quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:24 schreef Kinga het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:36 schreef PokerJoker het volgende:
Villa Vandaag:
....“Ik ga hem gewoon de hele dag Cola Light inschenken en dan doe ik er de hele tijd olijfolie in. Dan moet ‘ie op een gegeven moment vet naar de wc!”, roept Huub lachend. Als hij zijn Huub-mix bij Jaap aflevert, is deze laatste meteen argwanend. Natasia, die inmiddels bij Jaap in de kapsalon zit, zegt niks, maar hangt de ongelovige Thomas uit. Binnen gaan de plannen om Huub eruit te stemmen vrolijk verder… De 25-jarige moest eens weten!
Die telegraaf stagiar mag nog ff doorgaan zo te zien. Beetje niveau amanda. Ik las ook al een keer het creatieve gebruik van doen of je neus bloed. De tekstschrijvers worden al net zo zorgvuldig uitgezogd als de miljonairs.
![]()
Waarom mag Huub eigenlijk een weblog hebben waarop hij wel de reacties mag lezen? Dat mochten NL en Brian toch ook niet?quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:35 schreef Suikeroom het volgende:
@ degene die het vroeg:
http://huubfeedsyourhead.web-log.nl/
idd, wat is dit voor pauperpraat van TIENquote:Op woensdag 28 februari 2007 16:36 schreef PokerJoker het volgende:
Villa Vandaag:
....“Ik ga hem gewoon de hele dag Cola Light inschenken en dan doe ik er de hele tijd olijfolie in. Dan moet ‘ie op een gegeven moment vet naar de wc!”, roept Huub lachend. Als hij zijn Huub-mix bij Jaap aflevert, is deze laatste meteen argwanend. Natasia, die inmiddels bij Jaap in de kapsalon zit, zegt niks, maar hangt de ongelovige Thomas uit. Binnen gaan de plannen om Huub eruit te stemmen vrolijk verder… De 25-jarige moest eens weten!
Die telegraaf stagiar mag nog ff doorgaan zo te zien. Beetje niveau amanda. Ik las ook al een keer het creatieve gebruik van doen of je neus bloed. De tekstschrijvers worden al net zo zorgvuldig uitgezocht als de miljonairs.
![]()
Laatst waren die toch ook weggehaald? Zijn ze nu vergeten dan?quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:38 schreef Day het volgende:
[..]
Waarom mag Huub eigenlijk een weblog hebben waarop hij wel de reacties mag lezen? Dat mochten NL en Brian toch ook niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |