Ach, ff in de isoleer en uitgewoond worden door onze huisneger! Dat ben je toch al gewend!quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:19 schreef XL het volgende:
Godver, mijn visum is 10 dagen verlopen![]()
![]()
![]()
Doe niet zo moeilijk Spooky!![]()
![]()
![]()
Ik ben geen terrorist!![]()
JE HEBT HET WEL OVER MN FOK MATTI HEquote:Op woensdag 28 februari 2007 15:20 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Ach, ff in de isoleer en uitgewoond worden door onze huisneger! Dat ben je toch al gewend!
De mijnes was leuker.quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:19 schreef mitt het volgende:
Puike titel.
Ga de kennel dan maar inquote:Op woensdag 28 februari 2007 15:19 schreef XL het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:21 schreef mitt het volgende:
[..]
JE HEBT HET WEL OVER MN FOK MATTI HE![]()
![]()
![]()
![]()
Wie was jij ook alweer?quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:45 schreef zjroentje het volgende:
Geloof er niks van.
I pity you, fool!quote:
Sorryquote:Op woensdag 28 februari 2007 15:19 schreef XL het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb het gekeken, ik ben bereid me over een heel veel naieviteit heen te zetten. Ik bedoel, zo'n sneeuwstorm als reden om langer daar te blijven. Dat lijkt aannemelijk en dat je vervolgens bewust je visum niet verlengd, terwijl je ervaren hebt hoe streng de controles zijn om het land binnen te komen, dat wil ik dan nog wel onder de noemer olieoliedom schuiven. Dat je niet kan bellen omdat je geen geld hebt terwijl je op wereldreis bent, dat gaat er bij mij niet in. Daarnaast geloof ik niet dat het verlopen visum de reden is van de isolatiecel. Anders had zij daar ook wel in gemoeten. Dat illegale immigranten harder aangepakt worden dan winkeldieven en drugsbezitters vind ik ook niet meer dan logisch.quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:42 schreef Mirri het volgende:
[..]
Sorry![]()
Waarom kijk je zelf niet: Filmpje Hello Goodbye
Het zit op 29 min.
quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:14 schreef XL het volgende:
[..]
Ik heb het gekeken, ik ben bereid me over een heel veel naieviteit heen te zetten. Ik bedoel, zo'n sneeuwstorm als reden om langer daar te blijven. Dat lijkt aannemelijk en dat je vervolgens bewust je visum niet verlengd, terwijl je ervaren hebt hoe streng de controles zijn om het land binnen te komen, dat wil ik dan nog wel onder de noemer olieoliedom schuiven. Dat je niet kan bellen omdat je geen geld hebt terwijl je op wereldreis bent, dat gaat er bij mij niet in. Daarnaast geloof ik niet dat het verlopen visum de reden is van de isolatiecel. Anders had zij daar ook wel in gemoeten. Dat illegale immigranten harder aangepakt worden dan winkeldieven en drugsbezitters vind ik ook niet meer dan logisch.
Ik vind het voor die vrienden van je een harde manier om hun lesje te leren, maar ik heb er nul komma nul procent medelijden mee. Ze zullen er wel van geleerd hebben, om er dan toch een positieve draai aan te geven. Ik vind wel dat het lang heeft moeten duren voor ze vrij kwamen. Misschien doordat ze daar zonder geld zaten, maar goed dat is sowieso het punt wat er bij mij niet in wil.
quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:57 schreef MiLalaa het volgende:
Zo, bedankt voor de samenvatting XL
Voor forel kan gezorgd worden:quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:34 schreef Wombcat het volgende:
Ha, hier zijn we
Was er nu gebakken forel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |