Ik vind ook dat hij daar mee moet kappen. Hij vind het zelf walgelijk als mensen op hun uiterlijk worden gepakt.quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:57 schreef itsme het volgende:
[..]
Ja kan wel wezen, maar hij blijft door gaan en continu op zijn gewicht.
Het gevaar is dus dat door dat huub zo doordraait, iedereen medelijden gaat krijgen met jaapjequote:Op woensdag 28 februari 2007 15:02 schreef beequeen het volgende:
Zijn we voor het gemak vergeten wat Huub de eerste dagen over zich heen heeft gekregen, kom op mensen, get real.
Billie had beter zijn huiswerk moeten doen of ze hadden hem niet moeten casten. Je loopt ontzettend veel risico als je met zo'n postuur dat hok in gaat , dussssssssssss
Zucht... het duurt nog meer als een week.. relax!! Laat Huub gewoon zijn ding doen, komt allemaal goed.quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:02 schreef itsme het volgende:
Huub zou kwaad moeten zijn op de redactie. Die hebben hier voor gezorgd door eerst een labiele vriend die pro Natasia is te casten , toen hem immuniteits macht gegeven.
Precies en Huub kan echt wel beter dan het constant op Jaap zijn uiterlijk te gooienquote:Op woensdag 28 februari 2007 15:03 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik vind ook dat hij daar mee moet kappen. Hij vind het zelf walgelijk als mensen op hun uiterlijk worden gepakt.
Erger dan afgelopen nacht met Jaap kan niet. Daar was het meest ranzige programma van SBS nog niets bij.quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:57 schreef Zus_konijn het volgende:
Sorry dat ik het zeg maar dit vind ik echt zielige tv gewoon.
Hoeveel erger kan het nog worden redactie?
A.S.A.P. graagquote:Op woensdag 28 februari 2007 15:03 schreef de_kolonel het volgende:
Waarom moest het niveau zo dalen?
Redactie: haal die man er uit, hier richten jullie het programma totaal mee ten gronde.
Mwah.. Huub blijft 'n grappiger en mooier persoon om naar te kijken dan Jaap. Bovendien heeft het publiek toch geen invloed, dus wat maakt 't uit.quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:03 schreef itsme het volgende:
[..]
Het gevaar is dus dat door dat huub zo doordraait, iedereen medelijden gaat krijgen met jaapje
Hallo, heeft ie een keus dan? Of je trekt je bek open, zoals spectaculair in de aankondiging stond bij Tien, of je druipt af, zeker na de actie van vannacht.quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:59 schreef Cyan het volgende:
[..]
Huub denkt volgens mij dat dit geweldige tv oplevert. Maar ik heb op dit moment veel meer respect voor Jaap die het allemaal over zich heen laat komen
Huub is ook kwaad dat zien we toch! dus is hij nu goed bezig VOORAL DOORGAAN!quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:02 schreef itsme het volgende:
Huub zou kwaad moeten zijn op de redactie. Die hebben hier voor gezorgd door eerst een labiele vriend die pro Natasia is te casten , toen hem immuniteits macht gegeven.
Hey dit gaat over DGK. Ga niet andere fokkers persoonlijk aanvallen please.quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:59 schreef Jm4nski het volgende:
[..]
hoezo heb je het zelf ook meegemaakt ... achgut wat zielig .... loop aub niet zo hypocriet jaap te beschermen die vuile dikkop heeft het er zelf naar gemaakt
Wat jij ook prachtig vond.quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:01 schreef Suikeroom het volgende:
Huub moet Jaap niet zo plagen.. nu doet ie precies hetzelfde als .NL en Bart toen hij net binnen was..
Maar toen was hij in een andere wereldquote:Op woensdag 28 februari 2007 15:05 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Wat jij ook prachtig vond.
Met een verschil jaap heeft het zelf over zich afgeroepen.
Jaap moest toch zo nodig de king spelen,
En Huub in een nare positie plaatsen.
En vergeet ook niet hoe japie tegen Syl deed,
Ja natuurlijk heeft hij een keus. Hij kan Huub ook gewoon zeggen waar het op staat maar hij laat het gewoon over zich heen komen. En Tien heeft iedere nieuwe miljonair spectaculair aangekondigd maar ik wacht nog steeds op de dag dat Eric als Natrasha, Natasia onderuit haaltquote:Op woensdag 28 februari 2007 15:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hallo, heeft ie een keus dan? Of je trekt je bek open, zoals spectaculair in de aankondiging stond bij Tien, of je druipt af, zeker na de actie van vannacht.
quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:02 schreef Maria44 het volgende:
[..]
hoe weet jij dat ik momenteel kijk![]()
![]()
as soon as possiblequote:
Ach niveautje Huubquote:Op woensdag 28 februari 2007 15:04 schreef itsme het volgende:
[..]
Hey dit gaat over DGK. Ga niet andere fokkers persoonlijk aanvallen please.
Ik zwaai wel af dan....quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:06 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Beetje kolonel moet dat toch wel kennen !!!![]()
Mischien wel verkleed in de stemronde .......kan me iets bij voorstellen!quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:06 schreef Cyan het volgende:
[..]
Ja natuurlijk heeft hij een keus. Hij kan Huub ook gewoon zeggen waar het op staat maar hij laat het gewoon over zich heen komen. En Tien heeft iedere nieuwe miljonair spectaculair aangekondigd maar ik wacht nog steeds op de dag dat Eric als Natrasha, Natasia onderuit haalt
Geloof me - en je kent me volgens mij een beetje - ik ben de laatste die grappen over iemands te dik zijn zou maken, maar ik vind Jaaps actie van gisteren zo'n enorme naaistreek dat ik me heel goed kan voorstellen dat Huub zwaar over de zeik is. Hij moet er niet te lang mee doorgaan inderdaad, maar dit is het resultaat van de oorlog die Jaap gisteren om 9 uur is begonnen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:01 schreef itsme het volgende:
[..]
en op deze manier maakt hij nog meer kans.
Ik kan dit niet aanzien.
En nee ik ben zelf niet dik.
Dat zou leuk zijn! Maar tot nu toe huppelt Eric ook maar achter iedereen aan en maakt ie niets van zijn beloftes waarquote:Op woensdag 28 februari 2007 15:08 schreef Villalux het volgende:
[..]
Mischien wel verkleed in de stemronde .......kan me iets bij voorstellen!![]()
![]()
ik vond het plagen van .NL en Bart prachtig ja.. maar hoe Huub het doet is wel erg op een low-life trailer park manier.. en ik vind het ook dom aangezien hij weet wat er kan gebeuren met de anti-heldquote:Op woensdag 28 februari 2007 15:05 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Wat jij ook prachtig vond.
Met een verschil jaap heeft het zelf over zich afgeroepen.
Jaap moest toch zo nodig de king spelen,
En Huub in een nare positie plaatsen.
En vergeet ook niet hoe japie tegen Syl deed,
Amanda's borst? Kan me alleen herineren dat hij dat bij sylvia deedquote:Op woensdag 28 februari 2007 15:08 schreef Marije het volgende:
Heeft iemand ook een link naar het filmpje waar Jaap Amanda's borst grijpt? Dat kan ik namelijk nergens vinden
ja he..hij kan better naar huis gaan vindt je niet?quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:08 schreef Dogga het volgende:
Eigenlijk vindt ik het wel een beetje zielig voor Jaap.
Als Eric geen dubbelspel speelt, dan komt dat moment bij de volgende stemming.quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:06 schreef Cyan het volgende:
ik wacht nog steeds op de dag dat Eric als Natrasha, Natasia onderuit haalt
Hoor nu hoe hij tegen syl te keer gign gisteren. wat een eikelquote:Op woensdag 28 februari 2007 15:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Geloof me - en je kent me volgens mij een beetje - ik ben de laatste die grappen over iemands te dik zijn zou maken, maar ik vind Jaaps actie van gisteren zo'n enorme naaistreek dat ik me heel goed kan voorstellen dat Huub zwaar over de zeik is. Hij moet er niet te lang mee doorgaan inderdaad, maar dit is het resultaat van de oorlog die Jaap gisteren om 9 uur is begonnen.
Vergeet niet wat Jaap zelf allemaal gezegd en gedaan heeft.quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:08 schreef Dogga het volgende:
Hier heb ik niks meer aan toe te voegenquote:Op woensdag 28 februari 2007 15:07 schreef Sonique het volgende:
Ach, Huub is Jaap gewoon helemaal de hoek van Natasia en Brian aan het drukken.
Iedereen weet toch dat de beloftes die gemaakt zijn door Natasia en Brian aan Jaap niet waargemaakt gaan worden en dat als Jaap daar achter is hij helemaal alleen komt te staan, en dus makkelijk weg te krijgen is...
Laten we niet vergeten dat Huub Jaap weldegelijk een kans heeft gegeven, en Jaap zelfs heeft gewaarschuwd voor het illustere duo, en toch maakt hij de foute keuze.
Dan vind ik het niet verwonderlijk dat Huub zijn 'dislike' laat kennen ook. En als Jaap z'n huiswerk had gedaan dat had hij geweten dat Huub behoorlijk arrogant en kinderlijk uit de hoek kan komen...
(wat trouwens niet betekend dat het gemeend is, maar zo speelt Huub het spel nu eenmaal.)
Huub heeft gewoon zoiets van, Jij Sylvia haar stem wegnemen, ik jou tarten omdat je me toch niet weg kan stemmen... Kom er zelf maar achter uit wat voor hout Natasia en brian gesneden zijn...
Uiteindelijk doet Huub dus al meer voor Jaap dan Natasia en brian in hun hele leven voor Jaap zullen doen.
hij heeft zich erg laten beinvloeden door Brian.. is die al met de 100 punten gekomen eigenlijk?quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Geloof me - en je kent me volgens mij een beetje - ik ben de laatste die grappen over iemands te dik zijn zou maken, maar ik vind Jaaps actie van gisteren zo'n enorme naaistreek dat ik me heel goed kan voorstellen dat Huub zwaar over de zeik is. Hij moet er niet te lang mee doorgaan inderdaad, maar dit is het resultaat van de oorlog die Jaap gisteren om 9 uur is begonnen.
Billie had vannacht niet zo respectloos tegen een aantal mensen moeten zijn, dat krijgt hij nu terugquote:Op woensdag 28 februari 2007 15:02 schreef beequeen het volgende:
Zijn we voor het gemak vergeten wat Huub de eerste dagen over zich heen heeft gekregen, kom op mensen, get real.
Billie had beter zijn huiswerk moeten doen of ze hadden hem niet moeten casten. Je loopt ontzettend veel risico als je met zo'n postuur dat hok in gaat , dussssssssssss
Mee eens. Er zijn grenzen. Jaap heeft die gisteren fors overschreden, met zijn meer dan ranzige taalgebruik, maar het betekent niet dat daarom álles maar geoorloofd is.quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:09 schreef Suikeroom het volgende:
en ik vind het ook dom aangezien hij weet wat er kan gebeuren met de anti-held
Hij doet het zichzelf aan door in die kooi te stappen. Ik vind Jaap wel zielig, maar meer omdat die gozer nadat ie het huis uit is, waarschijnlijk nog verder van huis is dan daarvoor.quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:08 schreef Dogga het volgende:
Kijk even naar de filmpjes die er zijn van vannachtquote:Op woensdag 28 februari 2007 15:08 schreef Dogga het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |