quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:30 schreef Taurus het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit, als Eric zo kan liegen tegen Natas en Amanda kan hij dat ook tegen Syl en Huub. Ik zou 't speltechnisch verstandiger van Eric vinden als hij Huub er in houdt, maar je weet niet wat er in zijn eigen hoofd om gaat. Heyyy ik hoor net Eric 'slijmbal' over Natas zeggen als ze weg looptVerandert de zaak.
Daar is ie dus ook op gecastquote:Op woensdag 28 februari 2007 14:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk dat Jaaps probleem is dat hij wereldvreemd is en te weinig onder de mensen is geweest. Daardoor kan hij mensen totaal niet inschatten en daardoor ging hij gisteren ook zo grandioos de mist in toen hij Sylvia die immuniteit gaf. Hij heeft zich heel makkelijk laten omlullen door types als Brian en Natasia. Een normaal mens was dat niet gebeurd.
Nog mensen die twijfelen?quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:29 schreef Dogga het volgende:
natas is net weg
en eric zegt : Slijmbal
dat zou wel eens kunnen, hoe kan het dat iedereen hem heeft gewaarschuwd voor die heks. En dat hij dat zo makkelijk over boord heeft gegooid. Geen mensenkennisquote:Op woensdag 28 februari 2007 14:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk dat Jaaps probleem is dat hij wereldvreemd is en te weinig onder de mensen is geweest. Daardoor kan hij mensen totaal niet inschatten en daardoor ging hij gisteren ook zo grandioos de mist in toen hij Sylvia die immuniteit gaf. Hij heeft zich heel makkelijk laten omlullen door types als Brian en Natasia. Een normaal mens was dat niet gebeurd.
Ik ga je daar maar gelijk in geven.quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Heel labielquote:Op woensdag 28 februari 2007 14:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
omdat ie niet dood wiltquote:Op woensdag 28 februari 2007 14:33 schreef Dogga het volgende:
als jaapio wilt afvallen waarom zit hij niet nu dood te trainen boven
Doen ze gewoon express.quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:30 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik hoop dat je gelijk hebt Scan.
Ben bang dat Huub zo ver gaat (net als toen natasia jarig was) dat de andere 2 zich weer van hem af keren.
Ben zo fucking kwaad op DGK redactie. Dat we nu weer gespannen kunnen zitten afwachten.weer een vriendje voor BAN er bij.
![]()
Er is niks over te lezen op de talpa sitequote:Op woensdag 28 februari 2007 14:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yep, anders zet ik dat niet in de TT![]()
quote:
Hij heeft zijn kaakspieren al getraind vandaagquote:Op woensdag 28 februari 2007 14:33 schreef Dogga het volgende:
als jaapio wilt afvallen waarom zit hij niet nu dood te trainen boven
Nee, voor hij er in kwam was hij al onder de indruk van haar. (waarom denk je dat ze hem gecast hebben)quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:34 schreef 2live het volgende:
[..]
dat zou wel eens kunnen, hoe kan het dat iedereen hem heeft gewaarschuwd voor die heks. En dat hij dat zo makkelijk over boord heeft gegooid. Geen mensenkennis![]()
ja echt he.quote:
kan binnen een dag veranderen he en stemming is nog meer dan een week wegquote:
misschien...quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:32 schreef kybe het volgende:
Denken ze bij tien soms dat hoe meer ze Huub bashen,hoe meer mensen gaan smssen voor hem![]()
Ik maak voor deze keer een uitzonderingquote:Op woensdag 28 februari 2007 14:36 schreef avonne het volgende:
[..]
misschien...
Fokkers wel, want die sms-en normaal gesproken niet
SOAquote:Op woensdag 28 februari 2007 14:37 schreef Taurus het volgende:
Waarom moet Amanda haar urine laten testen?![]()
quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:34 schreef the_undertaker het volgende:
hoe toevallig![]()
http://www.nu.nl/news/991(...)lfmoordpogingen.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |