abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46773250
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 15:07 schreef Sonique het volgende:
Ach, Huub is Jaap gewoon helemaal de hoek van Natasia en Brian aan het drukken.

Iedereen weet toch dat de beloftes die gemaakt zijn door Natasia en Brian aan Jaap niet waargemaakt gaan worden en dat als Jaap daar achter is hij helemaal alleen komt te staan, en dus makkelijk weg te krijgen is...

Laten we niet vergeten dat Huub Jaap weldegelijk een kans heeft gegeven, en Jaap zelfs heeft gewaarschuwd voor het illustere duo, en toch maakt hij de foute keuze.

Dan vind ik het niet verwonderlijk dat Huub zijn 'dislike' laat kennen ook. En als Jaap z'n huiswerk had gedaan dat had hij geweten dat Huub behoorlijk arrogant en kinderlijk uit de hoek kan komen... En daar komt nog eens bij dat Jaap als n00b wel eventjes de overwinning van huub binnen notime op de tocht zet.

(wat trouwens niet betekend dat het gemeend is, maar zo speelt Huub het spel nu eenmaal.)

Huub heeft gewoon zoiets van, Jij Sylvia haar stem wegnemen, ik jou tarten omdat je me toch niet weg kan stemmen... Kom er zelf maar achter uit wat voor hout Natasia en brian gesneden zijn...

Uiteindelijk doet Huub dus al meer voor Jaap dan Natasia en brian in hun hele leven voor Jaap zullen doen.
  woensdag 28 februari 2007 @ 15:12:47 #252
164821 fladdie
geniet van het leven
pi_46773253
helemaal mee eeens
pi_46773272
Waarschijnlijk heeft Huub vernomen dat er een stemmingsronde voor hem is aangevraagd. Hij doet er dan ook wel heel veel voor om er niet uitgestemd te worden. Samen douchen deden ze wel vaker, maar elkaar inzepen…?!

Bron 10
pi_46773278
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 15:07 schreef Sonique het volgende:
Ach, Huub is Jaap gewoon helemaal de hoek van Natasia en Brian aan het drukken.

Iedereen weet toch dat de beloftes die gemaakt zijn door Natasia en Brian aan Jaap niet waargemaakt gaan worden en dat als Jaap daar achter is hij helemaal alleen komt te staan, en dus makkelijk weg te krijgen is...

Laten we niet vergeten dat Huub Jaap weldegelijk een kans heeft gegeven, en Jaap zelfs heeft gewaarschuwd voor het illustere duo, en toch maakt hij de foute keuze.

Dan vind ik het niet verwonderlijk dat Huub zijn 'dislike' laat kennen ook. En als Jaap z'n huiswerk had gedaan dat had hij geweten dat Huub behoorlijk arrogant en kinderlijk uit de hoek kan komen... En daar komt nog eens bij dat Jaap als n00b wel eventjes de overwinning van huub binnen notime op de tocht zet.

(wat trouwens niet betekend dat het gemeend is, maar zo speelt Huub het spel nu eenmaal.)

Huub heeft gewoon zoiets van, Jij Sylvia haar stem wegnemen, ik jou tarten omdat je me toch niet weg kan stemmen... Kom er zelf maar achter uit wat voor hout Natasia en brian gesneden zijn...

Uiteindelijk doet Huub dus al meer voor Jaap dan Natasia en brian in hun hele leven voor Jaap zullen doen.
"We live in a fantasy world, a world of illusion. The great task in life is to find reality."
pi_46773296
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 15:08 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Geloof me - en je kent me volgens mij een beetje - ik ben de laatste die grappen over iemands te dik zijn zou maken, maar ik vind Jaaps actie van gisteren zo'n enorme naaistreek dat ik me heel goed kan voorstellen dat Huub zwaar over de zeik is. Hij moet er niet te lang mee doorgaan inderdaad, maar dit is het resultaat van de oorlog die Jaap gisteren om 9 uur is begonnen.
Ik zal mijn best doen. het is gewoon moeilijk om te zien dit.
maar ja het Huub treiteren was dat ook.

(ben blij dat ik even het filmpje afgekeken heb)

Maak me meer ongerust nu dat door huub zijn gedrag hij de anderen van zich afdrijft.
Al ziet het er naar uit dat amanda en eric ook een hekel aan hem hebben.
pi_46773298
Idd Gert, zoiets ga ik ook verwachten
  woensdag 28 februari 2007 @ 15:13:59 #257
154854 Jenny_
Don't be hasty
pi_46773300
Amanda is lelijk.
Dreams do come true
pi_46773315
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 15:13 schreef Ning het volgende:
Waarschijnlijk heeft Huub vernomen dat er een stemmingsronde voor hem is aangevraagd. Hij doet er dan ook wel heel veel voor om er niet uitgestemd te worden. Samen douchen deden ze wel vaker, maar elkaar inzepen…?!

Bron 10
Ze laten er geen gras over groeien he? Wat is daar 't doel van?
pi_46773328
het was geen inzepen, het was scrubben en dat moet grondig
pi_46773329
Ik hoor Jaap nog de eerste avond tegen Huub zeggen. Drink maar niet met mij mee hoor daar kan je niet tegenop.
pi_46773331
Wt zit Jaap nou te staren??
pi_46773332
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 15:13 schreef Ning het volgende:

Bron 10
en al weer een anti Huub bericht daar.
  † In Memoriam † woensdag 28 februari 2007 @ 15:15:02 #263
135305 beequeen
Lost.
pi_46773338
Bij iedere beweging van Billie begint mijn beeldscherm te trillen, ligt dat aan mijn beeldscherm , of hebben meer Fokkers hier last van?
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_46773351
Hoe heeft Huub gereageerd op de uitslag van de bloedtest ?
Ik heb de cossen nagelezen, maar ben het helaas nog niet tegengekomen en aangezien de streams het hier even af laten weten heb ik het zelf niet kunnen zien.
"We live in a fantasy world, a world of illusion. The great task in life is to find reality."
pi_46773355
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 15:14 schreef Taurus het volgende:

[..]

Mindfucken
Working in a factory eight days a week.
pi_46773372
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 15:14 schreef Taurus het volgende:

[..]

Zorgen dat Huub minder populair wordt zodat we niet allemaal stoppen met kijken volgende week.
pi_46773374
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 15:15 schreef Ashrak het volgende:
Hoe heeft Huub gereageerd op de uitslag van de bloedtest ?
Ik heb de cossen nagelezen, maar ben het helaas nog niet tegengekomen en aangezien de streams het hier even af laten weten heb ik het zelf niet kunnen zien.
Deed er nonchalant over
  woensdag 28 februari 2007 @ 15:16:02 #268
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_46773377
Jaap had gewoon naar een kuuroord moeten gaan. Dit is niet de plek om in therapie te gaan. Of je moet er toch zitten voor de hoofdprijs. En zei Jaap gisteren niet dat Huub zijn grootste vijand was daar? Nou dan heeft hij nu de aanval van zijn grootste vijand te pakken. Daarbij komt nog eens dat Huub zich belazerd door Jaap voelt en dan gaan bij huub alle registers open en we weten van Huub dat als dat gebeurd hij doorgaat tot hij gewonnen heeft.
pi_46773389
wat doet japio op de computer?
bart is echt n cutie
pi_46773390
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 15:15 schreef beequeen het volgende:
Bij iedere beweging van Billie begint mijn beeldscherm te trillen, ligt dat aan mijn beeldscherm , of hebben meer Fokkers hier last van?
Dat is nog niks, gisteren was ik beeld en geluid kwijt als hij in de buurt was
Working in a factory eight days a week.
  † In Memoriam † woensdag 28 februari 2007 @ 15:16:51 #271
135305 beequeen
Lost.
pi_46773409
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 15:14 schreef itsme het volgende:

[..]

en al weer een anti Huub bericht daar.
Tijd voor een tegen-offensief van de Fokkers dus...........gooi die mailbox maar vol bij Tien
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  woensdag 28 februari 2007 @ 15:17:08 #272
16701 scanman01
Today's a good day
pi_46773420
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 15:10 schreef marky het volgende:

[..]

Vergeet niet wat Jaap zelf allemaal gezegd en gedaan heeft.
Het schijnt dat mensen dat heel snel vergeten of helemaal niet gezien hebben.. Want zielig voor Jaap is het alles behalve.
My soul is painted like the wings of butterflies
  woensdag 28 februari 2007 @ 15:17:23 #273
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_46773427
ik denk dat Huub beetje bij beetje zn eigen glazen aan het ingooien is.. de 1e scheurtjes zijn al zichtbaar..
de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
pi_46773447
wtf doet brian nog in zn nest ????
pi_46773450
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 15:16 schreef beequeen het volgende:

[..]

Tijd voor een tegen-offensief van de Fokkers dus...........gooi die mailbox maar vol bij Tien
zat ik ook al aan te denken. erger me rot.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')