dit dus:quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:56 schreef zoalshetis het volgende:
waar ik wel echt fysiek op kan afknappen is een, in mijn ogen, lelijk gezicht en als vrouwen teveel tandvlees hebben en hele korte tandjes. zeker als ze lacht, zullen mijn tenen dan altijd een beetje krommen.
Wat is hier gebeurt?!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:04 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dit dus: [afbeelding]
ik zou dus fysiek gezien nooit die foto gemaakt kunnen hebben...
veel te veel tandvlees. vinnik nie aantrekkelijk.quote:
ik vind surinaamsdik wel ok eik...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:24 schreef Natasia het volgende:
DIK
Dik is lelijk. Dus dames, lees nog eens goed: Wat dokter Phil ook zegt, DIK IS LELIJK.
En ga dan vooral niet te strakke kleding dragen, of van die kleding die "goed afkleedt"
"Goed afkleden" bestaat niet. Want daarmee benadruk je nog maar eens extra dat je dik bent.
Bedoelde meer die kwijl of wat andersquote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:21 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
veel te veel tandvlees. vinnik nie aantrekkelijk.
dit komt van een behangerssite af. ik neem aan dat ze wat lijm op haar kinnebakkes heeft.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:27 schreef Relaxxx het volgende:
[..]
Bedoelde meer die kwijl of wat andersom dr mond... en dan zo'n grijns...
Dusss...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:28 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dit komt van een behangerssite af. ik neem aan dat ze wat lijm op haar kinnebakkes heeft.
niks. blijven de tandjes over.quote:
grote reetquote:Op woensdag 28 februari 2007 12:51 schreef Concordsky het volgende:
Zoals TT al zegt... Wat zorgt ervoor dat je bij een vrouw gillend weg rent?
TS begint
- hangtieten
- lelijke buik
- oerwoud van borneo tussen dr benen
- benen niet geschoren
Je hebt het over 'reguliere' maten en niet over taillematen hoop ikquote:Op woensdag 28 februari 2007 13:11 schreef HaerdenC het volgende:
okselhaar, overdreven schaamhaar, lovehandles, vet, dikke borsten.
kortweg ze mag maximaal jeansmaat 38 hebben, lang haar en verder fatsoenlijk uitzien, liefst blauwe ogen en van het blanke ras.
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 03:03 schreef nihilist het volgende:
Rachel hazes type's
meiden / vrouwen die bij M Borsato uit hun dak gaan
vrouwen die zeker over willen komen, maar dat eigenlijk helemaal totaal niet zijn
opgemaakte vrouwen (Rachel hazes dus)
vrouwen die bij de politie/ leger werken of iets wat daar op lijkt.
X Factor/ i dols en alles wat daar op lijkt liefhebbers
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:21 schreef Little_Meanie het volgende:
manwijven
vrouwen met kort haar
vrouwen zonder tieten
vrouwen >55 kg
wijven met korte nagels en platte schoenen
dat weegt een goede hazewindhond ook geloof ik.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:25 schreef Little_Meanie het volgende:
[..]
ik wil gewoon geen dik wijf
vrouwen moeten tussen 50 en 55 kg wegen
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:26 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dat weegt een goede hazewindhond ook geloof ik.
Hoe kort wil je ze hebben danquote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:25 schreef Little_Meanie het volgende:
[..]
ik wil gewoon geen dik wijf
vrouwen moeten tussen 50 en 55 kg wegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |