quote:
Ohw? Hier is het droogquote:Op donderdag 1 maart 2007 08:13 schreef Petrulli het volgende:
Een goedemorgen, het regent buiten.. dus ik zit vandaag met een relatieve natte broek op het werk
's Morgens? Eerder opstaan? Je bent knettergek! Ik doe het nog liever om 1u 's nachts dan dat ik dat 's morgens doe. Of ik laat het staan en hoop dat m'n huisgenoot het doet..quote:Op donderdag 1 maart 2007 08:02 schreef Jvvianen het volgende:
Voor degenen die op zichzelf wonen, hoe doen jullie dat trouwens met de afwas enzo? ik heb daar 's avonds echt geen kracht meer voor dus ik sta een half uur eerder op om dat soort dingen te doen
Sommigen klaren me voor gek maar ik vind het wel leuk gevonden van mezelf
zit je zo erg in het ritme?quote:Op donderdag 1 maart 2007 08:43 schreef Zosk het volgende:
mogguh, ik hoef pas om half 1 te beginnen dus ben te vroeg wakker![]()
Goedemorgenquote:Op donderdag 1 maart 2007 09:15 schreef GlamourGirl het volgende:
GlamourGirl groet ook even: Good Morning!
katertjequote:Op donderdag 1 maart 2007 09:34 schreef n8 het volgende:
mogguh, ik begin vandaag rond 11 uur denk ik....
...gister feest gehad, en ik ben zooo brak!!!
wat voor feestje?quote:Op donderdag 1 maart 2007 09:34 schreef n8 het volgende:
mogguh, ik begin vandaag rond 11 uur denk ik....
...gister feest gehad, en ik ben zooo brak!!!
ja, echt balen dat je zulke feesten hebt, waarop het zo gezellig isquote:Op donderdag 1 maart 2007 09:42 schreef n8 het volgende:
hmmm t was weer zo'n mooi internationale studenten feestje, waaropaltijd te veel gedronken word!! Weer leuke mensen ontmoet, tsja, mijn leven hier is errug naar![]()
Nouja, leukquote:Op donderdag 1 maart 2007 08:25 schreef Goover het volgende:
Goedemorgen allemaal.
[..]
Was de film nog leuk?
Als ik tot 20:00 op stage had gezeten had ik uit frustratie wel een heel pak BBB kunnen wegwerken![]()
maar wel een goede film? met een goed verhaal?quote:Op donderdag 1 maart 2007 09:46 schreef lienelien het volgende:
[..]
Nouja, leuk
Lettters From Iwo Jiwa is niet bepaald leuk te noemen
quote:Op donderdag 1 maart 2007 09:44 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ja, echt balen dat je zulke feesten hebt, waarop het zo gezellig is![]()
ff een heel eerlijk antwoord: we hebben eigenlijk nog bijna geen r*k uitgevoerdquote:Op donderdag 1 maart 2007 09:48 schreef n8 het volgende:
[..]
je begrijpt precies wat ik bedoel!! heel vervelend!! maar ik ga zo eerst maar ff naar de bieb, ff wat boeken ophalen.... hoe staat t met jou scriptie? vordert het al? ik zit nog steeds te klungelen met m'n theoretisch kader (heel eerlijk: ik ben ook pas vorige week begonnen
)
Besluit je dat of denk je dat?quote:Op donderdag 1 maart 2007 09:59 schreef Norro-tje het volgende:
goedemoregn iedereen, ben er weer vandaag , maar denkd at ik griep ga krijgen, niet dat er er tijd voor heb maar ja is niet anders.
hij denk het, besluit het wss niet omdat hij ook zegt dat hij de tijd er niet voor heeftquote:
Ja, ga eens wat doen ofzoquote:Op donderdag 1 maart 2007 09:56 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ff een heel eerlijk antwoord: we hebben eigenlijk nog bijna geen r*k uitgevoerd3 boeken theorie doorgenomen en aantekeningen gemaakt, onderzoeksaanpak grofweg opgesteld (ga vandaag echt bezig met uitwerken
serieus!!!) en al een paar dingen over de organisatie op papier gezet, afdelingen/medewerkers en organigram
bedrijfscoach heeft deze week vakantie, hebben afgelopen 3 dagen alleen lopen kl*ten op internetvolgende week ff serieus om tafel gaan zitten, heel wat dingen vragen en dan z.s.m. het beeld van de organisatie afmaken en de onderzoeksaanpak helemaal uitwerken
dat ben ik dus vanaf vandaag ook serieus van plan, afspraken maken met bedrijfscoach en echt de organisatie leren kennen en het onderzoek opzettenquote:
Wij hebben toch eigenlijk ook allemaal geen tijd voor Fok!? Dus mss. dat z'n begeleider vindt dat hij er geen tijd voor heeft..quote:Op donderdag 1 maart 2007 10:01 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hij denk het, besluit het wss niet omdat hij ook zegt dat hij de tijd er niet voor heeft
Goede voornemens, nu de uitvoering nogquote:Op donderdag 1 maart 2007 10:04 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat ben ik dus vanaf vandaag ook serieus van plan, afspraken maken met bedrijfscoach en echt de organisatie leren kennen en het onderzoek opzetten
offtopic: zonnetje komt er even lekker door hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |