Heb net de nieuwe computer gekregenquote:Op woensdag 28 februari 2007 13:47 schreef PieterBas het volgende:
Ik zal ook eens een foto maken van mijn werkplek
quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:47 schreef PieterBas het volgende:
Ik zal ook eens een foto maken van mijn werkplek
pinkpopquote:Op woensdag 28 februari 2007 14:06 schreef MichielPH het volgende:
Zeg Eveline, ben jij wel eens naar Pinkpop geweest?
Leg uitquote:
Ja, toevallig komen dit jaar veel van de band die ik leuk vind op pinkpop. Pas de laatste 2 jaar hebben ze een beetje leuke line/up.quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:11 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Leg uit![]()
Je houdt wel naar die bands, zo te zien
ik ben luiquote:Op woensdag 28 februari 2007 13:19 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
waarom sta je nog niet in de OP eigenlijk?![]()
dit is een onderdeel van een grotere opdracht, men wil de verschillende websites veel visueler maken door gebruik van meer multimediazooi, daarvoor moet het huidige CMS aangepast worden en betere instructies komen voor de verschillende gebruikers hiervan, verder nog wat andere opdrachten zoals oa.een doelgroeponderzoek/sturing, en er moeten een berg nieuwe templates gebouwd worden.quote:en moet je nog meer doen op je stage, is dit een onderdeel ervan?
Dat ik over PP begon.quote:
Lekker hoorquote:Op woensdag 28 februari 2007 14:17 schreef ReMcOrE het volgende:
kom ik net in de kantine, staat er zo'n grote warmhoudbak vol met gehaktballenik vragen waarom dat was, krijg je als antwoord: gewoon
dus naast de bammetjes heb ik nog lekker een broodje bal gegeten
Hebben wij elke donderdagquote:Op woensdag 28 februari 2007 14:17 schreef ReMcOrE het volgende:
kom ik net in de kantine, staat er zo'n grote warmhoudbak vol met gehaktballenik vragen waarom dat was, krijg je als antwoord: gewoon
dus naast de bammetjes heb ik nog lekker een broodje bal gegeten
Dat kan wel kloppenquote:Op woensdag 28 februari 2007 14:20 schreef Gutz het volgende:
bored bored bored bored bored
neuh, komt wel goed, maar bedanktquote:
maar wij hebben geen echte kantine, waar je eten en drinken kunt kopen weet je welquote:
Pic's!quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:22 schreef mr_cucumber het volgende:
[..]
neuh, komt wel goed, maar bedankt
zit vanaf hier trouwens recht in een studentenhuis te kijken, zit een erg schattig meisje in het zonnetje voor haar raam een boek te lezen
quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:27 schreef mr_cucumber het volgende:
[..]
Zo eens kijken hoever de zoom van mijn telefoon komt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |