quote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:35 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Zo eens vragen of hij echt zo windowseriaans bezig is geweest.
Je hebt nog een hoop te leren jarno. Maar dat komt wel als je de migratieassistent ga gebruiken als je je volgende mac kooptquote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:39 schreef Jarno het volgende:
[..].
Hoort dat niet dan?
(hey alt-s werkt niet!)
Je moet het hem niet kwalijk nemen, het is nogal wat dat hij achter laat.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:35 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Zo eens vragen of hij echt zo windowseriaans bezig is geweest.
Iedereen moet het lerenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:40 schreef Anthraxx het volgende:
Ctrl + S Jarno.
De toffe versie van Firefox is natuurlijk Camino.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:42 schreef Jarno het volgende:
En is Safari tof of is Firefox toffer?
Title-bug is nog steeds niet opgelost met die video-banner enzoquote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:46 schreef De_Hertog het volgende:
Als meer mensen Safari gaan gebruiken hier wordt misschien eindelijk die vervelende titel-bug op Fok opgelost. Dus: Safari.
Check mijn Safari dan, die pwnd alle Safari'squote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:46 schreef seekfaM het volgende:
Ik heb trouwens een progje best mooi, dat je alles in de stijl van Safari hebt, dus die zilver kleurigheid enzo
Tevens is het programmatje iWow bekendgaat iTunes geluid kwaliteit met 150% op vooruit
, wacht even zoek ik even de link, als daar behoefte aan is temisnte
Okeequote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:53 schreef Anthraxx het volgende:
De kernel is het programma dat je computer een computer maakt. Het beheert je geheugen, laadt stuurprogramma's waar nodig, kan processen aanmaken en zorgt tussendoor ook er nog eens voor dat je computer blijft werken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |