Oostenrijk.quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:54 schreef OA het volgende:
Next:![]()
[[url=http://xs412.xs.to/xs412/07093/naamloos2.png]afbeelding][/url]
Goedquote:
Ha!quote:
Hey die had ik al gemaakt rekel!1 (wel de slechtere uitvoering!)quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:35 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Niger = nigger, ik wist niks betersEn die ivoor en voetbal was wel heel duidelijk.
Kroatie.. ofzoquote:Op woensdag 28 februari 2007 16:46 schreef Echo99 het volgende:
Hier hebben heel wat uurtjes paint in gezeten. Ik heb mijn best gedaan om de kust van dit land zo nauwkeurig mogelijk in kaart te brengen. Succes![]()
[afbeelding]
#65595 +(581)- [X]
<MrFixIt> kekekekekekekeke zerg rush ^____^
<MrFixIt> That's all the Korean I know
FTW?
Moldavie?quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:46 schreef Echo99 het volgende:
Hier hebben heel wat uurtjes paint in gezeten. Ik heb mijn best gedaan om de kust van dit land zo nauwkeurig mogelijk in kaart te brengen. Succes![]()
[afbeelding]
#65595 +(581)- [X]
FTW?
Griekenland?quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:46 schreef Echo99 het volgende:
[afbeelding]
#65595 +(581)- [X]
FTW?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lang leve mij! *O*
Nee ik denk kazachSTANquote:Op donderdag 1 maart 2007 18:47 schreef Queen_Bee het volgende:
Wat heeft Stan er mee te makenOf staat dat voor South
Aaahh ik weet nog maar sinds kort dat dat echt bestaatquote:Op donderdag 1 maart 2007 18:52 schreef Agiath het volgende:
[..]
Nee ik denk kazachSTAN
Dus dit is Oesbekistan?
Geen Oezbekistanquote:Op donderdag 1 maart 2007 18:52 schreef Agiath het volgende:
[..]
Nee ik denk kazachSTAN
Dus dit is Oesbekistan?
ook nietquote:Op donderdag 1 maart 2007 18:54 schreef Agiath het volgende:
Onee het is Kirgizië
No problemquote:Op donderdag 1 maart 2007 19:05 schreef Syb-rund. het volgende:
Tajikistan is het volgensmij
Taj uitspraak = taai, gele ding is taai taai
kist? : Tajikistan
![]()
Anyways, je hebt nu de zware taak om er een te painten![]()
Taaitaai is altijd nog bruinquote:Op donderdag 1 maart 2007 19:05 schreef Syb-rund. het volgende:
Tajikistan is het volgensmij
Taj uitspraak = taai, gele ding is taai taai
kist? : Tajikistan
Edit: (kleine toevoeging)
Die chinees was een hint dat het naast china ligt ( de NEP: Nieuwe Economische Politiek, komt daarvandaan)![]()
Anyways, je hebt nu de zware taak om er een te painten![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |