En bedankt hèquote:Op woensdag 28 februari 2007 10:01 schreef Syb-rund. het volgende:
doe eens lief tegen elkaar, ik heb een paint gemaakt op Queen_bee niveau, owee als je deze niet raad
quote:Op woensdag 28 februari 2007 09:38 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
BWahahah jij bent net zo dom als ik![]()
Het lijkt nogal op het stuk China waar Qingdao ligt..quote:Op woensdag 28 februari 2007 10:44 schreef Nappeklapperapper het volgende:
Als je niet kan painten mag je dus eignelijk ook niet antwoorden heh![]()
Volgende:
[afbeelding]
Iets te makkelijk, waarschijnlijk![]()
Verenigde Arabische Emiraten!quote:Op woensdag 28 februari 2007 10:44 schreef Nappeklapperapper het volgende:
Als je niet kan painten mag je dus eignelijk ook niet antwoorden heh![]()
Volgende:
[afbeelding]
Iets te makkelijk, waarschijnlijk![]()
Dat is 'm inderdaad.quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:45 schreef Intxaurraga het volgende:
Qatar!
quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:46 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Dat is 'm inderdaad.
Dus slinger je paint maar aan.![]()
Leugens. Dubai ligt in de emiraten!quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:46 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Dat is 'm inderdaad.
Dus slinger je paint maar aan.![]()
Er was eens een eiland, ergens in de Oceaan. Dr woonde ongeveer een 120.000 man (met vrouwen en kinderen erbij) Toen kwam ene Thomas Cook op dat eiland en introduceerde de pokken en alcohol en nog wat andere nare ziektes op dat eiland. Met als gevolg: In een paar jaar was de populatie geslonken naar 6.000quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:49 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Ik snap geen reet van je hints.
Dit lijkt er toch verdacht meer op dan dit.quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:52 schreef Maeksy het volgende:
[..]
Leugens. Dubai ligt in de emiraten!
Jawel, maar die 1e dit heeft geen 7 sterren hotel en de 2e dit wel!quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:55 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Dit lijkt er toch verdacht meer op dan dit.
Plaats die dan maarquote:Op woensdag 28 februari 2007 13:57 schreef Maeksy het volgende:
had zelfs al gepaint in afwachting van de uitroep van mijn victorie
Tahiti.quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:53 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Er was eens een eiland, ergens in de Oceaan. Dr woonde ongeveer een 120.000 man (met vrouwen en kinderen erbij) Toen kwam ene Thomas Cook op dat eiland en introduceerde de pokken en alcohol en nog wat andere nare ziektes op dat eiland. Met als gevolg: In een paar jaar was de populatie geslonken naar 6.000
Succes![]()
Het moet ook weer niet te makkelijk worden, maar zo weer je ongeveer waar je mot zoeken he, het is ook maar een hint, nou vort, plaats je paintquote:Op woensdag 28 februari 2007 13:57 schreef Maeksy het volgende:
[..]
Jawel, maar die 1e dit heeft geen 7 sterren hotel en de 2e dit wel!
Ik ben gemisleidt!!1
had zelfs al gepaint in afwachting van de uitroep van mijn victorie
sierra leone?quote:
Centraal afrikaquote:Op woensdag 28 februari 2007 15:29 schreef Maisnon het volgende:
[afbeelding]
Maar dat wachten duurde me te langmet hints voor rivieren en landen eromheen! (Op de basisschool moesten we altijd voor dit land collecteren, dus nee, het is niet liechtenstein
)
diamandlandquote:
Burkina Fasoquote:Op woensdag 28 februari 2007 15:29 schreef Maisnon het volgende:
[afbeelding]
Maar dat wachten duurde me te langmet hints voor rivieren en landen eromheen! (Op de basisschool moesten we altijd voor dit land collecteren, dus nee, het is niet liechtenstein
)
daar was ooit zoenn gare burgeroorlog dat doormiddel van diamanten gefinancieerd werdt om wapens te kopenquote:
quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:33 schreef Nappeklapperapper het volgende:
Het ligt tussen Ghana, Niger, Benin, Ivoorkust, Togo en Mali. Denk ik
Idd. 29427 Is het user id nummer van Conflict + Diamondquote:Op woensdag 28 februari 2007 15:34 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
daar was ooit zoenn gare burgeroorlog dat doormiddel van diamanten gefinancieerd werdt om wapens te kopen
lette ik niet eens opquote:Op woensdag 28 februari 2007 15:35 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Idd. 29427 Is het user id nummer van Conflict + Diamond
Neger mjin hints nietquote:Op woensdag 28 februari 2007 15:36 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
lette ik niet eens op
ik had een keer blood diamond gezien, dus dit was wel makkelijk
En in het plaatje is hij all sierra leonequote:Op woensdag 28 februari 2007 15:34 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
daar was ooit zoenn gare burgeroorlog dat doormiddel van diamanten gefinancieerd werdt om wapens te kopen
DENK IK![]()
Hij lijkt ook nogal op de Centraal Afrikaanse Republiek als ik deze twee zo even vergelijkquote:Op woensdag 28 februari 2007 15:29 schreef Maisnon het volgende:
[afbeelding]
)
Verkeerd-op-spoor-zetterd, daar waar die neger staat is mali, niger is meer naar rechtsquote:Op woensdag 28 februari 2007 15:35 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Niger = nigger, ik wist niks betersEn die ivoor en voetbal was wel heel duidelijk.
dee ik voor de helftquote:
Heul nietquote:Op woensdag 28 februari 2007 15:38 schreef Nappeklapperapper het volgende:
[..]
Verkeerd-op-spoor-zetterd, daar waar die neger staat is mali, niger is meer naar rechts![]()
Is dat niet toevallig het Centraal-Afrikaans Republiek!?quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:29 schreef Maisnon het volgende:
[afbeelding]
)
Oostenrijk.quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:54 schreef OA het volgende:
Next:![]()
[[url=http://xs412.xs.to/xs412/07093/naamloos2.png]afbeelding][/url]
Goedquote:
Ha!quote:
Hey die had ik al gemaakt rekel!1 (wel de slechtere uitvoering!)quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:35 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Niger = nigger, ik wist niks betersEn die ivoor en voetbal was wel heel duidelijk.
Kroatie.. ofzoquote:Op woensdag 28 februari 2007 16:46 schreef Echo99 het volgende:
Hier hebben heel wat uurtjes paint in gezeten. Ik heb mijn best gedaan om de kust van dit land zo nauwkeurig mogelijk in kaart te brengen. Succes![]()
[afbeelding]
#65595 +(581)- [X]
<MrFixIt> kekekekekekekeke zerg rush ^____^
<MrFixIt> That's all the Korean I know
FTW?
Moldavie?quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:46 schreef Echo99 het volgende:
Hier hebben heel wat uurtjes paint in gezeten. Ik heb mijn best gedaan om de kust van dit land zo nauwkeurig mogelijk in kaart te brengen. Succes![]()
[afbeelding]
#65595 +(581)- [X]
FTW?
Griekenland?quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:46 schreef Echo99 het volgende:
[afbeelding]
#65595 +(581)- [X]
FTW?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lang leve mij! *O*
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |