Na het vorige nummer, Eple, met een fantastische video clip is er weer een nieuw nummer van hun CD 'Melody A.M.', namelijk Poor Leno, met ook een prachtige clip (die me qua stijl heel erg aan de 'Gorillaz' videos doet denken).
Aanrader
Genre: Lounge / Electronical
Maar je hebt gelijk. Melody AM is wat mij betreft het album van 2001.
BTW zondag 3 maart spelen ze in de Effenaar in Eindhoven...
quote:Koop ze dan, zou'k zeggen
Op vrijdag 25 januari 2002 09:58 schreef IHOAKSISnoet het volgende:
WOW * IHOAKSISnoet wants tickets!!!!!
quote:Nog niet? zijn ze wel lekker optijd mee dan..
Op vrijdag 25 januari 2002 10:01 schreef IHOAKSISnoet het volgende:
Voorverkoop datum nog niet bekend(al gekeken)
Ik ga de effenaar vanmiddag wel even bellen.
Maar de muziek is verder errug goed te pruimen!
Royksopp Rlz!
quote:Jah. Leuk bedacht.
Op vrijdag 09 augustus 2002 18:41 schreef sjefhoelenpapers het volgende:
De nieuwe single "Remind me" heeft ook een mooie clip.
quote:Jaaaaaaaaaah, fantastisch!
Op vrijdag 09 augustus 2002 18:41 schreef sjefhoelenpapers het volgende:
De nieuwe single "Remind me" heeft ook een mooie clip.
quote:Proost!
Op vrijdag 09 augustus 2002 17:39 schreef dwerg het volgende:
Omdat araphor vandaag jarig is, stop ik de fantastische cd Melody A.M. nog een keer in de cd-speler, en drink een Cola light op zijn kosten. Proost, araphor!
[Dit bericht is gewijzigd door NorthernLight op 27-08-2002 11:49]
Dat schijnt te kloppen, ja. De bedoeling is dat Erlend Øye sowieso het nummer "Don't Give Up" zingt. Röyksopp heeft dat nummer al verschillende keren live gespeeld.quote:Op maandag 28 juni 2004 09:45 schreef Maestrov het volgende:
De zanger van Kings of Convenience doet ook weer mee hoorde ik
Röyksopp hype..is er absoluut nooit geweest...quote:Op dinsdag 7 september 2004 04:33 schreef PDOA het volgende:
Vond het eerste album bij vlagen heel saai en slaapverwekkend. Er waren maar 3 tracks die er echt uit sprongen. Nooit begrepen die Royksopp hype trouwens.
live zijn zequote:Op maandag 6 september 2004 23:20 schreef Evil_Koekje het volgende:
Nieuw album, nice! Hopelijk dat ze naar Nederland komen dan t.z.t. Lijkt me erg cool om live te zien.
Ik draai 'em helemaal grijs, en ik vermaak me er nogsteeds prima mee. Nix mis met die houdbaarheid dus.quote:Op dinsdag 7 september 2004 22:53 schreef Razzerr het volgende:
idd, die cd moet je gewoon af en toe weer eens opzetten. Niet helemaal grijs draaien.
Op die manier blijft ie heel goed houdbaar
ja die is fijn! moet ik weer eens opvissen uit mijn archiefquote:Op donderdag 24 januari 2002 14:21 schreef IHOAKSISnoet het volgende:
Ik vind hun remix van Kings of Convenience ook erg goed
Dat weet ik wel, maar ik heb allemaal al een keer gehoord, en beter. En het was naar mijn gevoel toch wel duidelijk een hype, want alle muziekmedia zaten er bovenop in die tijd. Kreeg er een beetje het Coldplay gevoel bij. En zo bijzonder was het allemaal niet. Ze hebben trouwens wel het juiste label uitgekozen. Wall of Sound heeft een paar goeie artiesten (Akasha, Propellerheads) voortgebracht.quote:Op dinsdag 7 september 2004 20:49 schreef El_Catalan het volgende:
[..]
Röyksopp hype..is er absoluut nooit geweest...
En slaapverwekkend? het is natuurlijk geen muziek om helemaal los op te gaan.
meiquote:Op dinsdag 7 december 2004 00:44 schreef Evil_Koekje het volgende:
En de nieuwe cd schijnt voor volgend jaar maart gepland te zijn.
Waar heb je de info vandaan? Een nieuwe cd in mei?quote:Op vrijdag 10 december 2004 14:05 schreef Love Mae King het volgende:
mei
We wachten af....quote:"I can tell you that this is definitely a sound which for us is more looking towards the future, than being as reminiscent of the past as our last album was," group member Torbjorn Brundtland tells Billboard.com from the studio. "Even though the last one was called 'Melody A.M.,' this one is even more about melody. For those who want the atmospheric pieces that were on our last one, they'll probably have to wait for the third album." ... Brundtland admits there will be "some boys and some girls on the album" but declined to name names, other than to say it will feature more tracks with vocals than its predecessor. (....) "As it feels right now, we are going extremely into the sort of melodic, epic side of things, but the beats aren't as soft as they used to be."
quote:...I've heard it and I like it even though it doesn't sound like a traditional Melody A.M. Royksopp track - they have moved on. The only way to describe it is Poor Leno meets Royksopp's Night Out, even then it's not really accurate - it's much faster in tempo.
Hehe ik heb hem eindelijk.. relaxtquote:Op vrijdag 10 september 2004 20:10 schreef Faxie het volgende:
Ik heb hun CD maar eens geluisterd (Melody AM) en het klinkt erg lekker vind ik jaAanrader
Damn, dat was briljant inderdaad. Goeie herinnering aan! Nieuw album, ik ben heel erg benieuwd!quote:Op woensdag 8 september 2004 01:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
live zijn ze![]()
heb de eer ze gezien te hebben in een uitpuilende Bravo op Lowlands
Het bovenstaande wordt genoemd als Engelse tracklisting, maar er schijnt ook een Noorse te zijn. Die ziet er zo uit:quote:Tracklisting:
7”
A Only This Moment
B What Else Is There (edit)
12”
A1. Only This Moment (Alan Braxe Remix)
B1. Only This Moment (Headman Remix)
B2. Only This Moment (Royksopp’s Forsiketige Massasje)
CD
1 Only This Moment (edit)
2 Only This Moment (Royksopp’s Hissige)
3 Sombre Detune
We wachten af...quote:CD-single
01 Only This Moment (radio mix)
02 Only This Moment (röyksopp's forsiktige massasje)
CD-maxi
01 Only This Moment (original)
02 Only This Moment (röyksopp's hissige)
03 Only This Moment (alan braxe & fred falke remix)
04 Only This Moment (chab remix)
7"
A Only This Moment (radio mix)
B What Else Is There? (edit version)
1st 12"
A1 Only This Moment (alan braxe & fred falke remix)
A2 Only This Moment (headman remix)
B1 Only This Moment (röyksopp's forsiktige massasje)
2nd 12"
A Only This Moment (röyksopp's hissige)
B Only This Moment (chab remix)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |