abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 1 augustus 2007 @ 11:41:01 #151
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_52013420
ik zit ondertussen al op mijn werk

wat ik helemaal niet leuk vind, ik wil er elke seconde met mijn neus bovenop staan eigenlijk en ben dus nu helemaal zenuwachtig...net een klein kind de avond voor haar verjaardag
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_52013433
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 11:33 schreef Puckzzz het volgende:
update

as we speak/type zijn de mannen van het natuursteen bedrijf de werkbladen aan het plaatsen helaas kan ik er niet bij zijn, ik heb ze alleen binnen gelaten en een half uurtje toegekeken hoe ze de eerste plaat met blokjes wasbak naar binnen hebben getild en een hoop gemier en gedoe om 'm op zijn plaats te krijgen. want wij dachten slim te zijn door de stopcontacthouders een dikke CM uit de muur te laten steken....dit bleek echter minder handig dan we dachten dus nu komt het neer op ouderwets vakmanschap om de bladen te plaatsen

maar ik heb er alle vertrouwen in, het blad en wasbak zag er erg mooi uit, geen dikke opvallende aders e.d. dus als ik strakjes thuiskom is - op de muren na- de keuken af!!!!

foto's volgen uiteraard, maar dan wanneer we alles lekker ingericht en gedecoreerd hebben
Eindelijk Tof
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  donderdag 2 augustus 2007 @ 09:57:03 #153
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_52038032
het is heel erg mooi geworden, wel een heel ander gezicht ineens...best donker

maar het hardsteen is echt prachtig, je ziet ook overal kleine fossielletjes inzitten. gewoon echte beestjes en schelprandjes enzo ik zal proberen om daar een close up van te maken.

het bedrijf dat het heeft geplaats vroeg ons ook of we er een foto van wilden maken voor hun website. dan kan ik natuurlijk ff sluipreclame gaan maken door er mijn copyright op te zetten ik wacht nog heel even met de foto's tot dit weekend, we mochten er gisteren nog niets op zetten. vanavond gaan we het een beetje inrichten.
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_52039251
Hoef je het blad niet te impregneren of iets dergl. ?

Ben benieuwd...
  donderdag 2 augustus 2007 @ 10:49:10 #155
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_52039296
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 10:47 schreef AnneX het volgende:
Hoef je het blad niet te impregneren of iets dergl. ?

Ben benieuwd...
ja dat gaan we ook vanavond doen
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 18:29:04 #156
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_52481947
Update

de keuken is zo goed als afalleen de stopcontacten en de onderlijst van de kast nog, dus tijd voor wat sfeerfoto's

zicht vanuit de woonkamer:

vanaf de andere kant, aan de eettafel:

in de keuken;

het kookblok:

zicht vanuit de achterdeur:

detail van het blad en de spoelbak:

we gaan vanavond mosselen eten, vandaar die dikke knolselderij op het aanrecht
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 18:32:25 #157
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_52482003
Puckzzzz!!!!

Wat mooi!!!

Wat zul je daar van genieten!!!
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 18:33:10 #158
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_52482021
Wouw, af!
Ziet er mooi uit, Puckzzz!
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_52482095
Puckzzz!! Het ziet er geweldig uit Die zwartwitte tegels Die stoelen Alles
pi_52482171
zeeeeer geslaagd!!!
Have no fear, exept when you're running out of beer
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 18:52:28 #161
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_52482404
Dank! we zijn zelf ook enorm blij met het resultaat alleen het werkblad is véél gevoeliger voor vlekken dan we dachten, erg voorzichtig mee omgaan dus

anyway, nog even ter vergelijking hoe het eerst was:

en dan boven ook nog zo'n hele rits kastjes langs de muur, maar die waren toen al gesloopt.
  Hoofdredactie Fotografie zaterdag 18 augustus 2007 @ 18:56:08 #162
95752 crew  Chell
Kluns
pi_52482464
Wauw! wat mooi! Ik zou zelf nóóit voor zoiets gekozen hebben, maar wat is het mooi zo helemaal af en compleet!
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 19:01:58 #163
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_52482565
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 18:56 schreef Yoni het volgende:
Wauw! wat mooi! Ik zou zelf nóóit voor zoiets gekozen hebben, maar wat is het mooi zo helemaal af en compleet!
zoiets blijft altijd een kwestie van smaak natuurlijk

wij wouden een ouderwetse keuken voorzien van moderne apparatuur. het moet ook bij de rest van de woning passen natuurlijk en die is ook helemaal koloniaal met giet - en smeedijzeren effecten.
pi_52482915
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 18:29 schreef Puckzzz het volgende:
Update

de keuken is zo goed als afalleen de stopcontacten en de onderlijst van de kast nog, dus tijd voor wat sfeerfoto's

zicht vanuit de woonkamer:
[afbeelding]

vanaf de andere kant, aan de eettafel:
[afbeelding]

in de keuken;
[afbeelding]

het kookblok:
[afbeelding]

zicht vanuit de achterdeur:
[afbeelding]

detail van het blad en de spoelbak:
[afbeelding]

we gaan vanavond mosselen eten, vandaar die dikke knolselderij op het aanrecht
Puckzzz, meis, ik ben zwaar onder de indruk, echt fantastisch
  Hoofdredactie Fotografie zaterdag 18 augustus 2007 @ 19:47:43 #165
95752 crew  Chell
Kluns
pi_52483564
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 19:01 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

zoiets blijft altijd een kwestie van smaak natuurlijk

wij wouden een ouderwetse keuken voorzien van moderne apparatuur. het moet ook bij de rest van de woning passen natuurlijk en die is ook helemaal koloniaal met giet - en smeedijzeren effecten.
Ik bedoelde ook dat het dus niet in mijn hoofd opgekomen zou zijn, dat zoiets zó mooi kon zijn Ik zou die keuken zo af zó willen hebben
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 20:13:18 #166
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_52484176
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 19:47 schreef Yoni het volgende:

[..]

Ik bedoelde ook dat het dus niet in mijn hoofd opgekomen zou zijn, dat zoiets zó mooi kon zijn Ik zou die keuken zo af zó willen hebben
owww hahaha dan had ik het inderdaad iets verkeerd begrepen, maar ook dat zou niet uitmaken natuurlijk
we zijn nu al bang dat mocht ooit de dag komen dat we het huis moeten verkopen de volgende bewoner de keuken (en badkamer)eruit gaat slopen...ik moet er niet aan denken

maar die dag is in geen mijlen te bekennen gelukkig!
pi_52496476
wat geweeeeldig geworden !! en hoe kookt het eiland ?
ik heb trouwens dezelfde kraan alleen met zo een lange hendel voor kout en warm water, goede msaak !
pi_52522653
gadver...wat een WALGELIJK GAVE KEUKEN!!!!!!!!!!
ik vind het geweldig dat jullie een keuken op maat hebben laten maken, het is origineel en echt van jezelf.
en het is prachtig geworden kwijl kwijl
maar het maakt me wel benieuwd naar de rest van je huis....foto`s?
  maandag 20 augustus 2007 @ 11:07:16 #169
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_52522767
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 11:02 schreef truttebosje het volgende:
gadver...wat een WALGELIJK GAVE KEUKEN!!!!!!!!!!
ik vind het geweldig dat jullie een keuken op maat hebben laten maken, het is origineel en echt van jezelf.
en het is prachtig geworden kwijl kwijl
maar het maakt me wel benieuwd naar de rest van je huis....foto`s?
hahaha thnx! ja dat ben ik nog wel van plan, maar dat doe ik pas wanneer alles weer opgeruimd is van het keukengedoe. de koelkast en vriezer staan namelijk nog middenin de kamer
morgen komt de timmerman de kast vastzetten tegen de muur, dan gaan ze er weer terug in. en dan hebben we nog een flink appeltje te schillen met hem, want niet alleen sluit de vaatwasserdeur niet goed (dus loopt er heet water en stoom tussendoor) daardoor is het front nu al(!!) kromgetrokken en gisteren is het zelfs helemaal los van de deur gekomen. (is ertegenaan gekit en die kit kan er niet zo goed tegen kennelijk)

voorlopig krijgt meneer nog geen ene stuiver van ons
pi_52888646
Mooi hoor .

Maar als ik eerlijk ben, zou ik bij het kookeiland het rood vervangen door mooie houten planken of iets dergelijk .
pi_52889600
Het is absoluut mijn smaak keuken niet, Maar ik vind wel dat jullie dat prachtig gedaan hebben! Het past allemaal heel erg mooi bij elkaar en straalt een hele warme sfeer uit. Echt heel mooi Geniet ervan!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')