quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:33 schreef Puckzzz het volgende:update
as we speak/type zijn de mannen van het natuursteen bedrijf de werkbladen aan het plaatsenhelaas kan ik er niet bij zijn, ik heb ze alleen binnen gelaten en een half uurtje toegekeken hoe ze de eerste plaat met blokjes wasbak naar binnen hebben getild en een hoop gemier en gedoe om 'm op zijn plaats te krijgen. want wij dachten slim te zijn door de stopcontacthouders een dikke CM uit de muur te laten steken....dit bleek echter minder handig dan we dachten
dus nu komt het neer op ouderwets vakmanschap om de bladen te plaatsen
![]()
maar ik heb er alle vertrouwen in, het blad en wasbak zag er erg mooi uit, geen dikke opvallende aders e.d. dus als ik strakjes thuiskom is - op de muren na- de keuken af!!!!
foto's volgen uiteraard, maar dan wanneer we alles lekker ingericht en gedecoreerd hebben
ja dat gaan we ook vanavond doenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:47 schreef AnneX het volgende:
Hoef je het blad niet te impregneren of iets dergl. ?
Ben benieuwd...
zoiets blijft altijd een kwestie van smaak natuurlijkquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 18:56 schreef Yoni het volgende:
Wauw! wat mooi! Ik zou zelf nóóit voor zoiets gekozen hebben, maar wat is het mooi zo helemaal af en compleet!![]()
Puckzzz, meis, ik ben zwaar onder de indruk, echt fantastischquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 18:29 schreef Puckzzz het volgende:
Update
de keuken is zo goed als afalleen de stopcontacten en de onderlijst van de kast nog, dus tijd voor wat sfeerfoto's
zicht vanuit de woonkamer:
[afbeelding]
vanaf de andere kant, aan de eettafel:
[afbeelding]
in de keuken;
[afbeelding]
het kookblok:
[afbeelding]
zicht vanuit de achterdeur:
[afbeelding]
detail van het blad en de spoelbak:
[afbeelding]
we gaan vanavond mosselen eten, vandaar die dikke knolselderij op het aanrecht
Ik bedoelde ook dat het dus niet in mijn hoofd opgekomen zou zijn, dat zoiets zó mooi kon zijnquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 19:01 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
zoiets blijft altijd een kwestie van smaak natuurlijk
wij wouden een ouderwetse keuken voorzien van moderne apparatuur. het moet ook bij de rest van de woning passen natuurlijk en die is ook helemaal koloniaal met giet - en smeedijzeren effecten.
owww hahaha dan had ik het inderdaad iets verkeerd begrepen, maar ook dat zou niet uitmaken natuurlijkquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 19:47 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook dat het dus niet in mijn hoofd opgekomen zou zijn, dat zoiets zó mooi kon zijnIk zou die keuken zo af zó willen hebben
![]()
hahaha thnx! ja dat ben ik nog wel van plan, maar dat doe ik pas wanneer alles weer opgeruimd is van het keukengedoe. de koelkast en vriezer staan namelijk nog middenin de kamerquote:Op maandag 20 augustus 2007 11:02 schreef truttebosje het volgende:
gadver...wat een WALGELIJK GAVE KEUKEN!!!!!!!!!!
ik vind het geweldig dat jullie een keuken op maat hebben laten maken, het is origineel en echt van jezelf.
en het is prachtig geworden kwijl kwijl![]()
![]()
![]()
maar het maakt me wel benieuwd naar de rest van je huis....foto`s?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |