als ik de uren ga rekenen koop je toch liever een soortgelijk ding bij de Xenos ofzo denk ikquote:Op zondag 20 mei 2007 14:29 schreef sanger het volgende:
Wat is de verkoopprijs van die dingen Puckz ???
Wowww crea ben jij zeg! Mijn complimentenquote:Op donderdag 17 mei 2007 18:54 schreef Puckzzz het volgende:
in afwachting van de keuken die bij de spuiterij ligt (en op vakantie is) heb ik me maar ff bezig gehouden met wat klein spul...
je kent ze wel, die strengen knoflook. Ik vind ze lekker decoratief en ik gebruik dagelijks veel knoflook. maar mijn vriend wil niet dat de (dadelijk) gestucadoorde muren eronder lijden, dus maak ik een plankje. En als ik dan toch bezig ben![]()
Wacht maar tot het af isquote:Op donderdag 31 mei 2007 13:59 schreef Puckzzz het volgende:
waarom hebben wij zoveel pech met onze keuken?
het lijkt idd net een bevallingquote:Op donderdag 31 mei 2007 14:11 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wacht maar tot het af isDan kan je dit weer snel vergeten
quote:
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:19 schreef Puckzzz het volgende:
hmpfde eerste afspraak is ie dus al niet nagekomen, ik ben zo verschrikkelijk boos ondertussen, zat gisteren gewoon te stressen en te schelden op dat kutjong
als ie morgen maar komt
hij geeft er gewoon helemaal geen zak om, dat maakt ons zo verschrikkelijk kwaad. hij nam uiteraard zijn telefoon niet op, dus we hebben wel wat ingesproken dat we enorm boos zijn en dat als ie niet komt toch een groot probleem heeft. mijn vriend is in staat de hele keuken door een ander te laten maken, ik wil niet nog een keer zo lang wachten.....hij staat echt op mijn allerlaatste zenuwen de klompendans te doen....zelfs mijn werk begint eronder te lijden, belachelijk eigenlijk maar ik ben gewoon helemaal gestressed en dan wordt ik enorm kortaf en bot en lompquote:
Eindelijkquote:Op woensdag 13 juni 2007 17:42 schreef Puckzzz het volgende:
ze zijn er...(ja nu ff eten dan) de hele kamer ligt vol paneeltjes en deuren, maar het ziet er goed uit!
op zich ging alles redelijk soepel maar het is nog niet klaar. morgen gaan ze verder, vanavond komt de loodgieter de vaatwasser, plintboiler en het water aansluiten. morgen gaan ze de sierlijst van het kookeiland plaatsen, nog een frontje op de vaatwasser waar ze ineens op een klein probleempje stuitten nee, het lijkt me niet handig om dat gewoon tegen de voorkant waar de printplaten achter zitten te schroevenquote:Op woensdag 13 juni 2007 23:24 schreef AnneX het volgende:
So ! dat was het wachten waard .
Ging het installeren verder soepel?
* zou matras inderdaad beneden neerleggen en met open ogen slapen .
quote:Op donderdag 14 juni 2007 10:21 schreef Shark.Bait het volgende:
Kijk eens aan, er is een keuken aan het bevallen![]()
Heeft dat zin om te hebben en gebruiken dan? Die rekent vast nog in ponden en onsjes, van die archaische gewichten die alleen die stomme Britten nog gebruikenquote:Op maandag 18 juni 2007 08:24 schreef Puckzzz het volgende:
laat dat nou net de stijl zijn waar we voor gingengisteren op een rommelmarkt nog een antieke weegschaal van gietijzer gekocht, zo eentje met van die gewichtjes die je erop moet zetten. (zwááár kreng!!
)
Aha, je hebt je foto's zorgvuldig gemaakt dus (afgezien dat de meeste scheef zijnquote:en het graniet gaat nu ingemeten worden natuurlijk, nu liggen er houten platen op
nee die staat voor sier natuurlijkquote:Op maandag 18 juni 2007 08:37 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Heeft dat zin om te hebben en gebruiken dan? Die rekent vast nog in ponden en onsjes, van die archaische gewichten die alleen die stomme Britten nog gebruiken
quote:Aha, je hebt je foto's zorgvuldig gemaakt dus (afgezien dat de meeste scheef zijn!)
Oooooooowquote:Op maandag 18 juni 2007 09:15 schreef Puckzzz het volgende:
nu kan de stucadoor aan de slag (vandaar dat peertje Shark)
OMG! een keuken zonder weegschaalquote:nee die staat voor sier natuurlijkik heb niet eens een echte weegschaal
thnxquote:Op donderdag 21 juni 2007 08:35 schreef Charisma het volgende:
wat een schitterende keuken Pukzzz maar ik msi je knoflokplankje aan de muur![]()
Daar kan best wel wat geld vanaf voor een weegschaal en een cursus "hoe gebruik ik een weegschaal om mijn ingredienten te wegen voor eten-zoals cake, appeltaart, etc,."quote:Op donderdag 21 juni 2007 09:28 schreef Puckzzz het volgende:
ben nu druk doende met offertes voor Belgisch blauwsteen. de prijzen verschillen énormvan ruim 5000,= tot 2500,=
ja op zich wel, en gisteren heeft ie de prijs genoemd...daar zijn we nog niet helemaal over uit gezien de lange wachttijd en het niet nakomen van 4 afspraken daarna om wat aanpassinkjes te doenquote:Op woensdag 11 juli 2007 10:43 schreef 3st het volgende:
pfff wordt wel mooi maar heb ze wel eens sneller een keuken zien plaatsen. Beetje klote streekt van die timmerman.....
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |