quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:11 schreef freud het volgende:
Wanneer is de meet bij jou thuis?
had ik jou niet onze keuken aangeboden toen jij aan het verbouwen was?quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:12 schreef Automatic_Rock het volgende:
ik vond de oude keuken mooi...
Maar de nieuwe lijkt ook erg mooi te worden
Goed plan.quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:11 schreef freud het volgende:
Wanneer is de meet bij jou thuis?
yupsquote:Op woensdag 14 maart 2007 20:24 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Goed plan.![]()
Neem ik mijn trouwe 4voeter ook mee.
Kan die ook een keer fatsoenlijk op de foto......
BTW ligt jouw trouwe 4voeter altijd op een handdoek in de keuken?
Oeps....foutjequote:Op donderdag 12 april 2007 09:36 schreef Puckzzz het volgende:
och ik blijf nog ff verder tegen mezelf lullen
om alle tegenslagen compleet te maken heeft mijn vriend ook nog maar even door de vloerverwarming gebroken tijdens het verwijderen van het cement waar de tegels in gelegd waren
quote:Op donderdag 12 april 2007 09:36 schreef Puckzzz het volgende:
och ik blijf nog ff verder tegen mezelf lullen
Ai...quote:om alle tegenslagen compleet te maken heeft mijn vriend ook nog maar even door de vloerverwarming gebroken tijdens het verwijderen van het cement waar de tegels in gelegd waren
Ja die komen er aanquote:Op maandag 16 april 2007 11:08 schreef Mukie het volgende:
Foto's
Wel bagger van je vloer zeg
Inmiddles al warm water?
nouja het is maar een soort omschrijvingquote:Op maandag 16 april 2007 11:47 schreef Automatic_Rock het volgende:
Wat een gedoe zeg zo'n vloer
Hoe ziet trouwens een 'oud hollandse boerenkeuken vloer ' er uit?? Het klinkt mij wel goed in de oren
nou dat stukje is niet kapotquote:Op dinsdag 17 april 2007 11:24 schreef truttebosje het volgende:
wow, mooi hoor.
dat stukje dat kapot is, is dat voor het oude effect?
of wil je dat nog vervangen?
half / eind mei pas. Maar dat geeft niet. we zetten morgen het gedeelte met de kraan van het oude blok weer terug en dan kan ik toch gewoon koken en afwassen enzo. gaan we dan rustig de inbouwspots doen en plafond texenquote:Op dinsdag 17 april 2007 11:37 schreef truttebosje het volgende:
ja ik vind het ook juist wel wat hebben hoor, ik vroeg het me alleen af.
je krijgt er juist een oud effect door
leruk hoor.
wanneer verwacht je de kastjes?
ja die wordt idd koloniaal gelakt, maar het komt niet vol te staan he? alleen een soort heel breed 'dressoir achtig' keukenblok met 4 kastjes en 1 vaatwasser, en dan tegen de andere muur die kast. dus absoluut geen overvloed aan kastjes, dat vinden we niet mooi. er komt ook geen graniet meer als blad, maar Belgisch blauwsteen, dat is ongeveer dezelfde kleur grijs als de tegeltjes. en we willen juist die ouderwetse look, maar niet truttig ouderwetsquote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:26 schreef American_Nightmare het volgende:
Komt er goed uit te zien! Die vloer is echt mooi inderdaad! Maar je gaat de keukenkastjes enzo donker bruin koloniaal maken? Ben je niet bang dat het een ouderwetse look krijgt dadelijk? Volgens mij is een lichte keuken juist veel mooier, ook bij die vloer enzo.
ja dat teken ik uit de losse handquote:Op donderdag 17 mei 2007 18:56 schreef AnneX het volgende:
en dat doe je uit de losse hand ? met name het schetsen ?
btw : you've got mail met een vraag .
owww BTW..je kan beter ff PM-en, het mailadres in mijn profiel klopt nietquote:Op donderdag 17 mei 2007 18:56 schreef AnneX het volgende:
en dat doe je uit de losse hand ? met name het schetsen ?
btw : you've got mail met een vraag .
heb ik gedaan...quote:Op donderdag 17 mei 2007 20:41 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
owww BTW..je kan beter ff PM-en, het mailadres in mijn profiel klopt niet
gewoon zo'n pak acrylverf uit de 5 eurobak van de Gammaquote:Op vrijdag 18 mei 2007 14:40 schreef Charisma het volgende:
gaaf joh ! heel leuk
welke verf heb je gebruikt?![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |