abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 11 oktober 2008 @ 21:17:46 #26
149959 SQ
snelle trees
pi_62316617
zeg, ik zie dit topic nu pas

Het schiet wel op he, nu? Wat moet het lekker zijn om uit dat claustrofobische flatje weg te kunnen
disclaimer
  zaterdag 11 oktober 2008 @ 21:28:10 #27
15869 gr8w8
Better by design.
pi_62316794
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 21:14 schreef Rijstebuiltje het volgende:

[..]

Zeker wel .. In Rotterdam is er ook 1 !
Goed, dat maakt drie.... Beter als weer een Piet Hein of Admiraal de Ruyterstraat.
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 21:17 schreef Stormqueen het volgende:
zeg, ik zie dit topic nu pas

Het schiet wel op he, nu? Wat moet het lekker zijn om uit dat claustrofobische flatje weg te kunnen
Nu wel ja, nog vier weken! Na twee jaar dankzij ongegronde klachten. Het is de wet, er moet naar geluisterd worden, en helaas maken daar mensen misbruik van. Tja, flatje is wel klein nu met z'n drieën ja. Roos is wel toe aan haar eigen kamer. En papa aan zijn eigen werkkamer. Maar voor iemand alleen of een startend koppel blijft het gewoon top.
Welkom bij de V&D der webfora.
  zaterdag 11 oktober 2008 @ 21:29:35 #28
149959 SQ
snelle trees
pi_62316826
Slaapt Roos nog bij jullie op de kamer?
disclaimer
  zaterdag 11 oktober 2008 @ 21:30:43 #29
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_62316844
Leuke inrichtingsideëen! Waar heb je die eettafelstoelen vandaan? In mosgroen staan die leuk bij mijn tafel namelijk denk ik
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  zaterdag 11 oktober 2008 @ 21:31:32 #30
15869 gr8w8
Better by design.
pi_62316864
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 18:35 schreef gr8w8 het volgende:
Zo, de eerste stappen van de keuken zijn ook gezet. We hebben twee keukenboeren bezocht en gewoon gezegd dat we een minimaal budget hadden. Eens kijken waar ze mee kwamen. En allebei uiteraard net iets boven dat budget, maar toch met meer mogelijkheden dan je vooraf denkt te hebben. En toch weet je dan nooit zeker dat je niet genept wordt. Oja, we hebben niets getekend oid, dat heb ik hier al opgepikt.

Probleem is dat de voorkant van het huis wel bijna 4 meter breed is, maar daar dus ruim 3 meter ook meteen raam van. En in de hoek koken, neen. De optie die we nu in ons hoofd hebben zitten:
[ afbeelding ]
Greeploos, wit, ABS-blad. Breedte 'eiland' 210x90, me vijfpits fornuis. Beetje zoiets dus:
[ afbeelding ]
Alleen hebben we de zijkanten ook wit en geen bovenkastjes. En fatsoenlijke krukken ipv blokken. Maar, model 2006. Alsof me dat iets boeit. Model 2007 is het model 2006 van 2008, zeg maar.
Jeetje, dit is ondertussen al achterhaald. Blad wordt toch graniet, vrij donker en gezoet. Ja, dan zie je wat meer de vlekjes maar dat hoort erbij. Er mag geleefd worden! En een kastje is opgeofferd voor een klein vriezertje. Keuken wordt de dagen voor Sinterklaas gemonteerd, ben benieuwd! Alles is al ingemeten, was perfect.
  zaterdag 11 oktober 2008 @ 21:32:36 #31
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_62316885
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 21:28 schreef gr8w8 het volgende:

[..]

Goed, dat maakt drie.... Beter als weer een Piet Hein of Admiraal de Ruyterstraat.
Rijswijk heeft ook een muziekbuurt
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  zaterdag 11 oktober 2008 @ 21:32:49 #32
15869 gr8w8
Better by design.
pi_62316889
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 21:30 schreef BBQ-kip het volgende:
Leuke inrichtingsideëen! Waar heb je die eettafelstoelen vandaan? In mosgroen staan die leuk bij mijn tafel namelijk denk ik
Wij bij Momento in Gorinchem, maar dat was meer omdat we ze daar fysiek eens konden bekijken. ze zijn op meer plekken te bestellen, al is de prijs ook overal hetzelfde.
  zaterdag 11 oktober 2008 @ 21:35:21 #33
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_62316940
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 21:32 schreef gr8w8 het volgende:

[..]

Wij bij Momento in Gorinchem, maar dat was meer omdat we ze daar fysiek eens konden bekijken. ze zijn op meer plekken te bestellen, al is de prijs ook overal hetzelfde.
Heb je een idee hoe ze heten? Dan ga ik eens rondkijken welke kleuren er zijn en wat ze kosten
  zaterdag 11 oktober 2008 @ 21:36:01 #34
15869 gr8w8
Better by design.
pi_62316950
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 21:29 schreef Stormqueen het volgende:
Slaapt Roos nog bij jullie op de kamer?
Yup, niks mis mee hoor. De eerste maanden wordt dat zelfs aangeraden onder de hippe naam: Rooming in. Maar het is hier geen OUD.
  zaterdag 11 oktober 2008 @ 21:37:16 #35
15869 gr8w8
Better by design.
pi_62316964
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 21:35 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Heb je een idee hoe ze heten? Dan ga ik eens rondkijken welke kleuren er zijn en wat ze kosten
Navraag bij de baas: Bel Air. Deze dus.
  zaterdag 11 oktober 2008 @ 21:38:19 #36
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_62316983
Super dank je! Veel plezier met het uitzoeken van spulletjes en verheugen op jullie huis
  zaterdag 11 oktober 2008 @ 21:40:38 #37
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_62317028
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 21:32 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Rijswijk heeft ook een muziekbuurt
Den Bosch ook.
Maar het past wel bij een nepjarendertignieuwbouwwijk .
Bed en kast vind ik mooi Gr8w8!
  zaterdag 11 oktober 2008 @ 21:44:41 #38
15869 gr8w8
Better by design.
pi_62317094

Ah, toch een foto van de vloer gevonden, zoals bij de vloerenboer Megafloors in E-town.
  zondag 12 oktober 2008 @ 10:26:08 #39
15869 gr8w8
Better by design.
pi_62323084

De slaapkamer. De kleuren van het bed komen niet helemaal overeen met het plaatje, maar het gaat om het idee.
  zondag 12 oktober 2008 @ 20:29:02 #40
15869 gr8w8
Better by design.
pi_62334201
Hmz, misschien kan de TT nu wel beter iets persoonlijker gemaakt worden. "Gr8w8 richt zijn jaren '30 stijl nieuwbouw huis in". Ofzo.
pi_62394489
Er word inderdaad een leuke nieuwe wijk uit de grond gestampt, mijn man is er al vanaf de start hoofd uitvoerder dus ik word iedere nacht 2x wakker gepiept door het alarm dat afgaat en dan meteen een signaal naar zijn mobieltje doorgeeft nu net weer vandaar de late nachtelijke reactie.
Nu rijd er inmiddels iedere dag en nacht bewaking rond die permanent op de bouw aanwezig is, en dat geeft hier toch wat rust.

Maar onttopic, leuke wijk mooie huizen qua stijl, kleur en materiaalkeuze alleen de buurt vind ik als niet eindhovenaar wat minder en dan doel ik op de omliggende wijk die behoorlijk verpaupert is en de kampbewoners een eindje verderop. Deze wijk heeft minister Vogelzang hard nodig

De bouw heeft diverse malen te kampen gehad met wat probleempjes van mensen uit de buurt die wat problemen hadden met de bouw dit heeft er ook voor gezorgd dat de bouw voor aanvang al vaker uitgesteld werd telkens werd er bezwaar aangetekend door een wethouder uit Eindhoven, resultaat van de andere problemen is 2x de bouwkeet afgebrand en ik meen 1x een vereiker of hoe zo'n ding ook heeft een soort kraan/til geval.
De kosten liepen zo hoog op dat er is overwogen géén bouwkeet meer te plaatsen de verzekering werd het namelijk een beetje beu. Vandaar de 24/7 bewaking.

Foto is even van een site afgehaald maar we waren er bij, dit was kort na het starten van de bouw, toen eenmaal de nieuwe keet er stond ging die wederom de hens in.

Inmiddels worden de eerste huizen opgeleverd en is van fase 2 nog niet alles verkocht, of de 3de fase ooit start is naar mijn weten niet helemaal duidelijk omdat tja logisch natuurlijk de huizenmarkt nu redelijk stil ligt. Wij hopen iig dat ook die fase straks kan starten want dan werkt manlief de komende tijd lekker dicht bij huis

Ik wens je veel woon genot in jullie nieuwe woning.
Mama van Isa en Ties
  woensdag 15 oktober 2008 @ 10:24:15 #42
218653 honne
lufs Geejeetjuhhhhhhhhhh :-)
pi_62397784
das nog al opbeurend .
Gelukkige mensen hebben niet het beste van het beste
Zij maken het beste van wat ze hebben
  Moderator woensdag 15 oktober 2008 @ 16:44:19 #43
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_62408739
Heb je ook al foto's van de bouw van de woning zelf ? Hoe staat de woning ervoor ?
  Nerd met benen woensdag 15 oktober 2008 @ 16:45:53 #44
18073 miss_bleu
pi_62408799
dude zie je topic nu pas
  Moderator woensdag 15 oktober 2008 @ 16:58:06 #45
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
  woensdag 15 oktober 2008 @ 17:50:05 #46
15869 gr8w8
Better by design.
pi_62410572
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 02:18 schreef marlieske het volgende:
Er word inderdaad een leuke nieuwe wijk uit de grond gestampt, mijn man is er al vanaf de start hoofd uitvoerder dus ik word iedere nacht 2x wakker gepiept door het alarm dat afgaat en dan meteen een signaal naar zijn mobieltje doorgeeft nu net weer vandaar de late nachtelijke reactie.
Nu rijd er inmiddels iedere dag en nacht bewaking rond die permanent op de bouw aanwezig is, en dat geeft hier toch wat rust.

Maar onttopic, leuke wijk mooie huizen qua stijl, kleur en materiaalkeuze alleen de buurt vind ik als niet eindhovenaar wat minder en dan doel ik op de omliggende wijk die behoorlijk verpaupert is en de kampbewoners een eindje verderop. Deze wijk heeft minister Vogelzang hard nodig

De bouw heeft diverse malen te kampen gehad met wat probleempjes van mensen uit de buurt die wat problemen hadden met de bouw dit heeft er ook voor gezorgd dat de bouw voor aanvang al vaker uitgesteld werd telkens werd er bezwaar aangetekend door een wethouder uit Eindhoven, resultaat van de andere problemen is 2x de bouwkeet afgebrand en ik meen 1x een vereiker of hoe zo'n ding ook heeft een soort kraan/til geval.
De kosten liepen zo hoog op dat er is overwogen géén bouwkeet meer te plaatsen de verzekering werd het namelijk een beetje beu. Vandaar de 24/7 bewaking.

Foto is even van een site afgehaald maar we waren er bij, dit was kort na het starten van de bouw, toen eenmaal de nieuwe keet er stond ging die wederom de hens in.

[ afbeelding ]

Inmiddels worden de eerste huizen opgeleverd en is van fase 2 nog niet alles verkocht, of de 3de fase ooit start is naar mijn weten niet helemaal duidelijk omdat tja logisch natuurlijk de huizenmarkt nu redelijk stil ligt. Wij hopen iig dat ook die fase straks kan starten want dan werkt manlief de komende tijd lekker dicht bij huis

Ik wens je veel woon genot in jullie nieuwe woning.
Nouja die buurt ernaast, dat is Eindhoven. De ene straat kapitale villa's, de volgende weer pauper en dan weer gewoon modaal. Als echte Eindhovenaar hoor je dat te weten. En mijn hele wijk wordt dus geen pauper.

Kampbewoners waren ook voor een groot deel de ellende, het bekende Doolplein. Blijft niets meer vanover. ja, een 12 (oid) chaletwoningen ergens in de hoek van het kanaal en het spoor, meer niet. De tijden van lekker kabels stoken zijn definitief voorbij. Nooit veroordeeld, maar zijn waren wel de verdachten van enkele van die fikkies. Want het kamp moest weg, maar de sportvelden kwamen terug. Bedreigen vande Burgemeester krijg je de cel voor, dus dan steken we de kantine maar in de fik.

Kanaaldijk wacht overigens zelf ook een flinke opknapbeurt, daar zijn enkele miljoenen voor uitgetrokken. kanaal wordt breder voor recreatie, plys twee fietsersbruggen, ook wel noodzakelijk om goed aan te sluiten op de fietspaden van naar Helmond en via Geldrop richting Heeze zeg maar. De weg zelf langs het kanaal wordt geen asfalt, dan kan blijkbaar niet vanwege alle kabels die eronder liggen.

Plannen zijn inderdaad lang vertraagd, maar ook toen de bouw van start kon door ene LJ Lindeman. Een beroepsklager die zelf klaagde over geluidsoverlast in het PSV stadion, vijf kilometer verderop. Al zijn klachten zijn keer op keer ongegrond verklaard. Vrouw schijnt bij 'm weg te zijn om dit, omdat ie maar bezig bleef met bezwaarschriften en zij er op aan werd gesproken bij de tannis. Ik stel me hem voor als een oud mannetje wat met een hondje zijn bezwaar op een donkere nacht zelf in de brievenbus van het stadhuis deponeert. Want onderdeel van een van de beoordelingen van zijn bezwaar kwam er op neer, dat hij niet kon aantonen dat hij zijn bezwaar op de uiterste termijn in de brievenbus had gegooid toen alle ambtenaren al naar huis waren. Daar staat ie ook om bekend, dat hij pas op de laatste dag van de termijn bezwaar indient. Puur en alleen dus om het proces te vertragen, waarschijnlijk in de hoop dat ze hem afkopen.

Onze fase liep storm, de daaropvolgende iets minder en de derde erg slecht naar mijn weten. De tweede doordat de huizen nu eenmaal duurder zijn, de derde puur omdat de prijzen duurder zijn. Zie je het verschil? Dere fase zijn ook 'gewoon' rijtjeshuizen, maar enkele tienduizenden duurder dan de eerste fase. Omdat er aan warmtewinning oid wordt gedaan. Heel leuk, maar die extra kosten willen mensen die voor dat type huizen gaan niet betalen. Dat is een compleet scheve verhouding. Heeft dus eigenlijk niets te maken met die instorting. Overigens vind ik dat we dat ons nu zelf aanpraten. Klote als je spaargeld weg is, balen dat de rente nu weer wat hoger is, maar vergeleken met voorheen is het nog niks.
  Nerd met benen woensdag 15 oktober 2008 @ 18:54:09 #47
18073 miss_bleu
pi_62412150
ah zo lijkt project in Eindhoven wel wat te hebben. De lieven komt ook niet echt van de grond af
  woensdag 15 oktober 2008 @ 18:58:02 #48
15869 gr8w8
Better by design.
pi_62412257
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 18:54 schreef miss_bleu het volgende:
ah zo lijkt project in Eindhoven wel wat te hebben. De lieven komt ook niet echt van de grond af
Open je eigen topic, Oirschottenesenaar!

Zo'n drama dus ook? Waar zit het 'm in?
  Nerd met benen woensdag 15 oktober 2008 @ 18:59:27 #49
18073 miss_bleu
pi_62412302
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 18:58 schreef gr8w8 het volgende:

[..]

Open je eigen topic, Oirschottenesenaar!

Zo'n drama dus ook? Waar zit het 'm in?
mail je wel
noud@jedomein.nl?
  woensdag 15 oktober 2008 @ 20:14:28 #50
15869 gr8w8
Better by design.
pi_62414240
Nog steeds!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: