Yup, was al wat langer bekend. Iets met de vergunningen, ze dachten dat zowel de bouw als iets met het bestemmingsplan tegelijk kon lopen. Niet dus, hoppa, weer zes weken (plus bouwvak) vertraging.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:07 schreef TheOneAndOnly het volgende:
heb gehoord dat de bouw is uitgesteld?
Klinkt leuk, alleen is er alleen in Almere een muziekinstrumentenwijk. Verder nergens.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:58 schreef Jas_Verstoppen het volgende:
Leuk leukVeel succes met alles
Alleen die straatnamen, weer een of andere comissie met geen enkele inspiratie die dan maar een zooi muziekinstrumenten uit de kast hebben getrokken![]()
Zeker wel .. In Rotterdam is er ook 1 !quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:09 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Klinkt leuk, alleen is er alleen in Almere een muziekinstrumentenwijk. Verder nergens.
Goed, dat maakt drie.... Beter als weer een Piet Hein of Admiraal de Ruyterstraat.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 21:14 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Zeker wel .. In Rotterdam is er ook 1 !
Nu wel ja, nog vier weken! Na twee jaar dankzij ongegronde klachten.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 21:17 schreef Stormqueen het volgende:
zeg, ik zie dit topic nu pas
Het schiet wel op he, nu?Wat moet het lekker zijn om uit dat claustrofobische flatje weg te kunnen
Jeetje, dit is ondertussen al achterhaald.quote:Op zaterdag 28 april 2007 18:35 schreef gr8w8 het volgende:
Zo, de eerste stappen van de keuken zijn ook gezet. We hebben twee keukenboeren bezocht en gewoon gezegd dat we een minimaal budget hadden. Eens kijken waar ze mee kwamen. En allebei uiteraard net iets boven dat budget, maar toch met meer mogelijkheden dan je vooraf denkt te hebben. En toch weet je dan nooit zeker dat je niet genept wordt. Oja, we hebben niets getekend oid, dat heb ik hier al opgepikt.
Probleem is dat de voorkant van het huis wel bijna 4 meter breed is, maar daar dus ruim 3 meter ook meteen raam van. En in de hoek koken, neen. De optie die we nu in ons hoofd hebben zitten:
[ afbeelding ]
Greeploos, wit, ABS-blad. Breedte 'eiland' 210x90, me vijfpits fornuis. Beetje zoiets dus:
[ afbeelding ]
Alleen hebben we de zijkanten ook wit en geen bovenkastjes. En fatsoenlijke krukken ipv blokken.Maar, model 2006.
Alsof me dat iets boeit. Model 2007 is het model 2006 van 2008, zeg maar.
Rijswijk heeft ook een muziekbuurtquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 21:28 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Goed, dat maakt drie.... Beter als weer een Piet Hein of Admiraal de Ruyterstraat.
Wij bij Momento in Gorinchem, maar dat was meer omdat we ze daar fysiek eens konden bekijken. ze zijn op meer plekken te bestellen, al is de prijs ook overal hetzelfde.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 21:30 schreef BBQ-kip het volgende:
Leuke inrichtingsideëen! Waar heb je die eettafelstoelen vandaan? In mosgroen staan die leuk bij mijn tafel namelijk denk ik![]()
Heb je een idee hoe ze heten? Dan ga ik eens rondkijken welke kleuren er zijn en wat ze kostenquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 21:32 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Wij bij Momento in Gorinchem, maar dat was meer omdat we ze daar fysiek eens konden bekijken. ze zijn op meer plekken te bestellen, al is de prijs ook overal hetzelfde.
Yup, niks mis mee hoor. De eerste maanden wordt dat zelfs aangeraden onder de hippe naam: Rooming in. Maar het is hier geen OUD.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 21:29 schreef Stormqueen het volgende:
Slaapt Roos nog bij jullie op de kamer?
Navraag bij de baas: Bel Air. Deze dus.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 21:35 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Heb je een idee hoe ze heten? Dan ga ik eens rondkijken welke kleuren er zijn en wat ze kosten
Den Bosch ook.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 21:32 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Rijswijk heeft ook een muziekbuurt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |