En dat is natuurlijk altijd leuk om te weten in het Ajax topic!quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:19 schreef gday het volgende:
Van Dijk: "We zijn afgestraft op twee momenten." DUDE, in welke wedstrijd heb je gespeeld?AZ heeft legio kansen gehad.
Zo erg zal die amsterdammer het niet erg vindenquote:Op woensdag 28 februari 2007 23:19 schreef gday het volgende:
Van Dijk: "We zijn afgestraft op twee momenten." DUDE, in welke wedstrijd heb je gespeeld?AZ heeft legio kansen gehad.
En hij blijft maar opgeroepen worden voor Oranje.quote:
Mja, als Ajax-fan mag je toch ook iets verder kijken dan je neus lang is of niet?quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:20 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
En dat is natuurlijk altijd leuk om te weten in het Ajax topic!
Zoals elk seizoenquote:Op woensdag 28 februari 2007 23:28 schreef Cheiron het volgende:
Volgend seizoen Cocu gestopt, Farfan weggekocht en Alez naar zn eigen werkgever terug: niets om ons van het kampioenschap af te houden (na het zien van dit zwakke psv van vanavond)
Ja.quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:43 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Klink ik te positief als ik zeg dat Maduro weer op de weg terug is?
Hij heeft toch weer een aantal aardige potten achter elkaar gespeeld.
KNJBquote:
AZ durf ik nog niet met absolute zekerheid een finaleplaats toe te schrijven. NAC is goed in vorm en een stunt sluit ik niet uit.quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:47 schreef Jasza het volgende:
Mooi, weer naar de badkuip
Ajax-az als finale mooi.
Een prijs pakken in De Kuip.quote:
Is het ook, boeit me verder geen fuck.quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:51 schreef djstoffel het volgende:
en dan nog zeggen dat het geen gestuurde loting is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |