Inderdaad ja.quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:48 schreef zjroentje het volgende:
Die ophef die er nu ook weer om Leonardo wordt gemaakt ->!
Terecht, past niet bij ons.quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:48 schreef zjroentje het volgende:
Ja, ongelofelijk inderdaad. Leonardo speelde erg slecht, boeiend. Hij doet het bij Ajax tot nu toe redelijk, na een handvol wedstrijden. Boeiend allemaal verder...quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:48 schreef zjroentje het volgende:
Daar gaat het niet om. Hij wordt gewisseld en Ten Cate en Leonardo kijken elkaar niet aan en dan is de wereld te klein. Come on.quote:
Ja dat slaat nergens op, Leo is aardig in sommige duels geweest maar hij moet leren niet teveel de actie te maken.quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:51 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Hij wordt gewisseld en Ten Cate en Leonardo kijken elkaar niet aan en dan is de wereld te klein. Come on.
Verkeerde kaatsen en te ver doorgevoerde acties.quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:51 schreef Erwtensoep het volgende:
Leonardo doet het helemaal niet goedWat heeft hij gepresteerd buiten wat versierde vrije trappen?
De winnende tegen Groningen? En ja hij stond op de goeie plaats.quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:51 schreef Erwtensoep het volgende:
Leonardo doet het helemaal niet goedWat heeft hij gepresteerd buiten wat versierde vrije trappen?
Hij speelde ook kut, maar die ophef om de wissel. Lachwekkend.quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:52 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ja dat slaat nergens op, Leo is aardig in sommige duels geweest maar hij moet leren niet teveel de actie te maken.
Nou, chapeau.quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:52 schreef F1Bas het volgende:
[..]
De winnende tegen Groningen? En ja hij stond op de goeie plaats.
Ik hoop dat hij verkocht wordt. Wat een wijf zeg, zoals hij de duels in gaat. Totaal geen overtuiging.quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:57 schreef Aanvoerder het volgende:
Mitea gaat een come-back maken hoop ik.
Ik gun hem het allerbeste maar hij viel wel wat slapjes in vanavond.quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:57 schreef Aanvoerder het volgende:
Mitea gaat een come-back maken hoop ik.
Ik heb er ook nog 1 met Seedorf en De Jong, maar die post ik nietquote:Op woensdag 28 februari 2007 23:04 schreef gday het volgende:
Prachtige foto's.
Zijn er meer van die eigenlijk? Was er niet zo'n foto met Emanuelson en Davids ofzoiets?
en Rijkaard-Kluivertquote:Op woensdag 28 februari 2007 23:06 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ik heb er ook nog 1 met Seedorf en De Jong, maar die post ik niet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |